Send a Message
to Snwboardr9876

Comments

28

Joined

Dec 16, 2013

Snwboardr9876 Profile

Forums Owned

Recent Posts

Raw in Baltimore or DC?

Lol there ya go good job!  (Jan 15, 2014 | post #22)

Raw in Baltimore or DC?

Soooo you're seconding yourself? Lol if you people are gonna post from multiple accounts to vouch for each other or yourselves at least learn how to log in and out correctly haha.  (Jan 13, 2014 | post #19)

Southern20

Anybody heard from him?....let all the retard replies commence...Really though I hope you're alright bro.  (Jan 6, 2014 | post #1)

Who needs Suboxone!!!!

Another order good to go. Went with overnight this time since priority took so long. Everything went perfect. Overnight is definitely worth the extra costs. Couldn't ask for anything else. Everything is totally legit here. Be safe guys!  (Dec 28, 2013 | post #77)

Who needs Suboxone!!!!

Plus I posted in the Baltimore thread some very specific details on a dickhead I got scammed by in Baltimore face to face that people will definitely verify that were scammed by him also.  (Dec 27, 2013 | post #76)

Who needs Suboxone!!!!

Yeah where is this post that says he was gonna email me? I'm in Baltimore. If the supposed scammer is in Florida, which yes i believe just so happens to be where southern is from, then me being from Baltimore pretty much kills your theory. I'm not gonna show people my tracking numbers of anything crazy like that but I can prove that I'm a dude from Baltimore very easily. So anybody considering going with southern that wants to PM me I can definitely at least prove that to you and I'm sure he can prove he's from FL.  (Dec 27, 2013 | post #75)

Who needs Suboxone!!!!

Probably both lol. Im pretty sure this dude just runs down the board posting FAKE on each thread. Southern is legit, if you're gonna take a leap of faith with someone just do some common sense research and you will see this idiot is the real scammer! Just start off with one like I did and youll be pleased. I'm going for another round and will update again soon.  (Dec 26, 2013 | post #71)

Who needs Suboxone!!!!

Totally forgot to update with all the holiday craziness. Everything came through perfect, usps took a little long but no fault of southern. Everything was perfect and legit. No problems at all.  (Dec 26, 2013 | post #62)

Who needs Suboxone!!!!

Still tracking package. Should be soon. Priority 2day isn't so 2day anymore apparently. Will update soon hopefully.  (Dec 23, 2013 | post #58)

sub strips

Southern is legit so far. I'm still tracking successfully. Should be here soon. Been in constant contact with him the whole time. 2day priority mail isn't so 2day lol. Hopefully update soon.  (Dec 23, 2013 | post #13)

Looking for suboxen near annapolis

If someone contacts you claiming to be from Dundalk be very cautious. He's a scammer, white skinny 6' crack head looking wigger. Do yourself a big favor and take 5 minutes to read this thread.... http://m.topix.com /forum/drug/oxycon tin/TP9Q5JQ7C8BUJ9 G7G goodluck  (Dec 21, 2013 | post #3)

where ican i go baltimore/drugs

What's up there cocksmoker? You got my number pussy lets hookup again. You got balls talking behind a thousand different names but won't answer me when I try to hit you up direct. You were so freaking scared it was funny. I think your voice only cracked like 5 times, couldn't even look at me haha. You should be shaking in your boots because you know it's only a matter of time before it catches up with you. By the way I never said I was about any life. I just make sure to protect myself when dealing with lowlifes like you. C'mon Bring that pos Camry back out one more time little Wesley.  (Dec 19, 2013 | post #216)

where ican i go baltimore/drugs

Damn I wish I had read this whole thread. Do yourself a favor before you head out to grab anything and take 5 minutes to read this whole thread. Especially if you're hooking up with a non-member. Chances are you're ending up with this clown Wesley, momo, county white boy...Dundalk white wigger trash. If you read all his posts his dumbass makes it so blatantly obvious. Yup you got $70 out of me...good job. What you really are is lucky, lucky I'm still breaking in my new built engine on my wrx, if I wasn't I could have caught your piece of shit Camry in seconds and unloaded my .45 I had next to me. You're gonna get yourself killed one time dumbfuck. This is not the stuff to be screwing around with for a measly $70. You're gonna cross the wrong motherf^cker one day. Ya got close with me.  (Dec 19, 2013 | post #209)

Who needs Suboxone!!!!

Order was placed the other day 6pm, recieved tracking 10am next day, tracking right now will update when further info is available. Everything legit as of right now.  (Dec 19, 2013 | post #55)