Send a Message
to SwFLguy

Comments

50

Joined

Apr 17, 2012

SwFLguy Profile

Recent Posts

Smoking

I found a way to get rid of my yellow teeth from smoking!...

So i have been smoking for years and my teeth were getting really yellow, I tried those Crest whitestrips and they barley did anything and i paid about $50.oo for them. then i went to the dentist and they wanted $325.00 for a custom bleaching tray set with high strength gel. I could not afford it. So a few weeks ago, i was talking to my Aunt and she told me about this site she found and she did the system... It was cheap so i tried it, and i would say that it took about 3/4 of my yellow teeth away, i think next treatment will solve my issue... check it out, all the info is on the site www.whitersmilelab s.com . now i just need to quit smoking LOL!!! Whiter Smile Labs really works!  (Jul 1, 2012 | post #1)

Fort Myers, FL

adderall shortage at pharmacys? watch out for fakes!!! th...

Hard to fill a legit script for a needed med in fort Myers. Adderall seams to be on low supply. And now people are making fake adderall that is not approved !! They are called Addtabs or something Be carefull. But if you do know of any pharmacy that has a regular stock of adderall IR in fort myers please respond. Thanks!  (Jul 1, 2012 | post #1)

adderall shortage at pharmacy

Hard to fill a legit script for a needed med in fort Myers. Adderall seams to be on low supply. And now people are making fake adderall that is not approved !! Be carefull. But if you do know of any pharmacy that has a regular stock of adderall IR please respond. Thanks!  (Jul 1, 2012 | post #1)

Fort Myers, FL

test

Test  (Jul 1, 2012 | post #1)

Anyone in or around the Fort myers, Naples Area??

I was just messing around. Please don't email me. Thx  (Apr 30, 2012 | post #36)

6 FREE samples of OC40

lol. This site is so funny! Cops , dea all over the place and these people Are making drug deals in a public forum. Haaha. Just when I thought I seem it All. Just a bunch of addicts saying they need these pills for there "pain" well that's what drs and hospitals are for, they can tell if your in pain, that's what they do! Lmao!!!  (Apr 26, 2012 | post #59)

6 FREE samples of OC40

all scams here. Better off burning your money! Ask anyone. People come here for amusement to see who gets scammed. It is a all day event. No one ships anything. Just take your money. Beware !!!  (Apr 26, 2012 | post #58)

BEEN SCAMMED? Post Info Here...

he will never send you anything. I am sorry to be the one to tell you. But it is a big scam. Everyone knows this, you must be new.. The address he gave you is bs and there is nothing you. An do. Sorry. What was he "supposed " to send you?  (Apr 25, 2012 | post #901)

BEEN SCAMMED? Post Info Here...

scam!!!'nnnnn  (Apr 23, 2012 | post #808)

Legit source!!! Its about time...............

they ate just scammers messing with you. This site is full of weirdos. Best entertainment that is free, I found in years!  (Apr 23, 2012 | post #225)

Is this site legit?

Has to come with a built in iPod or deal is off!  (Apr 23, 2012 | post #52)

Roxicodone, Oxycodone 15s, and opana 40s

That guys a complete bulshitter. Don't spend anything on here. He seems from what I watched the last few weeks, just for entertainment, is he is a complete scam and makes 5 fake reviews within 2 hour saying" just got my package" lol. Scam scam scam scam scam I don't know why I waste my time  (Apr 23, 2012 | post #360)

Roxicodone, Oxycodone 15s, and opana 40s

scam you scumbag!!!!!!! Last week everyone called you out!!! I would never get drugs anywhere except from my dr and pharmacy!  (Apr 23, 2012 | post #359)

Roxicodone, Oxycodone 15s, and opana 40s

Your all full of shit stop ripping people off  (Apr 23, 2012 | post #306)