Send a Message
to CourtneyMadden

Comments

27

Joined

Mar 22, 2011

CourtneyMadden Profile

Forums Owned

Recent Posts

Leitchfield, KY

Courtney powell what a s1ut

Yeah i like seester too, and idk if its raining ill have to check. I think we should have a conversation on here, maybe we will entertain someone in a nicer manner. All this negativity is bringing down my mood, and i gotta be in a good mood if im going to go be a sl*t! You know I just realized how much i love cheaper by the dozen, its a really cute movie. I love the little red headed boy with the pet toad, he is a cuttie!!! Addy said C.C. love you. She is starting to talk up a storm, crazy shes already two. hmmmmmmm Im bored your right knowing the person makes certain things alot easier but not knowing is so much more exciting!  (Mar 26, 2011 | post #23)

Leitchfield, KY

Courtney powell what a s1ut

sister* got excited lol  (Mar 26, 2011 | post #17)

Leitchfield, KY

Courtney powell what a s1ut

If your going insult my best friend/sisteer on topix the least you could do is spell her god [email protected] name right! And CANDACE is far and i mean FAR from a wh-re sweetheart. God not only immature but ignorant too.  (Mar 26, 2011 | post #16)

Leitchfield, KY

Courtney powell what a s1ut

ugh you all are pathetic have fun its the same sh!t everytime get new lines alright  (Mar 26, 2011 | post #6)

Leitchfield, KY

Courtney powell what a s1ut

OMG ANOTHER ONE!  (Mar 26, 2011 | post #4)

Leitchfield, KY

courtney madden/ powell

Jack I love you thank you for being a fan lmao you are the shiz!!!!!!!!!  (Mar 25, 2011 | post #42)

Leitchfield, KY

courtney madden/ powell

get out of this because that doesnt even make sense  (Mar 24, 2011 | post #39)

Leitchfield, KY

courtney madden/ powell

I wish i could but the thing is the only time she says anything is on here!!!!!!  (Mar 24, 2011 | post #36)

Leitchfield, KY

courtney madden/ powell

Ashton You really need to mind your own god da*n business, i havent fu2king talked to jon in a month, does he STILL not want you?!?! and whether or not i was around him was not anyones f*cking business but mine and his and you ask TOMI any of you and see what she says! Your a f*cking cry baby little b!tch hide behind your computer because i have been waiting for you for a long time! OH GOD DA*N little girl you dont know how fu*king bad i want to get ahold of you  (Mar 24, 2011 | post #32)

Leitchfield, KY

courtney madden/ powell

I would also like to know the name of this other guy since your so smart lmfao  (Mar 24, 2011 | post #28)

Leitchfield, KY

courtney madden/ powell

Pat.... i think your jon, or someone very close to him. There is alot i would like to say but ill say it to him because thats what GROWN UPS do. You dont know anything about me, you dont know what I do so stop pretending to.  (Mar 24, 2011 | post #26)

Leitchfield, KY

courtney madden/ powell

OK, first off dont fu*king bring up my parenting skills unlike half the teenage moms in Grayson I f*cking stepped up my kid is taking care if I have to hook on the streets i would for that kid. She is my god d*mn life, also that 15 year old I am her gaurdian I not only take care of my kid but I take care of some elses too. So F8CK off k. As far as jon goes i dont know what he is telling you but i havent talked to him in a month i go through his mother NOT him if he is telling you he dont wanna be with you because of me well sweety he just doesnt want you move on! I havent touched jon, dont want to touch jon, we are friends for our kid thats it. Now as far as Michael leave him out of this, we are getting a divorce, everyone in grayson county got what they wanted so back the fu*k off. I am now a single 21 year old adult and i can do what the f*ck I want to do. He made his mistakes I made mine. You all really need to get lives, "Pat" get a f*cking life for real. If you were my friend then you would know the truth. Obviously you don't. Gahhhh you all are pathetic!!  (Mar 24, 2011 | post #25)

Leitchfield, KY

courtney madden/ powell

You know whats really sad is that while he is over there giving you all your freedom your bashing someone he loves how do you think that makes him feel. You all tell me to have respect, maybe you all should. Half you mother F8ckers out there dont deserve half of what you got but you dont see me talking about you like trash! Thanks Cindy these pussies need to come out and say some names and megan, if you see my facebook then your one of two people. and if its the one that i think thats not my best friend your husband cheats on you constanly im done with this shi* he has enough to deal with he doesnt need you all making things harder on him. Together or not married or not he has been my best friend since i was 15 ill be [email protected] if i let you all hurt him because your jealous/pathetic/immature/inconsiderate f^cks! Get a life  (Mar 22, 2011 | post #15)

Leitchfield, KY

courtney madden/ powell

Its not anyones F*cking business to talk who gives a f*ck what im doing, I mind my own business you all need to mind yours, is there really nothing better for you all to do then talk sh*t, I mean for real. I didnt threaten to sue I said I could get your sh*t straight! GAHHHH who cares this will be deleted in a few days, then i'll go back to my happy life LATE!  (Mar 22, 2011 | post #12)

Leitchfield, KY

courtney madden/ powell

cool someone is also from Ft Cambell let me guess I wrote I was awesome to defend myself, lol  (Mar 22, 2011 | post #5)

Q & A with CourtneyMadden

Local Favorites:

none i hate gc

I Belong To:

?

When I'm Not on Topix:

Im playing with my kiddo or facebook stalkin lol

Read My Forum Posts Because:

it might make ya giggle

I'm Listening To:

everything

Read This Book:

water for elephants

On My Mind:

Ha wouldnt you like to know

I Believe In:

Rumors kill. Never Judge a book by its cover. Karma, what goes around comes around x3. Live life as if you were to die tomorrow. ect ect ect