Marijuana Debate - Palm Bay, FL

Discuss the national Marijuana debate in Palm Bay, FL.

Do you support the legalization of Marijuana?

Palm Bay supports

Vote now in Palm Bay:

First Prev
of 4
Next Last

Palm Bay, FL

#141 Sep 5, 2013
charles henry

Palm Bay, FL

#142 Sep 5, 2013
better than being drunk and stupid

Palm Bay, FL

#143 Sep 22, 2013
Weeds been legalized in two states for recreational use and in others for medical use, it's about time people realize weed isn't that bad of a thing, I for one have smoked for a while, and never once have I fucked up while doing something while being under its influence.
D R Tb

Palm Bay, FL

#144 Sep 22, 2013
rednek stunner wrote:
Gawd y'all if you could learn how to spell and type you might make a better case for legalization. You're all a bunch of retarded dope-heads! Get clean and stop supporting terrorism and gang activity morons.
Honestly, I think terrorism and gang activity has nothing to do with people spelling incorrectly. On top of that even I don't always type perfectly when I'm on the internet, especially when I'm on my phone like right now. You sound so stupid for saying terrorism that it's laughable. Spelling online doesn't have to be perfect it's not a resume or anything like that lol. But as you can see I can spell perfectly fine if I wanted to do so. But typin like dis is fasta for me n I can still be understood, so stfu
D R Tb

Palm Bay, FL

#145 Sep 22, 2013
Okie Dopey wrote:
You stoners can smoke all you want far as I am concerned. I'll take that promotion and pay raise you're effing up. Why do ya think they call it dope, dope?
they call it dope because so man people like you are hand fed these bullshit lies about it, I have smoked since 15 and I'm now 20 never touched coke heroine or anything except mushrooms one time and that was out of a personal interest not because someone said you smoke oh try these or anything like that I jus wanted to try them once, I drink have fun wake up feel great only when I smoked the same night, if not I feel like shit, never once have I smoked and felt like shit ever, and I don't have to spell perfectly on this website it's not a resume so I choose to type like I'm on the computer and not filling out a job app, weed doesn't have anything negative to it if you try harder drugs it's merely cuz you don't have the willpower to say no and that's you're own fault not weeds fault I know at least a hundred stoners who only smoke, at least
Unfortunately Withheld

Palm Bay, FL

#147 Oct 9, 2013
Okie Dopey

Melbourne, FL

#148 Nov 2, 2013
If it ain't home grown in yer backyard you probably helped pay for some thug's A-K, winner. The weed ain't as bad as the crowd that profits from you young pups' foolishness. I do agree that marijuana would be less harmful in so many dramatic areas were it legalized. But it still ain't gonna make you any smarter or prettier, just lazy and stupid. imo

United States

#149 Nov 7, 2013
tyler wrote:
marijuana makes ya feel good n gives people with cancer a reason to eat.the MUNCHIES!!
hey man, idk how else to do this, but My family just moved to Palm Bay from Ohio. Trying to hook up with some people with "similar green feelings" as I. Dont want to go asking on the street, but defenetly need my herbal supplements.

Orlando, FL

#150 Nov 11, 2013
Marijuana is a plant; it is safer to use than alcohol and hemp has about 500,000 uses. There is NO reason it should be illegal. Not to mention people get locked up for marijuana possession and use all the time around here when they have no record of anything else like crime or violence, etc. It just doesn't make sense to outlaw something so useful for no reason at all.

Palm Bay, FL

#151 Nov 13, 2013
Hemp is not a drug. Hemp breeding since circa 1930 has focused quite specifically on producing strains which would perform very poorly as sources of drug material.

Melbourne, FL

#152 Nov 13, 2013
cause marijuana never killed anyone.
Ras Dread

Melbourne, FL

#153 Nov 13, 2013
Marijuana serves a good purpose as it can Cure Diseases, and can be made into clothing and other helpful things.

Merritt Island, FL

#154 Dec 3, 2013
Its serves a really good purpouse
kelly mccormack

Palm Bay, FL

#156 Feb 13, 2014
medical reasons
Bill Monroe

Palm Bay, FL

#157 Apr 9, 2014
Cannabinoids heal and fight cancer. Research for yourself on the National Cancer Institutes web site.

United States

#158 Jun 9, 2015
It's a harmless multi purpose drug!

United States

#159 Jul 17, 2015
what does weed do that alcohol doesn't
Mike Riccard

Worcester, MA

#162 Thursday Sep 17
Cigarettes and alcohol killed more people. So why is this shit legal? And the answer is money.plane and simple.The monster is on the loose and got our heads into a noose and it just sits there watching. Worcester, mass September 17 2015.
Larry Moses

Logan, NM

#163 Wednesday Sep 23

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 4
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Palm Bay Discussions

Title Updated Last By Comments
New Melbourne Resident! Fri Hermit 5
PamBondi scares Doctors. Oct 1 Joe75143 1
aflot inferno lucifer 2nd 3rd wer murders now c... Sep 22 africhaiti 1
Debate: Marijuana - Micco, FL (Feb '13) Sep 21 kosmicdiplomat 4
Bathtub Refinishing (Dec '12) Sep 21 bull carp 4
moving soon Sep 19 CharlesG 2
News East Central Florida | Business Florida 2015 Sep 8 cordell 1
Mortgages [ See current mortgage rates ]