Send a Message
to blender421

Comments

23

Joined

Sep 26, 2012

blender421 Profile

Forums Owned

Recent Posts

###Drone##Smitey NEW STOCK Smitey##Drone###

tell me about it mate.. eyes are wobbling so bad I can see 2 of my trip report posts!!.  (Oct 23, 2013 | post #122)

###Drone##Smitey NEW STOCK Smitey##Drone###

PREMIUM*** arrived next day, well packaged, weight spot on. racked one up around 1pm, I guesstimate about 150mg. With the non premium that amount gave me a moderate buzz, increased confidence and chattiness, lasting about an hour. Now the Premium is a totally different story.... Five minutes after and a rush hits hard and continues to get stronger for the next 30 minutes. For the next 2 hours I did easily the equivilent of 6hrs work. Other effects. Extreme horniness!!. Very alert and super euphoric. Since 1pm I have topped up twice, (5pm, 7pm)at half amounts 75mg. This gives a nice manageable buzz. Around 9pm ill go for a 150 again and compare with the first one at 1pm. imo id rate it 9/10. v pleased to hear this will be the regular stock.  (Oct 23, 2013 | post #119)

###Drone##Smitey Drone Thread##Drone###

Problem is ur tolerance is too high! I tested at 1pm, and its got the euphoria, chattiness etc. Difference is it doesnt last as long. However it tapers off and so far ive found less urge to re dose. End of the day its a bargain  (Oct 10, 2013 | post #53)

###Drone## Smitey New Thread##Drone###

Lol Lost a few days mate, hence neglected to let u know all arrived perfect, next day top quality as per usual. Reserve me some of thursdays wld u please. :-)  (Aug 13, 2013 | post #41)

free samples m kat,mmc,ket storm

What more can i say that hasnt been said already. He always replies promptly, no matter what time or day i mail him. If i order thursday i receive friday in time for the weekend. Have even ordered fri and got delivery saturday! So far only had kat. The current batches have been exceptional quality. Amazing considering the price. The fact im still going strong at 3am is testimony enough. Taken a while to type this tho. Lol. Thx again storm. Life is so much easier when dealing with a genuine, honest and professional person Blend  (Apr 26, 2013 | post #44)

KUMAR [email protected]

received mine within the 14days. Communication Excellent, Price even better. Product has saved the day :) many thanks Kumar  (Apr 4, 2013 | post #911)

Billy-Top-Notch-2 FOR SALE

Liking all the good feedback here. Cheers guys and gals  (Mar 19, 2013 | post #343)

Storms mephedrone

Also made 3rd kat order today. My Last order the delivery was v fast. Paid on a Thurs received sat morn I rated the euphoria and got tons of shit done that week! Thanks again storm. Let me know if ket arrives Friday as the last lot was A **** Cheers blend aka bombadil :-D  (Mar 13, 2013 | post #12)

Valium, Alprazolam, Ultram

top vendor and products. Even threw in a few extra as it was a delayed by a few days. Cheers. Will be in touch again.  (Mar 10, 2013 | post #30)

Free 0.4 ketamine samples

Well I didnt know of storm before I saw this thread. Asked for sample Thursday, got communication straight away. Samp was sent friday and received Saturday. Tested and it is gooooddd. cheers mate. Will be in touch next week.  (Jan 12, 2013 | post #40)

Free 0.4 ketamine samples

mailed ([email protected] ail.com) cheers  (Jan 10, 2013 | post #7)

Weird

What is your favorite Christmas movie?

A wonderful life  (Nov 26, 2012 | post #63)