Send a Message
to Pikachu Master

Comments

2,069

Joined

May 2, 2009

Pikachu Master Profile

Forums Owned

Recent Posts

Connersville, IN

Strip clubs

You are all my bitches. ------------ http://www.faceboo k.com/DittoIsFaile dMew  (Aug 11, 2013 | post #9)

Pokemon

Pikachu's Dojo

Wow...it's been at least four years since I last visited this page. I'm surprised I even remembered my password o.o Well meh, how's it goin' mah bitches? ------------ http://www.faceboo k.com/DittoIsFaile dMew  (Aug 11, 2013 | post #1)

Video Games

Who wants to JOIN???

okay everyone check out my blog/websites thing on my profile if you wanna see the site link  (Feb 4, 2010 | post #13)

Video Games

Who wants to JOIN???

If u don't see a link go to my profile. The site link is under "Blog/Website /Homepage"  (Dec 12, 2009 | post #11)

Video Games

who is ur fav person in super smash bros. melee

mew2 ftw  (Dec 12, 2009 | post #22)

Video Games

Poke Girl's Room

Hi poke-girl! Long time no see :P  (Dec 12, 2009 | post #5314)

Video Games

mini stories!!!

plz?  (Oct 1, 2009 | post #640)

Video Games

LOL i hacked kalebs site

hey zman when did you get an account?  (Sep 28, 2009 | post #9)

Video Games

Friend code exchange for Super smash bros. brawl

u finally made an account pieguy? lol  (Sep 28, 2009 | post #1858)

Video Games

mini stories!!!

plus it has a chatbox :D immediate messaging  (Sep 27, 2009 | post #637)

Video Games

mini stories!!!

Members 4 my website PLZ JOIN! say aye if u joined :D plus you can use smilies!  (Sep 27, 2009 | post #636)

Video Games

mini stories!!!

plz im begging you to. i'm so desperate for members and you guys would make it twice as good PLZ  (Sep 19, 2009 | post #632)

Q & A with Pikachu Master

Headline:

I'm an Otaku!

Hometown:

My site link's in my profile!

Local Favorites:

IDK what this means :P

I Belong To:

Arceus

When I'm Not on Topix:

I'm drawing and/or playing video games

Read My Forum Posts Because:

I'm lonely xD

I'm Listening To:

my dog barkiing :)

Read This Book:

Bunnicula (a bunny vampire)

Favorite Things:

Anime, Drawing, Video Games...sorry guys I hate FPS games.

On My Mind:

RP

Blog / Website / Homepage:

http://www.facebook.com/DittoIsFailedMew