Send a Message
to Chaoticevil

Comments

12

Joined

Nov 12, 2012

Chaoticevil Profile

Recent Posts

Greeneville, TN

Do you hate your sibling in law?

i hear and read about it everyday and i thought i was bad. atleast i dont drag everyone and the kitchen sink into it  (Dec 8, 2012 | post #4)

Mosheim, TN

gay men in the closet!

The bible has been rewritten so many times its unbelievable deary  (Nov 12, 2012 | post #230)

Mosheim, TN

gay men in the closet!

umm hello yes you can be born gay spare use your damn ignorance, plus i have more gay people with more morals then straight ppl y'all need to be more openminded towards stuff what the bible has taught you is pretty much lies about homosexuality remeber this how manytime in the last 100 years has the bible been rewrote to fit catholic ideals?  (Nov 12, 2012 | post #229)

Mosheim, TN

Gay men hooking up at Hardin Park

don't let us catch you in there doin that or you body isn down float up by the lagoon see even queers can do that too.... imagine that  (Nov 12, 2012 | post #109)

Mosheim, TN

Gay men hooking up at Hardin Park

Remember this when this world really goes to hell in a handbasket your gonna end up callin on a queer. then on the other hand . they just might say fuck you and walk away is all this hate really damn worth it? bickering about ones sexuality is getting a lil reduntant its being going on for 50 years plus y'all need to do more history lessons adolf sent more jews to the gas chambers then queers josef stalin sent ppl to forced labor camps who didn't have his ideals wow y'all just pick what you want to make yourself look pretty badass this from and educated queer  (Nov 12, 2012 | post #108)

Mosheim, TN

Gay men hooking up at Hardin Park

wow just wow only "gay" people get aids ....... the lot of you do need to go get some edumaction on this you as needle user?  (Nov 12, 2012 | post #107)

Mosheim, TN

Good Single Men

about having to look outside the area for actual decent men/ladies  (Nov 12, 2012 | post #76)

Mosheim, TN

Good Single Men

very true good one i got tired of the bar scene by the time i hit 25 and i am 36 now. just got tired of all the bullshit drama skanks and hoes a bar can bring.  (Nov 12, 2012 | post #75)

Greeneville, TN

Good Single Men

Gsp i think i may have to  (Nov 12, 2012 | post #60)

Greeneville, TN

Good Single Men

i do like most id the gay men that post on places like craigslist "you have to be between so and so of age" and its usually i year behind you... its like wtf  (Nov 12, 2012 | post #57)

Greeneville, TN

Good Single Men

I should add, drunks, pillheads,crackhea ds,etc etc. Mean while the hard working ones like me or shit on ignored. Or constintly passed up. So the drunkin drugged up asshole or the dipshit who doesn't have a job just so they can mooch of them and they just don't get it. and gsp trpr i do agree with the dating sites but even there they are praying on the meek.  (Nov 12, 2012 | post #50)

Greeneville, TN

Good Single Men

Dear lord i sincerely don't believe there are any good men in this area just sluts, users and abusers enuf said  (Nov 12, 2012 | post #49)