Send a Message
to 1_an_only_real_kid_quick

Comments

102

Joined

Oct 11, 2011

1_an_only_real_kid_quick Profile

Forums Owned

Recent Posts

Henderson, KY

y'al should leave Quick alone

ayyyyyy thanks a lot 4 tha kind words whoeva u are. Sum adults who like to b'have like kids hack' my profile an' are sayin horrible untru thangs about me... its aight tho I ain't sweatin it or them... it took me a while to get my profile changed back. Disgusting. Their behavior an' what they been sayin. Ima real busy dude so sorry... I don't hav time to respond to evry1 an' evrythang...I don't understand why people like to hate on each other' spread lies an' rumors... I'm jus tryna liv my life do my thang an' get rich... an' take care o' all my people in tha process... idk why people say tha things about me that they do... cuz anybody who truely knows me knows I'm tha greatest realest dude. If I could waive my hand an' get rid o' all tha hate in tha world... it woulda already been done. All I can do is live an' let erybodys gossipping make me stronger. More powerful... all I ask is u not b'lieve erythang u hear or read... an' if ur so interested in me u feel tha need to talk bout me... then listen to my music - www.soundcloud.com /the_kid_quick judge me on that, not what people say... as always, I love u all... even all u sad trash talkers out there. One love 4real  (Feb 21, 2012 | post #4)

Henderson, KY

kid quick/kyle williams

washington ave e'ville tell tha punk police to come get me... I can't believe y'all are so hateful an' quick to judge me when u know no facts of tha case... I can't believe how horrible this rediculous site is an' how much time an' energy y'all invest in it... its sad to see my brothers an' sisters treatin each other like this  (Feb 20, 2012 | post #41)

Henderson, KY

kid quick/kyle williams

y'all are crazy. I'm not messin wit an 8 or a 16 yr old gross... y'all are so quick to judge tha kid... an' assume he.s guilty when he's not. same people that hack'd my profile are sayin this garbage... that's okay tho. Cuz I kno who I am an' what I did not do... an' I allegedly gots a gun cowards... plz stop talkin crazy bout me... I 4really don't wanna get ludacris an' act a fool on any of y'all. I love erybody 4real. There's so much hate in yalls hearts an' on this site. Its disgusting...  (Feb 20, 2012 | post #38)

Henderson, KY

kid quick/kyle williams

gross I never did an' never would do such a thing... I can't b'lieve y'all haters are lyin on me so viciously so publically like this. Grow up 4real... g-shat... I would stab tha fukkkkk outta pedophile an' not alledgedly murder him... anybody that knows me knows I love kids an' look out for them wit my life... I can't b'lieve y'all faceless cowards are doin an' sayin this stuff... sumbody gon' end up gettin shot if y'all don't chillax a bit. On my mama, r.I.p.  (Feb 20, 2012 | post #36)

Henderson, KY

kid quick/kyle williams

homeboy u don't know shat about me... only what u hav heard. An' u ain't gotta be smarter than a 5th greater to know muhhhffuuuckkkasss lie an' make shat up... I needa be put in jail?? I been there lots an' its a place that should be reserved 4 real criminals. Threats to society an' as much as y'all haters would love 4 me to fall into that catagory I do not. Sounds like u an' quite a few others needa get whoop'd b4 I go back to tha clink... all y'all hatin-a$$ muhhhffuuuucckkkkkahhhss needa chillax an' worry bout urself... an' ur own lives. Not spreadin rumors on this rediculous horrible website. Y'all be patient sumbody hack'd my stuff an' is spreadin horribly untru vicious rumors bout me... in tryna fix it. Hope ur all doin well even all u haters  (Feb 20, 2012 | post #35)

Henderson, KY

kid quick/kyle williams

haha... ur definitely 1 off my babymommas haha yeah ima lazy life I can't lie. I hope all of y'all are doin good over there 4real... I'm tryna get right tryna get better. Jus gimme sum time kay?? Take care an. Let me kno if u need anythang. 1 love - u should 4real learn to let go of all that hate  (Feb 20, 2012 | post #28)

Henderson, KY

God is the key to all things!!

haha - i feel u - i love star wars - im actually lookin 4ward to watchin them all in 3D - episode 1 is in theaters now!! yay!! but c'mon... jedi-ism is a very real thing... an' its wayyyyyyyyyyyy deeper than tha star wars movies... "star wars" is jus tha most prevalent medium jedi-ism is shown to us... but if u research it, u'll see... its much much deeper than tha george lucas movies. Jedi-ism is not recogniz'd by tha american federal government as a "real" religion... but i b'lieve that will change 1 of these days... an' i 4really would love to open up my own praxium, aka jedi church. One of these days hopefully... may tha Force be with u all  (Feb 19, 2012 | post #145)

Henderson, KY

me in a suit

naw... thats my lil homie DK aka donkey kong... my lil brother, not by blood but family jus tha same. an' jus sayin... dont fuxxxx wit 'em... or u'll havta fuxxxx wit me an' i promise... no matter how horny any of yall are... i promise u dont wanna fuxxx wit me  (Feb 19, 2012 | post #11)

Henderson, KY

what is wrong with u people??

hahaha!! i went to college an' major'd in EBONICS - ha... an' i reciev'd a whole lotta knowledge. haha... thanks 4 commenting. sumtimes i wish i could be mo' simple-er - but i cant... i jus speak tha truth, i jus talk... an' hope yall listen an hope that u feel it, an' receive tha message underneathe all my gramatical errors. but if u read b'tween tha blurry lines... tha message is very very clear. love u, an' thanks again 4 commenting  (Feb 19, 2012 | post #18)

Henderson, KY

Woman jailed after wreck

leave ol' girl alone 4real man... i heard burger king was hirin... open interviews ery tuesday... not to mention mcdonalds an' wendys... leave hadley alone man 4real... aint u got a job to go to or kids to take care of... instead of hatin on people on this totally rediculous website?? leave hadley alone man - plz dont hate on sumbody who's inna very fukkk'd up place right now. hav sum godddaammmnn compassion my brother  (Feb 19, 2012 | post #18)

Henderson, KY

Woman jailed after wreck

very well-said... i mean... aint nun of us perfect. but u d'scribe'd it beautifully... i hav so much faith in ol' girl... eventho i dont really kno her or hav really ever had tha pleasure of her company... but i b'lieve in hadley... an' i truly b'lieve she gon' be okay... after this bullsh!ttt.she gon' not only persevere... she gonna shine!! watch an' see - thanks 4 lovin her, an' not hatin on her  (Feb 19, 2012 | post #17)

Henderson, KY

Woman jailed after wreck

wow... those are tha truest realest words i'v read all week... good 4 u for not bein a hater. im sure hadley loves an' appreciates u 4real - get at me, PM me if ya need anythang, kayyy?? stay up  (Feb 19, 2012 | post #16)

Henderson, KY

Woman jailed after wreck

*make  (Feb 19, 2012 | post #15)

Q & A with 1_an_only_real_kid_quick

Hometown:

henderson, ky

Read My Forum Posts Because:

im a sik s.o.b

I'm Listening To:

my own shit - an' u should be2

Read This Book:

think&grow rich by napoleon hill

Blog / Website / Homepage:

www.myspace.com/thekidquick