Send a Message
to ahlong seng

Comments

92

Joined

Mar 19, 2011

ahlong seng Profile

Recent Posts

NAsiB MELAyu siNGAPuRa..

berhibur??kau cakap..lantak gila ah..bikin dosa aje..ialah apakan tidak dah 5 tahun aku kerja dengan dorang..kau apa cerita..??kerja mana kau.. itu hari piala malaysia Negeri Sembilan menang?Aku tengok pulau pinang takde eh kat liga malaysia?? mana...takde eh??  (Nov 15, 2011 | post #174)

OPENlNG CEREMONY SEA GAMES 2011 MEMALUKAN Rl

Indon Siapa nak emas kau yang kotor,Ada racun penipu!!  (Nov 12, 2011 | post #255)

OPENlNG CEREMONY SEA GAMES 2011 MEMALUKAN Rl

Indon kau kalau menang semua Emas pergi menang semua,dah tak laku lah Emas kamu. Dari fixture bola kau sengaja tukar yang berat sebelah kepada tim indo sampai ke games pembukaan Sudahlah jangan nak melalak kat sini,Aku rasa semua ASEAN Ada laporkan kat berita dorang. Tak malu!  (Nov 12, 2011 | post #225)

OPENlNG CEREMONY SEA GAMES 2011 MEMALUKAN Rl

Kalian semua fikir makanan di hotel itu Ada pemain yang kena racun makanan padahal hotel 5 bintang!!! Ada yang tak kena?!! Schedule bola asyik ditukar!!! Itu pasal ini tipu helah indon bangsa racun!  (Nov 12, 2011 | post #113)

OPENlNG CEREMONY SEA GAMES 2011 MEMALUKAN Rl

Eh indon tak ya lah kalian nak sandiwara satu ASEAN sudah tahu tipu helah kamu!! Jangan bikin malu diri kamu. Orang singapur layan kamu cara hormat masa orang Kaya kamu datang ke negara kecil itu ke rumah Sakit mewah mereka. Kamu dasar kurang bangsa indon tipu mereka. Biar Malaysia nanti rebus kekalahan itu 17th siap!!!! Hahahah  (Nov 12, 2011 | post #110)

OPENlNG CEREMONY SEA GAMES 2011 MEMALUKAN Rl

Memang dorang dasar tak tahu malu!!!asal Ada indon kat dunia pun aku tak tahu.  (Nov 12, 2011 | post #104)

OPENlNG CEREMONY SEA GAMES 2011 MEMALUKAN Rl

Indon!! Eh korang memang tak tahu malu fixture bola pun kalian nak tipu.Semalam memang tak wajar kau menang!!! Sila lihat schedule kau kasi Singapore terus main 3 game tanpa henti. Tim Indonesia hanya 1 perlawanan isnin lalu menentang kemboja!!!eh bodoh kau rehat 3 hari.. Nak menang jangan tipu dok!!sekarang di forum Singapore dan berita aku baca di Internet sudah kecoh cakap pasal ini.Semua tahu Nak menang Emas BERmaruah indon!!!!  (Nov 12, 2011 | post #103)

Tim sea games malaysia memang cukup bagus

Jangan cerita panjang malon...padang bola di jakarta DI SINI..bukan di topix.. otak MATI malon semua..  (Nov 9, 2011 | post #75)

Tim sea games malaysia memang cukup bagus

Makanya harus DIBANGGA 6 goal..kamu bisa??Lakukan nanti lawan kemboja aku mahu lihat..  (Nov 9, 2011 | post #74)

Tim sea games malaysia memang cukup bagus

makanya jangan terus sorak kayak orang kesurupan..kasin kalian nggak bisa pake laser nanti di bung karno nanti.. siap!!!!!!!!!!!!!! !!!aku nggak sabar  (Nov 9, 2011 | post #73)

Tim sea games malaysia memang cukup bagus

dasar maling konyol.. Singapur sama thailand juara asean 3 kali..mereka tidak menyalak dan norak seperti kamu!! Tak tahu diri..ini sekarang sea games lihat sahaja nanti jangan bising  (Nov 9, 2011 | post #64)

Tim sea games malaysia memang cukup bagus

maling, jangan cepat sombong dan mimpi kalian baru juara asean satu kali sudah norak terus.. Di asean ini juara 3 kali singapur sama Thailand.. Indonesia akan berhasil merampas emas dari kalian..lihat sahaja padang bola bukan di sini.. Tak tahu diri  (Nov 9, 2011 | post #62)

80% umat Islam Malaysia tak solat 5 waktu sehari

Makanya malon sok ras 'istimewa' BABIPUTERA Aku kristian teman Islam aku kata Mana adanya istilah bumiputera ini di dalam kitab??? Makanya harus tu jadikan HUDUD halal di MALingsia Jadi mulut setan mereka langsung tutup!!!  (Nov 1, 2011 | post #140)

NAsiB MELAyu siNGAPuRa..

Penyokong singapur disini bodoh dan BEGO!!! Rela diinjak-injak kepalanya sama Malaysia Kepala kamu terus dan terusin dipijak sama negara Malaysia yang tidak tahu malu itu!!! Ago negara kecil-gabung sama Indonesia negara besar dan kuat Dan serang MALingsia Hahahahahahha  (Nov 1, 2011 | post #145)

NAsiB MELAyu siNGAPuRa..

Maling tidak Akan Menang!! Dasar tidak tahu pake,pake laser.. Hey maling!!! Sewaktu kamu kalah sama anak kecil singapur,kamu conteng bendera mereka!!!! Pake laser segala.. Tahun ini,INDONESiA Akan menang Kampungan  (Nov 1, 2011 | post #144)