Send a Message
to Nikki Miller

Comments

102

Joined

Mar 20, 2011

Nikki Miller Profile

Forums Owned

Recent Posts

Sumerco, WV

LEANN BROWN , of SOD , GOES TO JAIL

Just throwing this out here... She worked night shift so if daddy Preston is at every wreck it wasn't because she was telling him. And I know he wasn't out in the middle of the night a wrecks. Smh.  (Apr 18, 2016 | post #10)

Sod, WV

a whorrre?

Number ONE he didn't "supposedly touch her" her did. AND admitted to doing it more than once after failing a lie detector test TWICE ! Now he isn't even aloud around his daughter when she is born , This is not shit that needs to be aired on here. And for TWO she would never screwed his nasty ass. Don't go running that mouth if you don't know what has happened.  (Dec 28, 2015 | post #11)

Sumerco, WV

I love her

Actually i'm quite ugly since gaining weight after getting pregnant with my daughter and I'm fine with admitting that. Crap im flattered that people still have my name in their mouth after 6 years of me staying to myself. I guess I will never be forgot by low life's. I just think it's childish that everyone still has to keep my name going for no reason. The only people I have a problem with Alex Massey nasty a*s family. Other than that I stay to myself. So please move on to some other person. Thanks.  (Nov 17, 2015 | post #12)

Sumerco, WV

I love her

For real ? Do I taste that good, Y'all really can't keep my name outta your mouths ? I stay to myself and don't f*ck with anybody for stupid a*s reason like this.. Grow up.  (Nov 16, 2015 | post #8)

Sod, WV

old man jimmy adkins

I would love for you to go tell the "old bastard" as you call him, all of what you're saying on here to his face. Lmao. You would get knocked tf out by "Jimmy Adkins". Have some fucking respect. Don't buy a used car if you don't want problems. 👌& #127996; he took the car back to be nice and probably because he didnt know what ever happened to the car was wrong with it, if he screwed her he wouldn't have took it back he would've said sorry you done bought it . Can't sue him. No warranty, nor no lemon laws or anything unless you're a dealer (been there done that so I know what I'm talking about) And for throwing little Jim up. Big Jim and Carlene raised him different than he turned out, it can't be helped that little Jim took a different path than he was taught. Get a damn life and so balls. Who uses topix for run their mouth about someone ? Seriously grow up. 😂  (Jun 29, 2015 | post #7)

Alum Creek, WV

leeann brown

3 lbs because she was born 2 months early. Don't like Lee Ann ? Ok fine. But don't talk about the baby. Enough said. You don't have any clue what you're talking about... You're pitiful !  (Jun 29, 2015 | post #30)

Sumerco, WV

Olivia McCormick and Dale Lacy

I'm so sorry for yall's loss. I wasn't close to Olivia but I know she was a complete sweetheart and didn't deserve what happened to her. 💔 Prayers for your family. I hope you get all the answers you want and justice for that beautiful girl and your family.  (Apr 11, 2015 | post #10)

Sumerco, WV

Ely Road

Not everyone on this road is on drugs. It's a community just like any other, you have them everywhere you go.  (Mar 29, 2015 | post #4)

Sumerco, WV

Olivia McCormick and Dale Lacy

I personally think you need to have some respect and keep the deceased off of topix. Smdh.  (Feb 9, 2015 | post #2)

Sumerco, WV

is there?

Kathy who ?  (Jan 11, 2015 | post #12)

Sod, WV

Callahans

Are you talking about the ones that've in garrettsbend ? If so, I think they are good people. Who cares how many grand kids they have ?  (Aug 2, 2014 | post #3)

Sod, WV

L brown

She just texted me running off that mouth because I am telling the truth. I guess I just need to go crawl in a hole and die. Lmao  (Feb 2, 2014 | post #14)

Sod, WV

L brown

huh?haha  (Feb 2, 2014 | post #13)