Send a Message
to NoMamezz

Comments

398

Joined

Oct 23, 2011

NoMamezz Profile

Forums Owned

Recent Posts

Eagle Pass, TX

La panochuda de Sarah Palin.

In other words you give up? Besides loser you are also a quitter. I feel sorry for your kids. And if you dont have any well dont, they will be sorry. Since you give up then i win and now i will victoriously walk away from this thing we got here. Ok well goodbye...loser...quitter.  (May 9, 2013 | post #11)

Eagle Pass, TX

La panochuda de Sarah Palin.

Yeah well the fact you dont know what a loser you are makes you even more of a loser we all already know you are. But yeah i guess you're right, my logic is far more superior without a doubt.  (May 8, 2013 | post #8)

Eagle Pass, TX

La panochuda de Sarah Palin.

Look whos talking dumbass! Youre criticizing him for believing something different. Youre as pathetic. Loser.  (May 7, 2013 | post #5)

Eagle Pass, TX

bien guapo

Otra de esas y me la arrancas.  (Apr 14, 2013 | post #2)

Eagle Pass, TX

Tiger Woods gonna win the Masters.

No one cares.  (Apr 13, 2013 | post #3)

Eagle Pass, TX

rene soria el aka loco

There you go bro, thats what im talking about! I take back them insults  (Apr 13, 2013 | post #9)

Eagle Pass, TX

rene soria el aka loco

What about the wife and three kids you love? They wouldnt appreciate you messing around. Your full of shit you know that? The fact the you probably dont know what a loser you are makes you more of a loser than we all already know you are. Scumbag. Have a nice day. Not. Ha ha ha  (Apr 13, 2013 | post #7)

Eagle Pass, TX

Karla Nandin

No.  (Apr 13, 2013 | post #29)

Eagle Pass, TX

milf

Im sure they do just not with a loser like you looking for a fling on Topix...dumbass.  (Apr 4, 2013 | post #4)

Eagle Pass, TX

Anyone Selling CRICKET PHONE

Any one have any cat phones? I wanna buy my cat a phone  (Apr 1, 2013 | post #5)

Eagle Pass, TX

Anyone Selling CRICKET PHONE

Cricket phone? Thats gotta be a small ass phone.  (Apr 1, 2013 | post #4)