Send a Message
to Malon_Sialan

Comments

96

Joined

Sep 18, 2012

Malon_Sialan Profile

Forums Owned

Recent Posts

Panas....200 Tentera Dari Kesultanan Sulu Berhasil Mencer...

nyimak jer..  (Feb 19, 2013 | post #406)

Inilah Kekuatan Alat Tempur Indonesia Yang Ditakuti Ameri...

hmm.. nyimak jer..  (Feb 19, 2013 | post #62)

Malaysia VS Indonesia!!! Perebutan Ambalat!!!

hah.. nyimak jer.. makin lawak jer.. hahaha...  (Nov 20, 2012 | post #484)

Indonesia Hrs Akui Khebatan Malaysia!!!

hah.. nyimak jer... hahaha..  (Nov 20, 2012 | post #354)

Polis Malaysia Tidak Bersalah!!! (TKW) INDON YANG GATAL!!!

nyimak jer...  (Nov 16, 2012 | post #195)

WOW...103 Leopard 2A6 + 50 Marder 1A3 datang, PT-91 malon...

nyimak jer...  (Nov 13, 2012 | post #1520)

Pesawat Jatuh Biasa, PILOT MALASYA EJECT DI HANGGAR..!

ngakak jer..  (Nov 13, 2012 | post #44)

Pesawat Jatuh Biasa, PILOT MALASYA EJECT DI HANGGAR..!

nyimak jer..  (Nov 12, 2012 | post #40)

~Mari Belajar Bahasa Melayu~*Khusus Forindo Yang Ikhlas*

hah.. kalo gitu aku nak tanya, korang tau mana satu puma malaysia yang asli di thread nih? hah..korang bisa jawab tak?  (Oct 18, 2012 | post #507)

Indon suka koar2 soal militer,kayaknya no.1 dunia

HAHAHAHA... lawak sangat kelakar korang..Indonesia dipijak Jepun & Belanda tapi mampu bangkit dan melawan sehingga berjaya peroleh kemerdekaan. Kerajaan korang macam mana? dah dipijak british dari dulupun tak mampu bangkit sampai sekarang nih, nak berhayal MERDEKA? melawanpun tak mampu KHAKAKAKA... budak pondan nak bekoar..  (Oct 17, 2012 | post #1521)

~Mari Belajar Bahasa Melayu~*Khusus Forindo Yang Ikhlas*

hmmm...nyimak jer.  (Oct 16, 2012 | post #397)

WARNING ! JANGAN SAMPAI INDO-MALAY terjadi PERANG SAUDARA...

hah.. betul tuh.. ada jer budak nak pusingkan perhatian.. masa neh adalah masa buram antara indonesia vs malaysia, bukan masalah agama. oi..oi.. indonesia & malaysia tiada masalah tentang agama, yg jadi masalah masa tuh tingkah laku malon yg mencaplok wilayah & budaya ktorang, apakah kita rela?  (Oct 16, 2012 | post #52)

Indon suka koar2 soal militer,kayaknya no.1 dunia

hah ? kekuatan ekonomi yg disegani?? HAHAHAHA.. lawak sangat kelakar korang tuh. Kalo ekon korang kuat macam mana pulak bisa nak bangkrup? huh.. pondan sangatlah...  (Oct 16, 2012 | post #1518)

Indon suka koar2 soal militer,kayaknya no.1 dunia

hah.. dah pastilah India, pasal sampe jaman milenia nih pun blon juga merdeka sama dengan negara korang tuh MALONSIA, hanya jer negara korang tuh makin terbelakang mentalnya..HAAHAHAHAHA...  (Oct 14, 2012 | post #1503)