Send a Message
to ketet

Comments

7

Joined

Sep 1, 2010

ketet Profile

Forums Owned

Recent Posts

siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa?

Bro hawaii ada email? Boleh kongsi foto makcik makcik yang kasi kita stim.  (Sep 5, 2012 | post #2852)

siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa?

Sama kita Muda, tua, janji cun. Sedap sumbat dalam mulut hisap jius.  (Sep 4, 2012 | post #2850)

i nk cari mak datin sapa2 bly tlg

Ajar jilat lobang dubur. datin jilat lubang bontot, kencing dalam mulut, best...  (Aug 11, 2012 | post #189)

gijolo untuk mak datin

Lagi lemak lagi lazat yang umur 50an ni.  (Aug 11, 2012 | post #8)

Dah Kawin Tapi Suka Melancap

Akak ipar datang rumah dah tu minta tuala nak mandi. Aku sengaja kasi tuala mandi paling kecik. Terkejut aku dia berkemban je masuk keluar bilik air. Senyum kat aku lak tu. Dah jadi model lancap aku.  (Aug 11, 2012 | post #212)

cari makcik susu besar

Aku suka tengok makcik bertudung yang tetek besar. Kalau mereka jalan sorang, lagi aku sengaja tenung tanpa segan silu kat tetek dorang. Makcik makcik yang foto mereka kat internet, atau artis artis veteran tetek besar, aku gunakan foto mereka jadi modal melancap aku.  (Aug 11, 2012 | post #8)

siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa?

Aku lak lagi suka panties ngan coli akak akak makcik makcik bertudung nye  (Sep 1, 2010 | post #842)