öcalani kurdistandan kacirabilirsiniz...

öcalani kurdistandan kacirabilirsiniz ama kurdistani öcalandan kaciramazsiniz

Posted in the Turkey Forum

First Prev
of 3
Next Last
benim ispatlarimdi

Hermenches, Switzerland

#1 Oct 9, 2012
yani bosuna natoya dis ulkelere para yedirdiniz...100milyarlarca dolar harcadiniz öcalani yakalamak icin..ama hicbirsey degismedi..pkk nin büyümesinden baska..öcalana özgürlük kurdistana özgürlük ortadoguya huzur demektir..suriyeden öcalani cikardiniz simdi orda kurdler örgütledi kendini dunyaylan gitsen bas edemezsin artik

Since: Sep 11

Location hidden

#2 Oct 9, 2012
Egri cetvelden dogru cizgi cikmaz.
benim ispatlarimdi

Hermenches, Switzerland

#3 Oct 9, 2012
TRNavi wrote:
Egri cetvelden dogru cizgi cikmaz.
tezkere..iran a irak a suriyeye ve basta kurdistan halkina olmak uzere bir savas kararidir..

demekki amerikan strateji kurulusari sizi gaza getirmisler..

amerika ne irakta ne afganistanda kazandi,.,.

size soyliyorum tirkolar bunun altindan kalkamazsiniz

kim sizi oksamissa intihar fermaninizi acmis bulunuyor,,

bunu yine soyliyeyim ne 2023 de nede 2071 de hic bir ulus hicbir ulke sizin hakimiyetinizin altina girmeyecek..böyle giderse 2013 de turk fantezisi masal olup gidecek
hemsinli

Istanbul, Turkey

#4 Oct 9, 2012
benim ispatlarimdi wrote:
yani bosuna natoya dis ulkelere para yedirdiniz...100milyarlarca dolar harcadiniz öcalani yakalamak icin..ama hicbirsey degismedi..pkk nin büyümesinden baska..öcalana özgürlük kurdistana özgürlük ortadoguya huzur demektir..suriyeden öcalani cikardiniz simdi orda kurdler örgütledi kendini dunyaylan gitsen bas edemezsin artik
yanlissin pkk azaliyor neden mi bdpnin oylarini yarisi AKP ye gitti. e akpye gitmesi halkin artik pkk arkasinda durmadigini ve baskilarina karsi geldigini gosterdi. Bdp bile bunu beklemiyordu. Bak bir dahaki secimde muhtemelen bu oran dahada dusecek ve git gide pkkyi kendi halki bitirecek.

malatyada van da diyarbakirda kurtler pkkdan bikmis durumda , harac vermekten yorulmuslar.. sonunuzu kendiniz hazirliyorsunuz.. ama her olecek sinek gibi son sahlanmalariniz olsa gerek bu aralar azdiniz..
benim ispatlarimdi

Hermenches, Switzerland

#5 Oct 9, 2012
hemsinli wrote:
<quoted text>
yanlissin pkk azaliyor neden mi bdpnin oylarini yarisi AKP ye gitti. e akpye gitmesi halkin artik pkk arkasinda durmadigini ve baskilarina karsi geldigini gosterdi. Bdp bile bunu beklemiyordu. Bak bir dahaki secimde muhtemelen bu oran dahada dusecek ve git gide pkkyi kendi halki bitirecek.
malatyada van da diyarbakirda kurtler pkkdan bikmis durumda , harac vermekten yorulmuslar.. sonunuzu kendiniz hazirliyorsunuz.. ama her olecek sinek gibi son sahlanmalariniz olsa gerek bu aralar azdiniz..
sen gelismeleri neyinlen okuyorsun?
rekor yapmadimi bdp?
bidaki secimde yüzde17 -33 arasi oy alacak bdp--
ve halklarin demokrasi kongresi..yani aleviler solcular radikal demokratlar..

malatyada kürd kalmamis anladik hepsi sürgüne yollanmis anladik ama wanda diyarbakirde bdp den biktigini söylüyorsan bu yalandan baska birsey degildir..

pkk nin 5 bin tas patlasin 10bin gerilasi var..

3milyon secmeni var bdp nin

senin dedigin gibi korkutup sindirerek oy alsa en az

5milyon pkk gerillasi lazim olurdu:)) korkutup sindirmek icin

ama halk kendi bilinciylen veriyor bu halk pkk yi besliyor pkk halki degil oglim
benim ispatlarimdi

Hermenches, Switzerland

#6 Oct 9, 2012
trnavi leylege sormuslar neden yamuksun demis kurbaga leylek de demiski nerem düzki benim:)
sen cehennemde cetvelin egrilmeyeceginimi sandin?

Since: Sep 12

Dubai, UAE

#7 Oct 9, 2012
Uzuluyorum senin icin be hocam... ciddiyim... Hayatini bos hayaller, olmayacak seylerle harciyorsun... Yakinda bitirecekler PKK'yi, onsuz BDP de zaten bitmis demektir... Halk desteginiz filan yok, hepsi hikaye, bunu da gayet iyi biliyorsun... Butun mesele PKK icin odeyecegi satis bedeli Turkiye'nin... Amerika ile zaten anlasilmis durumda, Suriye'de her halukarda kaybeden sizsiniz, yakinda Suriyeli direniscilerin yapacagi Kurd katliamindan korunmak icin kapiya dayanir Suriyeli Kurdler, Barzani'ye gelince masallah AKP milletvekili kivamindaydi kongrede... Yakinda kardeslik turkulerine baslarsin ama bu sefer yemezler, hepinizi toplayacaklar... Senin gibi Avrupa'da olanlarin payina da MIT dusecek...
hemsinli

Istanbul, Turkey

#8 Oct 9, 2012
20 milyon kurdun hadi 10 milyonu secmen olsun e 3 milyonla mi rekor kirdi?* Guldurme beni.AKP bi cok yerde size kafa tuttu ve gelecek secimlerde ne olcak. Ha ben AKP li degilim ama adamlarin ordaki politikasi sahane!
PS: Harac olayini bizzat kurtlerden ve yerinde duydum o yuzden birliginiz catirdiyor haberin olsun:))..
neyse diyorumya bunlar iyi gunleriniz asil sizi kendi halkiniz eritecek bize bise kalmadan..
benim ispatlarimdi wrote:
<quoted text>
sen gelismeleri neyinlen okuyorsun?
rekor yapmadimi bdp?
bidaki secimde yüzde17 -33 arasi oy alacak bdp--
ve halklarin demokrasi kongresi..yani aleviler solcular radikal demokratlar..
malatyada kürd kalmamis anladik hepsi sürgüne yollanmis anladik ama wanda diyarbakirde bdp den biktigini söylüyorsan bu yalandan baska birsey degildir..
pkk nin 5 bin tas patlasin 10bin gerilasi var..
3milyon secmeni var bdp nin
senin dedigin gibi korkutup sindirerek oy alsa en az
5milyon pkk gerillasi lazim olurdu:)) korkutup sindirmek icin
ama halk kendi bilinciylen veriyor bu halk pkk yi besliyor pkk halki degil oglim
CRN

Ankara, Turkey

#9 Oct 10, 2012
Kandildeki Gercek Ergenekon konseyi devletin sinirlarina Musuluda katmak icin hala bir avantaj saglarim diye ortadan kaldiramiyor PKK yi. Anladin mi?

Yok Anlamadiysan bir daha: Nisan 1999 birinci ve ikinci seferde Mart 2000 yillarinda dis güclerden ve Türkiye icindeki bir güc büyük bir inancla bize geldiler(Kandile). Abdullah Öcalani imralidan bir operasyonla cikartabiliriz dediler. Biz Baskanlik Konseyi olarak bu her iki teklifide reddettik. Türkiye kendine dikkat etmeli ve bazi gücler savasin cikmasini istiyorlar, dikkatli olsun dedi. Osman Öcalan 20.3.2001 Özgür Politika.

Kürdlerin silahli gücü ne icindir? Ergenekon Geralleri kurtarmak icin deyilmidir? Türkiye Musula herhangi bir mudahalede O zamanki Konsey üyesi olan Osman Öcalan; devlet PKK ya danisarak bir ilerleme kaydedebilir diyordu. Bu silahli mücadeleyi Kurd silahli mucadelesimi zanediyorsun? Hayiz yav. Ve ayni Konsey üyesi Biz Türkiye yurtseveriyiz diyorsa ve PKK kandilde yönetiliyosa, buna Kürd silahli mucadelesi diyorsan gene cok yazik size. Anlayin arti bu örgütün ne yaptigini.

Bugünkü BDP neyin siyasetini yürütüyorlar? Erdal Inönü nun deyimiyle; Biz cok iyi yaptik bu partiyi meclise getirdi2 derken Acaba HEP baslangicta Kürd partisi olarkmi piyasaya cikti?

Îsmaîl Girikî
CRN

Ankara, Turkey

#10 Oct 10, 2012
seytani hep kuyrugu ele verirmis,

o yuzden hep kuyruguna azap eder.
CRN

Ankara, Turkey

#11 Oct 10, 2012
“Türkiye’deki bazi Alevilerin zor durumda olmasi ile PKK’nin Alevi yapilanmasinin ülkeyi karistirip AK Parti’yi tasfiye etmek üzere gayret sarfetmeleri arasinda iliski gözardi edilemez. PKK icinde Ergenekon’u temsil eden isim, son günlerde Türk askerlerinin öldürülmesi talimatini veren Mustafa Karasu’dur.
Karasu, ayni zamanda PKK’nin Avrupa’da terörist örgüt ilan edilmesi sürecini baslatan kisidir. PKK’nin silahli mücadelesini sürdürmesini isteyen en önemli kisilerden birisidir kendisi. Kendisi solcu gecinse de onun Alevi damarlari daha güclüdür. PKK’yi AK Parti karsiti cizgide tutmaktadir. Türkiye’deki bazi Alevilerin üzerine gidildiginde, Alevi dedesi gibi hareket eden mevcut sürecin ideologu Mustafa Karasu’nun kazan kaldirmasi dogaldir. Karasu ve ekibi, AK Parti’yi ‘istemezük’ diye Yeniceriler gibi kazan kaldirmis durumdalar.”
http://habercininyeri.wordpress.com/2010/06/2...
Levanten

Mersin, Turkey

#12 Oct 10, 2012
Ocalan salagin biri. Ipler yabancilarin elinde. Ocalani peygamberlestirmnin anlami yok. zaten o yuzden asilmadi. zibidiyi kahraman yapmasinlar diye.
el salvador

Istanbul, Turkey

#13 Oct 10, 2012
BOZ-OK wrote:
Uzuluyorum senin icin be hocam... ciddiyim... Hayatini bos hayaller, olmayacak seylerle harciyorsun... Yakinda bitirecekler PKK'yi, onsuz BDP de zaten bitmis demektir... Halk desteginiz filan yok, hepsi hikaye, bunu da gayet iyi biliyorsun... Butun mesele PKK icin odeyecegi satis bedeli Turkiye'nin... Amerika ile zaten anlasilmis durumda, Suriye'de her halukarda kaybeden sizsiniz, yakinda Suriyeli direniscilerin yapacagi Kurd katliamindan korunmak icin kapiya dayanir Suriyeli Kurdler, Barzani'ye gelince masallah AKP milletvekili kivamindaydi kongrede... Yakinda kardeslik turkulerine baslarsin ama bu sefer yemezler, hepinizi toplayacaklar... Senin gibi Avrupa'da olanlarin payina da MIT dusecek...
altina imzami atarim!! büyük Ortadogu projesinde pkk'ya yer yok amerikanin istedigi Turkiye'nin irana destegini cekmesi ve olasi mudahalede uslerini acmasi olur; Turkiye de kandile operasyon icin onundeki amerikan engelini kaldirmak istemektedir win-win yani :)
barzoya gelince amerikan babalari kulagini cekmistir turkiye ofisimiz(akp) ile calis yada sikeriz anani diye :)
bu cahel kurtlerin gotu kalkmis olabilir ama inaniyorum ki esed devrildikten sonra bu ipne surusunu muhalifler sikip birakacaklar.
benim ispatlarimdi

Hermenches, Switzerland

#14 Oct 10, 2012
BOZ-OK wrote:
Uzuluyorum senin icin be hocam... ciddiyim... Hayatini bos hayaller, olmayacak seylerle harciyorsun... Yakinda bitirecekler PKK'yi, onsuz BDP de zaten bitmis demektir... Halk desteginiz filan yok, hepsi hikaye, bunu da gayet iyi biliyorsun... Butun mesele PKK icin odeyecegi satis bedeli Turkiye'nin... Amerika ile zaten anlasilmis durumda, Suriye'de her halukarda kaybeden sizsiniz, yakinda Suriyeli direniscilerin yapacagi Kurd katliamindan korunmak icin kapiya dayanir Suriyeli Kurdler, Barzani'ye gelince masallah AKP milletvekili kivamindaydi kongrede... Yakinda kardeslik turkulerine baslarsin ama bu sefer yemezler, hepinizi toplayacaklar... Senin gibi Avrupa'da olanlarin payina da MIT dusecek...
ben sana daha cok uzuluyorum oglim
ergenekon baslamadan önce demistim
generalleri postaliyacaklar ne oldu hepsi hapiste simdi

git ara oglim 2007 de yazdim
öcalana dunyanin hic bir ülkesi sahip cikmadi..
tabi amerika nin istedigi gibi afganistana gitseydi durum baska olurdu
ama öcalan avrupaya gitti niye gitti cözüm icin baris icin..savasmak isteseydi afganistanda amerikan savascilari bekliyordu yani talibanlar

daha kolay olurdu amerika icin bi yandan osman tim laden cia ajani

diger taraftan halkin lideri abdullah öcalan

bin ladende para var
öcalanda ise milyonlarca savasci


ama biz cözüm icin avrupaya gittik baris icin

öcalani kulanip türkler biel iltica yapiyorlar..gelin avrupaya görün

ama öcalan geldimi giris yok..cobanlara iltica var politik iltica ama halkin liderine yok..rugova kosovayi isvicrede kurdu..isvicre libya yi devirdi..ama kurd halki oldumu tanimiyorlar bizi..nedenmi?

cünkü türk devleti avrupanin menfatine calisiyor neden dinlesinlerki bizi?

türk devleti taseron firma gibi avrupanin isteklerini yerine getiriyor..

bizde buna karsi savasiyoruz..

yani öcalani suriyeden cikartip türk kürd catismasi ni hesap etmislerdi..öcalan saddam gibi yikarim dökerim filan zanettiler hitler gibi..ama öcalan bütün gerillalari geri cekti

milyar milyar dolarler bosa gitti

baktilarki öcalan lan olmuyor

hapishaneleri bastilar insanalri diri diri yaktilar..

kim yakti türk ordusu en buyuk asker bizim asker diyip..ama kime askerlik yaptiklari ortada...sermayeye

bizi savasa sürüklemek istediniz

gazi de de ayni olay oldu bizi ic catismaya tesvik ettiniz

bombalar katliamlar yaptiniz savas ciksin diye

biz yasasin halklarin kardesligi dedik

oyuna gelmedik:))

savasa sürüklenmek istendik..

savunmasiz bir kiz gibi bizi savasa sürüklemek istediniz

oyununuz tutmadi..

hatta kurdistani kurdunuz öcalandan zincirleri kirmamiz icin

ama herkez ayakta bak oglim barzanin akp kongresi bizi kurdistan kurulmasi kadar sasirtmadi..

sen git iki asirete devlet kur 40milyon insani da görme..kim siker amerikanin kurdistani ni?

kiskandirmak istediniz bizi!!:)

ama gel görki

size söyliyorum

barzan asireti..sadece barzani degildir

siz kurdistani kurup pkk halkinin barzanin kuyrugundan gidecegini sandiniz..

ama gelin görünki 2008 de guney kurdistani isgal etmek istiyen turk devletini hezimete ugratan pkk oldu..akibetinde ne oldu?
guney kurdistanda ayaklanmalar oldu türk panzerin önüne gecti kürd halki..

yani söyle diyebilirim barzani olsun diger kürdler olsun talabani filan hepsi biliyor pkk olmasaydi ne kurdistani kurarlardi ne de bi hakki olurdu

bunun bilincinde yasiyor guney kurdistan..

eskiden turk ordusuylan pkk ye karsi savasan kürdler anladi pkk nin nasil önemli bir örgüt oldugunu..

amerika turkiye nato nekadarda zorladiysa barzaniyi pkk ye karsi artik savastiramadi..cünkü onlar beritanin nasil binlerce askere teslim olmadigini gördüler..

yani sunu acik diyebilirimki barzani olsun pkk olsun pjak olsun pyd olsun fark yok artik hepsi ayni birlikteler..

barzani amerikasiz irak i 3 hafta kendi gücüylen isgal etmisti ta ki turk devleti saddama kimyasal silah verene kadar..

artik anlayinki sizin kankalariniz yok meydanda öcalani tasfiye edenler yok olup gittiler..

kurdistan ulusal birligi kurulmustur.
benim ispatlarimdi

Hermenches, Switzerland

#15 Oct 10, 2012
hemsinli wrote:
20 milyon kurdun hadi 10 milyonu secmen olsun e 3 milyonla mi rekor kirdi?* Guldurme beni.AKP bi cok yerde size kafa tuttu ve gelecek secimlerde ne olcak. Ha ben AKP li degilim ama adamlarin ordaki politikasi sahane!
PS: Harac olayini bizzat kurtlerden ve yerinde duydum o yuzden birliginiz catirdiyor haberin olsun:))..
neyse diyorumya bunlar iyi gunleriniz asil sizi kendi halkiniz eritecek bize bise kalmadan..
<quoted text>
mersinde niye oylar cöpteydi ?
mersini kazanmisti dtp:)olamaz bir türk sehrini

vatan elden gidiyor kürdler anamizi sikecek diyordunuz..
ne oldu binlerce oy cöpte bulundu
asiri hukuk devletinde olur böyle seyler demi!

oylari cöpe atin diye pkk emir verdi demi jandarmaya:))

ben akp li degilim ama adamlarin ordaki politikasi sahane??
biz apoya söz vermisiz sarkisi ile oy topluyor akp chp mhp kurdistanda..kim siker sizi?

özel mektuplar elimizde nasil valilikleri uyardiginizi..chp mhp zaten oy almiyor akp ye oylarinizi verin diye..

böyle demokrasi oldumu tehdit ederiz oglim..cünkü adam asiertini bir porsche arabaya satiyor 30 bin oy:))

bize de akp beyaz esya vermisti..ceyran yokki oglim..nenelerimiz buzdolapini yere kazmislar camasir makinesi vermisler su yok aminakoyum sizin..hehe

size kömür makarna veriyorlar oy icin..

bize beyaz esya:))cünkü biz oyle ucuz satilik kisiler degiliz sizin gibi koyun hic dgeiliz herseyin farkindayiz:))

ne yaptik beyaz esyalari gidip akp ye geri verdik hemde götüne sok dedik özgürlük mücadelemiz satilik degildir diye..

oglim tehdit eden jandarma degilmi bdp ye oy veremessin önünde bekliyor pezevenkeler bu tehdit degilmi oglum?:))

biz kimi tehdit ediyoruz? polisi valiyi filan oglum..korucu basini anliyormusun halki tehdit edeni biz tehdit ediyoruz:))

3 cocuk yap oglim..

erdogan bosuna demiyor..

bidaki secimde göreceksin secim olursa kürd nufusu genc..hepsi gencler..sizin gibi moruk degiller büyük cogunlukla türk sehirlerinide alacagiz

yani birligimiz daha yeni basladi aleviler solcular hepsi pkk nin ne mal oldugunu gördü hepsi pkk ile tek yumruk oldular..devlet otoritesini kaybedecek bidaki secimde ama deniz gezmisteki gibi olmiyacak kimse darbe yapamiyacak pkk heryerde olacak bunu aklina kaz oglim

ölüleri bile oy kullandirmisiniz..avrupada yasayanlari bile kullanmisniz izni olmadan oy vermisiniz adina:))fazilet partisini kim siker oglim akp fazilet partisi yani insan firincilari..siz zanettiniz hem insanalri diri diri yakacaksiniz allah u ekber diye bide bu halk size destek mi cikacak?

kemalistler gitti simdi ümmetcileri sikecegiz bakin lan analar nasil qahramanlar dogurdugunu
benim ispatlarimdi

Hermenches, Switzerland

#16 Oct 10, 2012
CRN wrote:
“Türkiye’deki bazi Alevilerin zor durumda olmasi ile PKK’nin Alevi yapilanmasinin ülkeyi karistirip AK Parti’yi tasfiye etmek üzere gayret sarfetmeleri arasinda iliski gözardi edilemez. PKK icinde Ergenekon’u temsil eden isim, son günlerde Türk askerlerinin öldürülmesi talimatini veren Mustafa Karasu’dur.
Karasu, ayni zamanda PKK’nin Avrupa’da terörist örgüt ilan edilmesi sürecini baslatan kisidir. PKK’nin silahli mücadelesini sürdürmesini isteyen en önemli kisilerden birisidir kendisi. Kendisi solcu gecinse de onun Alevi damarlari daha güclüdür. PKK’yi AK Parti karsiti cizgide tutmaktadir. Türkiye’deki bazi Alevilerin üzerine gidildiginde, Alevi dedesi gibi hareket eden mevcut sürecin ideologu Mustafa Karasu’nun kazan kaldirmasi dogaldir. Karasu ve ekibi, AK Parti’yi ‘istemezük’ diye Yeniceriler gibi kazan kaldirmis durumdalar.”
http://habercininyeri.wordpress.com/2010/06/2...
o haberciyi sikim ben..karasu alevidir ama alevilerin ilgisini ceken karasu degildir ali haydar kaytandir:))pkk karasu yüzünden terör listesine girmedi ama siktir et kazan kaldirmis mis haha aleviler destek oldu hemen desinformationa psikolojik savasa basladiniz:))

akp yi birakin karayilan bahoz erdal karasuyu
akli dengesi yerinde olan hicbir insan istemiyor basta kürdler olmak üzere..
benim ispatlarimdi

Hermenches, Switzerland

#17 Oct 10, 2012
Levanten wrote:
Ocalan salagin biri. Ipler yabancilarin elinde. Ocalani peygamberlestirmnin anlami yok. zaten o yuzden asilmadi. zibidiyi kahraman yapmasinlar diye.
öcalan i size paketleyip verdiler bir
ecevit dedi neden bize verdiler iki
ecevit dedi vatan elden gitti..

öcalan idam edilemedi cünkü göt korkusu saldi türkleri..heryerde bombalar patliyordu bugun hala savastaydik öcalan asilsaydi

mhp bile idama karsi cikti..niye karsi cikti git oku adamlar vatanin bölünmesidnen endiselnmisler niye endiselenmisler..öcalan yakalandiginda öcalana düsman olanlar bile isyan etmis
benim ispatlarimdi

Hermenches, Switzerland

#18 Oct 10, 2012
el salvador wrote:
<quoted text>
altina imzami atarim!! büyük Ortadogu projesinde pkk'ya yer yok amerikanin istedigi Turkiye'nin irana destegini cekmesi ve olasi mudahalede uslerini acmasi olur; Turkiye de kandile operasyon icin onundeki amerikan engelini kaldirmak istemektedir win-win yani :)
barzoya gelince amerikan babalari kulagini cekmistir turkiye ofisimiz(akp) ile calis yada sikeriz anani diye :)
bu cahel kurtlerin gotu kalkmis olabilir ama inaniyorum ki esed devrildikten sonra bu ipne surusunu muhalifler sikip birakacaklar.
kim siker buyuk ortadogu projesini ?sizin gibi turkler!projesi olmayan geleceksiz zavallilar..

pkk 40 yil önce ortadogu halk birligi projesini hayata gecirdi!

simdi bu proje köklemis durumda.

azawad lar bile pkk den destek istiyor..taa afrikadan bizim ülkemiz bile yok!èè
benim ispatlarimdi

Hermenches, Switzerland

#19 Oct 10, 2012
biz amerikaya savas acmak istemiyoruz düsmanlarimiz belli..ama amerika savasmak istiyorsa ikinci vietnami yasiyabilir cok maceraciysa türkler gibi..

qandile kimse giremez bu kalibiyet isidir

qandile atom bombasi atsan bile sifir zaiyat verir:))
benim ispatlarimdi

Hermenches, Switzerland

#20 Oct 10, 2012
CRN wrote:
seytani hep kuyrugu ele verirmis,
o yuzden hep kuyruguna azap eder.
seytan sizinlen gurur duyuyor

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Turkey Discussions

Title Updated Last By Comments
yes they are this stupid 41 min ibrahim karagool 2
erdogan the king of all ball lickers 50 min ibrahim karagool 8
turkey officially a islamist nation 1 hr ibrahim karagool 3
News Turkey issues warrants for 42 journalists amid ... 14 hr Cordwainer Trout 8
U.K. Issues Travel Warning About Antigay U.S. S... 23 hr Rockstar 1
US issues travel warning ahead of Euro 2016 in ... 23 hr Rockstar 1
Russian tourists continue to travel to Turkey 23 hr Rockstar 1
More from around the web