Are Samoan scared of maoris.

Posted in the Samoa Forum

Comments (Page 2)

Showing posts 21 - 40 of61
|
Go to last page| Jump to page:
Sasa

Melbourne, Australia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Nov 17, 2012
 
Poly KING wrote:
<quoted text>that is fine my sea lion ape friend. Just remember that you are not Maori nor Tahitian nor Cook Islander... You are black piece of ta'e mixed with Micronesian and an obese gene that has made all your teinez waddling penguins. But I got good news, keep allowing the Maori to beat u to a pulp and rape you -u will become pure Polynesian with those Maori injections after a couple more generations... chee hoo... Se Se Malie Lou Penzoil Neck!! hahahaha rotfl hahaha
u have a funny culture, u mean to say toga's have to fufu into a container transfer semen through a straw into their woman in order to get them impregnated cause their dot in the middle was too tiny lol that's hilarious .......what happens when u mix the semen u just call every toga ape u see daddy? hahaha , Malo saipe saipe fufule'i

Since: Aug 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Nov 17, 2012
 

Judged:

2

2

1

Ulu Kalo wrote:
In the states, everytime a Tongan calls you out they never show up. Poosay azz mfs!
awww, the grunts of a Samoan beast... It's ok, i'll come out and fight your fat azz... lmao hahaha

Since: Oct 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#26
Nov 17, 2012
 

Judged:

1

1

Poly KING wrote:
<quoted text>awww, the grunts of a Samoan beast... It's ok, i'll come out and fight your fat azz... lmao hahaha
^ Coming from a fat porker whos on topix everyday! how long you been on Topix? going on three years now eh? Get a life! i would punch your gorilla face, but i dont wanna improve your look... lmao
ulu poki

Orlando, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#27
Nov 17, 2012
 
Ulu Kalo wrote:
<quoted text>
^ Coming from a fat porker whos on topix everyday! how long you been on Topix? going on three years now eh? Get a life! i would punch your gorilla face, but i dont wanna improve your look... lmao
Well what else is Pk's fatass gonna do? Go out and work? As long as his foodstamps arrive on time he's good.

Since: Oct 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#28
Nov 17, 2012
 
ulu poki wrote:
<quoted text>
Well what else is Pk's fatass gonna do? Go out and work? As long as his foodstamps arrive on time he's good.
hahaa foodstamps to much for him, hes on that foodbank status lolol

Since: Aug 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#29
Nov 17, 2012
 
you guys seem angry. I'm just trying to help you fat Samoan beasts... LOL hahaha

Since: Aug 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#30
Nov 17, 2012
 
Are you Samoans still scared of the Maori? LOL

Since: Jul 12

Sydney, Australia.

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#31
Nov 17, 2012
 
Well in reference to the original question " Are Samoans scared of Maoris ? " . From personal experience, I'd say No. My Samoan aiga & Maori whanau get along fine, noones scared of anyone.
ulu poki

Orlando, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#32
Nov 17, 2012
 
Poly KING wrote:
Are you Samoans still scared of the Maori? LOL
lol.. even Maoris know how weak you are gorilla man.
Sasa

Melbourne, Australia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#33
Nov 17, 2012
 
Poly KING wrote:
Are you Samoans still scared of the Maori? LOL
u love meeowi poki

Since: Oct 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#34
Nov 18, 2012
 
Poly KING wrote:
you guys seem angry. I'm just trying to help you fat Samoan beasts... LOL hahaha
how can you help others when you cant help yourself with overweight issues! Lmaoo hahaa
hardly

Hamilton, New Zealand

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#35
Nov 18, 2012
 
Poly KING wrote:
Are you Samoans still scared of the Maori? LOL
Are you sure you're not mistaking us for Tongans???

Last time I looked Maroi's were paying homage to Samoans! esp. after Tua malepe'd Shane Cameron.

I've noticed none of your giant flabby horseeaters or those huge black gollywogs from fiti have knocked out anybody of substance yet! So why, Pole Dancer??? why? try and start something that you know you can't finish??? you're very stuupid sometimes pk.

Since: Aug 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#36
Nov 18, 2012
 
hardly wrote:
<quoted text>
Are you sure you're not mistaking us for Tongans???
Last time I looked Maroi's were paying homage to Samoans! esp. after Tua malepe'd Shane Cameron.
I've noticed none of your giant flabby horseeaters or those huge black gollywogs from fiti have knocked out anybody of substance yet! So why, Pole Dancer??? why? try and start something that you know you can't finish??? you're very stuupid sometimes pk.
but why do you Samoans fear Maori then turn around and try to act Maori?

When we all know, that you are a bunch of obese overgrown Micronesians trying to be like them?? Why, Samoa,Why?? LOL
ulu poki

Orlando, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#37
Nov 18, 2012
 
Poly KING wrote:
<quoted text>but why do you Samoans fear Maori then turn around and try to act Maori?
When we all know, that you are a bunch of obese overgrown Micronesians trying to be like them?? Why, Samoa,Why?? LOL
The gorillas of Africa are calling, they want you back..LOL

Since: Aug 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#38
Nov 18, 2012
 
ulu poki wrote:
<quoted text>
The gorillas of Africa are calling, they want you back..LOL
so what? You don't want to go back? Poor Blackinese, are stuck between your black and chinese roots... can't decide which side you wanna go to? lmao hahaha rotfl hahaha
ulu poki

Orlando, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#39
Nov 18, 2012
 
Poly KING wrote:
<quoted text>so what? You don't want to go back? Poor Blackinese, are stuck between your black and chinese roots... can't decide which side you wanna go to? lmao hahaha rotfl hahaha
africa is still calling, dont ignore the calling gorilla..lol

Since: Aug 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#40
Nov 18, 2012
 
ulu poki wrote:
<quoted text>
africa is still calling, dont ignore the calling gorilla..lol
are u still scared of the Maori yet still using their MOKO and labeling it a Samoan thing? are you, Samoa, are you? LOL hahaha
ulu poki

Orlando, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#41
Nov 18, 2012
 
Poly KING wrote:
<quoted text>are u still scared of the Maori yet still using their MOKO and labeling it a Samoan thing? are you, Samoa, are you? LOL hahaha
PK, can you even see your tattoos? You just like shaq..too black to get tattooss..lol

Since: Aug 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#42
Nov 18, 2012
 
ulu poki wrote:
<quoted text>
PK, can you even see your tattoos? You just like shaq..too black to get tattooss..lol
Did they use white ink tattoo for your pe'a?? since your blackinese muli is darker then night...

http://images.lightstalkers.org/images/923633...
hardly

Hamilton, New Zealand

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#43
Nov 18, 2012
 
Poly KING wrote:
<quoted text>but why do you Samoans fear Maori then turn around and try to act Maori?
When we all know, that you are a bunch of obese overgrown Micronesians trying to be like them?? Why, Samoa,Why?? LOL
OPEN YOUR FULA EYES! I know they're still swollen from your last debate with TOA but please try, pdancer! besides making you look stuupid, it's embarrassing. Listen careful...Where is your evidence that we fear anyone???(beside our Father in Heaven?)

We know no fear of anyone, lest of all any maori, tengan or fiti-gollywog. Nor do we wish to be like any of you. If anything the jealous envy is all yours! becuase you're NOT and NEVER WILL be a Super Samoan! Goodnight jealous guy ;p

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 21 - 40 of61
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

12 Users are viewing the Samoa Forum right now

Search the Samoa Forum:
Topic Updated Last By Comments
you... 1 hr vaux0007 1
Why is Samoans claiming to be Hawaiians' ancest... (Jun '12) 9 hr Lol 300
Do Samoan and other Polynesian women date non-P... (Oct '13) 16 hr minge 41
What is your favorite Samoan song?? (Feb '09) Tue Proud 1,678
Inspirational and Motivational Quotes...Thoughts (Oct '09) Mon Proud 5,939
why do Samoans try so hard to be Tongan? Mon gege 7
Samoans are Tongans Mon gege 12
•••
•••
•••
•••