Raggamuffin Festival 2013

Jan 20, 2013 Full story: Scoop 23

With less than two weeks to go until the biggest celebration of reggae music in New Zealand kicks off, Raggamuffin organisers confirm that the event will support two vital community projects: the Te Whakapono Trust and the Samoa Victim Support Group, devastated by last year's catastrophic cyclone Evan.

Full Story
First Prev
of 2
Next Last

“MASINA”

Since: Jul 10

Location hidden

#1 Jan 27, 2013
It really is great... to know that there is still a lot of goodness in people out there, willing to help others in difficult times.

Ia fa'amanuia e le Atua,outou uma lava..Fa'afetai i lo outou lima mafola, aemaise lava i lo outou agalelei i tagatanu'u o Samoa.

God Bless you all!

“MASINA”

Since: Jul 10

Location hidden

#2 Jan 27, 2013
NZ sounds like the place to go for a vacation...YUP!

Since: Dec 09

Tauranga, New Zealand

#3 Jan 27, 2013

“MASINA”

Since: Jul 10

Location hidden

#4 Jan 27, 2013
thanks Net for the link.

Since: Dec 09

Tauranga, New Zealand

#5 Jan 27, 2013
Taupoimasina wrote:
thanks Net for the link.
Hey Masina long time no hear or see...hehe

“MASINA”

Since: Jul 10

Location hidden

#6 Jan 28, 2013
netbanger wrote:
<quoted text>
Hey Masina long time no hear or see...hehe
hey Net...if i am not mistaken...lol
somehow, that seems like a mischievous lil laugh??
hahaha
ulu poki

Orlando, FL

#7 Jan 28, 2013
Wish i could go.. common kings and jboog.. d shieeet
wow

Auckland, New Zealand

#8 Jan 28, 2013
I'm gutted I'm not going this year. I'm not going to miss the smell of gunja. lol

“MASINA”

Since: Jul 10

Location hidden

#9 Jan 28, 2013
ulu poki wrote:
Wish i could go.. common kings and jboog.. d shieeet
yeah, it sure sounds like the place to be...indeed!

Since: Dec 09

Auckland, New Zealand

#10 Feb 2, 2013
Taupoimasina wrote:
<quoted text>
hey Net...if i am not mistaken...lol
somehow, that seems like a mischievous lil laugh??
hahaha
Well, i like to call it crafty, whatever yuo like to call it...Man raggas went of, i just got back today. Met some rasta guy who reckons he wants to sign me up as a song writer or something, lol

“MASINA”

Since: Jul 10

Location hidden

#11 Feb 2, 2013
netbanger wrote:
<quoted text>

Met some rasta guy who reckons he wants to sign me up as a song writer or something, lol
Well Net...Why not? If you've got the interest,passion and skills for it, go for it. Never know until you cross that bridge.

Since: Dec 09

Auckland, New Zealand

#12 Feb 2, 2013
Taupoimasina wrote:
<quoted text>
Well Net...Why not? If you've got the interest,passion and skills for it, go for it. Never know until you cross that bridge.
Yeah the only issue is, my job now pays me quite well, so i dont know if im looking to make the transition unless it is profitable. Man your tone is always relaxed and soothing..;)

“MASINA”

Since: Jul 10

Location hidden

#13 Feb 3, 2013
netbanger wrote:
<quoted text>
Yeah the only issue is, my job now pays me quite well, so i dont know if im looking to make the transition unless it is profitable. Man your tone is always relaxed and soothing..;)
Well, it surely sounds like you've got it together, as far as decision making is concerned. No need to give up one for the other, or feeling pressed or under pressure on making the transition. Who said you can't do both?

lol...@ my relaxed and soothing tone. Thanks Net.
It all depends on the person and the conversation.
You know Moon can sometimes go on a warpath...haha

Since: Apr 12

Location hidden

#14 Feb 3, 2013
look for the skuxX with the KAVAFARMER tat and give him all your money lol

Since: Dec 09

Auckland, New Zealand

#15 Feb 4, 2013
Taupoimasina wrote:
<quoted text>
Well, it surely sounds like you've got it together, as far as decision making is concerned. No need to give up one for the other, or feeling pressed or under pressure on making the transition. Who said you can't do both?
lol...@ my relaxed and soothing tone. Thanks Net.
It all depends on the person and the conversation.
You know Moon can sometimes go on a warpath...haha
I woke up the other day and had this crazy idea...I was thinking about going back to Samoa to start a business, well run mum and dads shop, and add abit of a modern twist to it. At the moment its just a clothing merchan shop, but i was thinking about turning it into a Bar or a Nightclub, and have it open all ours of the morning with special theme parties, cultural performaces some hula girls ya know, all that kind a stuff. Maybe Aggie greys, Bollywood, Tropicana all in 1 sorta thing. Since it is along Apia waterfront it would attract alot of tourist's, and all those Samoans visiting home who want to stay up all night like me..hehe Anyway that is a goal to certainly look forward to for 2014.

Warpath..lol...i know what you mean. I had to do alot of cleansing before i could walk the straight path again. I promised myself not to stray from the main objective, which is of course verity and direct. We are going through a period of arcane, and its only right truth shall be exercised regularly.

I hope you had a good day...I had some taro, chicken, chopsuey and corn beef for lunch, ya know the usual samoan supper/lunch. I did offer some chicken teriyaki to our palagi neighbours on Topixnz the other day, he sounded like he needed a feed, as usual he likes to insult me with his kfc jokes like we the only the ones who like to eat it. At least he acknowledges the fact that KFC is not free..;)

Since: Dec 09

Auckland, New Zealand

#16 Feb 4, 2013
KavaFarmer wrote:
look for the skuxX with the KAVAFARMER tat and give him all your money lol
J Boog right

“TIGRESS,SCORPION ,PHOENIX”

Since: Nov 08

Location hidden

#17 Feb 6, 2013
netbanger wrote:
<quoted text>
I woke up the other day and had this crazy idea...I was thinking about going back to Samoa to start a business, well run mum and dads shop, and add abit of a modern twist to it. At the moment its just a clothing merchan shop, but i was thinking about turning it into a Bar or a Nightclub, and have it open all ours of the morning with special theme parties, cultural performaces some hula girls ya know, all that kind a stuff. Maybe Aggie greys, Bollywood, Tropicana all in 1 sorta thing. Since it is along Apia waterfront it would attract alot of tourist's, and all those Samoans visiting home who want to stay up all night like me..hehe Anyway that is a goal to certainly look forward to for 2014.
Warpath..lol...i know what you mean. I had to do alot of cleansing before i could walk the straight path again. I promised myself not to stray from the main objective, which is of course verity and direct. We are going through a period of arcane, and its only right truth shall be exercised regularly.
I hope you had a good day...I had some taro, chicken, chopsuey and corn beef for lunch, ya know the usual samoan supper/lunch. I did offer some chicken teriyaki to our palagi neighbours on Topixnz the other day, he sounded like he needed a feed, as usual he likes to insult me with his kfc jokes like we the only the ones who like to eat it. At least he acknowledges the fact that KFC is not free..;)
Hey Net,
Sorry for the late response.
Well what you have in mind, as far as starting a business, sounds quite bold, daring and yet exciting...lol It sounds great, given that you have such a prime location @ the waterfront. Tourists...even returning Samoans...as well as those visiting from Tutuila, who frequent there a lot, are always looking to enjoy beautiful scenery, a view of the ocean and of great food at a reasonable price,and of course local hospitality. A Nightclub or some kind of Bar and Grill...or a combination type, where you would be open for lunch and dinner...and evening entertainment...sounds like da bomb diggity!
So you're a night owl aye? hahaha that is great...sounds like you have the energy and discipline to see your project through.

I did have a great day...quite productive, getting things done. Sounds like you had a delicious and filling power lunch. lol Gotta have that to last through the day. haha
KFC jokes are just old already...but eating a la chicken never goes out of style...hahaha
Take care Net...talk to ya later!
kiwigirl

Australia

#18 Feb 11, 2013
how ws the festival people? so wanted to go!

Since: Aug 12

Location hidden

#19 Feb 12, 2013
can someone scratch my tenga or just "Ai my poki"? LOL
Sasa

Melbourne, Australia

#20 Feb 12, 2013
^^^^ where is it?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Samoa Discussions

Title Updated Last By Comments
Maori came from FIJI and Tonga and are Tonga/f... (Oct '12) 12 hr Navosa 606
Have you seen the Polynesian porn site yet? (Feb '14) 12 hr Blah 14
why do Samoans try so hard to be Tongan? (Apr '14) 12 hr Blah 72
Do New Zealand All Blacks Owe Samoa a Home Test... 14 hr koko ngati 10
Samoan women from Samoa take relationships very... (Jan '13) 15 hr Samdaman 88
Where are the Pacific entrepreneurs? (Jan '14) 21 hr Reservation Ape 13
How do you tell the difference between Hawaiins... (Mar '09) Sat tongan_sia 721
More from around the web