Send a Message
to FArah cute

Comments

5

Joined

Mar 2, 2011

FArah cute's Favorites

FArah cute Profile

Forums Owned

Recent Posts

Siapa sudah kenal dengan tuhan..???

assalamualaikum karkun... Heheheeeee.... Kau jumpak jin tu... Heheheeee.... Khayal dalam mimpi....biasa org tarikat yg lalu alam2 nie...heheheee..bu kan tak betol..cuma tak tepat jer..heheheee.. Pi tuisyen lagi yer... p/s buragas lak mimpi jumpak pahlawan jugak pahlawan otromen....kekadan g tu kalau buragas nengok tv cerita doremon pun malamnye buragas mimpi jumpaq doremon gak....heheheeee.. . amat buragas .... Apa la bengap sangat ko nih aku cakap ibarat ...hmmmm apa aku cakap tadi ulang...."iba rat" atau contohnya.....jin la hape yang ko mertepek ni ko ni nak kne makn ubat banyak2 dah makan ubat blum??jangan jadi bengap...  (Mar 16, 2011 | post #44146)

Siapa sudah kenal dengan tuhan..???

ada masa nanti ko carilah artikel nabi nuh, sebab satu dunia iktiraf nabi nuh kapal nya di dunia sudah ditemui sejak beratus tahun dulu. Wujudnya tuhan dapat dirasakan oleh kamu sendiri, melalui mimpi, jumpa nabi, dan diberi petunjuk dan pernah bertemu dengan panglima perang seperti osama jalan melintas di depan mata, Imam mahdi dan lain2. Kalau ko tak faham lagi bila mati nanti ko rasa lah keadaan ko. Eh aq nak tanya ko ni muslim ke agama lain, kalo ko muslim tanya camni mmg nak lepuk kpla ko, tpi ko agama lain doa lah agar ko jumpa tuhan. Everything that live is die, but what we get when life?  (Mar 15, 2011 | post #43953)

Tsunami

Related: Stocks headed lower following Japan earthquake

tsunami is danger  (Mar 14, 2011 | post #1)