Send a Message
to Duda

Comments

915

Joined

Feb 16, 2009

Duda Profile

Recent Posts

Brunei

Wanita LUBANG TANDUK

Mana nak tahu ppoan tu lobang tandok ke lobang botol...?? Klu lih test dulu ok gak..he..he  (Jun 12, 2010 | post #98)

Brunei

Salah kah Aku Menikahi Seorang Pelacur.

Betol la....mungkin tu memang sudah jodoh kau..  (Jun 12, 2010 | post #46)

Brunei

Dah Kawin Tapi Suka Melancap

Ha..ha..ha..betol kata kak tipah tu... tapi klu dah tak lih tahan...melancap gak le...tak kan kak tipah pulak nak ganti...he..he  (Jun 12, 2010 | post #137)

Brunei

Kecantikan Asset Wanita Hidup Mewah...

Betol..betol..betollll...  (Jun 12, 2010 | post #26)

Brunei

Perempuan Lambat Kawin....Kenapa ?

Jodoh pertemuan...ajal dan maut ditangan Tuhan...  (Jun 12, 2010 | post #685)

Brunei

Isteri Cantik...Hati tak senang

Isteri cantik ni memang le ko bangga... tp klu tak cukup semua keperluan nya silap2 makan hati ko nanti....  (Jun 12, 2010 | post #181)

Brunei

Sayang Isteri ditinggal-tinggalkan, sayang anak ditangan-...

Sayang Isteri mana lih tinggal2 kan... Hari2 mau...cam mana..?  (Mar 17, 2010 | post #15)

Brunei

Suami minta duit isteri relevankah?

Apa salah nya... sekarang pun banyak isteri2 dah jadi boss dan berpendapatan lebih dari suami...  (Mar 17, 2010 | post #87)

Brunei

Isteri Cantik...Hati tak senang

Waspada lah waspada lah kata Bg Napi. Isteri ko dalam perhatian orang... Ko kena bagi isteri ko cukup makan dan pakai.. klu tak isteri ko akan kelain lak nanti..he..he.  (Mar 17, 2010 | post #175)

Brunei

Perempuan Lambat Kawin....Kenapa ?

Out of topic...???  (Mar 17, 2010 | post #629)

Brunei

Wanita Pilihan Lelaki

Klu Duda pilih Dara Sunti...ranum lagi.. Nak gi Kelantan lih nikah budak 11 tahun...he..he..  (Mar 17, 2010 | post #136)

Brunei

Lelaki Pilihan Wanita ....

Ramai gak yg pilih duda...yekk ##Tapi Duda ni masih melopong..huhuhu..  (Mar 17, 2010 | post #174)

Brunei

Pelacur Pilihan Lelaki

Main pelacur !!! Bukan pelacur pun senang dapat.. melabur cikit aja...  (Mar 17, 2010 | post #12)

Brunei

Suami Orang Pilihan Wanita

Mana nak tahu isteri org ke tidak ?? bukan ada tulis didahi... Ppoan sekarang pun banyak yg mengaku janda tapi masih bersuami.. ##Duda rembat aja...he..he  (Mar 17, 2010 | post #30)

Brunei

suami sepi

Suami sepi...Duda happy..!!  (Mar 17, 2010 | post #237)

Q & A with Duda

Headline:

Bebas bagai Burung