Send a Message
to Juliette143

Comments

62

Joined

Apr 12, 2013

Juliette143 Profile

Recent Posts

VICS and ROCKSTARS

Good - Kidney stones equals pain pills from my Doctor. I think I'll start doubling my doses :)  (May 6, 2013 | post #3)

VICS and ROCKSTARS

I know it's bad - but I drink 3-4 rockstars a day, w/ my pills, sometimes I feel super weird - like a crack head to be honest. Is this the combination or too many pills. IDK.  (May 3, 2013 | post #1)

who here has been scammed????

You my dear, you - I have to admit, I was about to order when I saw one of your comments, then I went w/ you and said no way Jose. BTW, Wally, got my legit tracking. I will make sure to check before I take.  (May 3, 2013 | post #84)

who here has been scammed????

I haven't but I'd like to based on these comments...I have a feeling she's got what I want :)  (May 3, 2013 | post #74)

who here has been scammed????

well don't buy from KWEED cause it'll happen again..or a couple in Florida -they are scammers and SUPER CREAPY, or a guy in N. Cali - he's a scammer - a chick named "amy" - she's a scammer...um..lets see, who else..oh and a guy from AK named Tristin Mays...any one wanna add to this?  (May 3, 2013 | post #70)

hey kweed here from oxy forum

Kweed = confirmed scammer  (May 3, 2013 | post #17)

who here has been scammed????

Unfortunately she did :( Poor thing.  (May 3, 2013 | post #68)

KWEED - scammer CONFIRMED

This is Kweed's story... "Ok so the latest...he texted me that all his packages were seized and the cops were going to be contacting him becuase they know whar he has been doing."  (May 3, 2013 | post #2)

who here has been scammed????

This is from a girl that bought from Kweed - "Ok so the latest...he texted me that all his packages were seized and the cops were going to be contacting him becuase they know whar he has been doing."  (May 3, 2013 | post #62)

KWEED - scammer CONFIRMED

Hey all - so it's been confirmed - KWEED is a scammer - stay away ladies...so far he's got 2 girlies on here (that we know of) and I'm sure we don't all want to see another girl get scammed...he's on the oxy forum too BTW  (May 3, 2013 | post #1)

Clamping down on prescription painkiller abuse

Didn't I see this on another post just the other day....? I think so! HHMMMM  (May 3, 2013 | post #11)

Work Suffered?

Has anyone else's work suffered from the website. My boss just asked why I was so far behind - UM, too busy trying to get percs and getting ripped off.....BTW, can I have a raise to make up for all the money I've lost... LOL. He knows I'm addicted to them, so that's no biggie.  (May 3, 2013 | post #1)

who here has been scammed????

HOLY sh** - $10!!! That's INSANE. In cali its anywhere from $4-$6 -never more than $6 and that's rare.... I paid $3 for the 12 I got from a friend, which are almost gone  (May 3, 2013 | post #59)

who here has been scammed????

Free :)  (May 3, 2013 | post #53)

who here has been scammed????

He promised me sample today and just said it will come tomorrow - just a heads up. Buying time maybe? I didn't spend any money, so I am not afraid to WARN those. Also, no tracking number was sent to someone that did buy from him yesterday - no tracking, no response....sorry Kweed, but we all gotta look out for eachother on here. If you send her tracking and me sample..then you are the MAN. JUST DO IT LOL :)  (May 3, 2013 | post #51)