Since: Jan 11

Location hidden

#433 Jan 28, 2013
ulu poki wrote:
<quoted text>
??? silly commoner.. lol
Yeah it's true - Samoans have an inferiority complex and it's friken annoying LMAO
ulu poki

Orlando, FL

#434 Jan 28, 2013
Soraia wrote:
<quoted text>
Yeah it's true - Samoans have an inferiority complex and it's friken annoying LMAO
Didnt mean to hurt your feelings commoner... history lessons 101...lol

Since: Jan 11

Location hidden

#435 Jan 28, 2013
ulu poki wrote:
<quoted text>
Didnt mean to hurt your feelings commoner... history lessons 101...lol
Well now that you are aware of your inferiority complex, aren't you going to thank me for bringing it to your attention? Lol.
ulu poki

Orlando, FL

#436 Jan 28, 2013
Soraia wrote:
<quoted text>
Well now that you are aware of your inferiority complex, aren't you going to thank me for bringing it to your attention? Lol.
yes.. thank you commoner. now get back on your knees and continue.. lol

Since: Jan 11

Location hidden

#437 Jan 28, 2013
ulu poki wrote:
<quoted text>
yes.. thank you commoner. now get back on your knees and continue.. lol
Yo Mama .. Lol

Don't hit your head on the way out! LMAO.
ulu poki

Orlando, FL

#438 Jan 28, 2013
Soraia wrote:
<quoted text>
Yo Mama .. Lol
Don't hit your head on the way out! LMAO.
So original... must be that pea size commoner brain..lol

Since: Jan 11

Location hidden

#439 Jan 28, 2013
ulu poki wrote:
<quoted text>
So original... must be that pea size commoner brain..lol
Something of which you seem to know a lot about coz maybe your mama was that size too, hahaha!
ulu poki

Orlando, FL

#440 Jan 28, 2013
Soraia wrote:
<quoted text>
Something of which you seem to know a lot about coz maybe your mama was that size too, hahaha!
another original reply... damn that pea brain is working overtime today huh?.. lol

p

Since: Jan 11

Location hidden

#441 Jan 28, 2013
ulu poki wrote:
<quoted text>
another original reply... damn that pea brain is working overtime today huh?.. lol
p
It works all the time - regardless of overtime or not lol.

Since: Jun 12

Location hidden

#442 Jan 29, 2013
KavaFarmer wrote:
<quoted text>
Where the faq have you been? Hahaha. Read carefully, I said past. In reference to the time of cannibalism.
Circumstances forced the hands of the self-proclaimed Cakobau to cede to England. White-man disease that was killing off people, American debts that was brewing up an inevitable war against Bau, and the increasing religious wars between heathen, catholics, orthodox, and protestants which included Ma'afu and his Methodist movement.
Cakobau would rather sell Fiji and keep hold of his status, than be plunged into an endless war. But hey, Samoa is still dependent to America! When are youse going to get the balls and get independence?
LMAO!! I have a life outside Topix.

East Samoa will become independent when Fiji remove the Union Jack from there flag, when Fiji stops worshiping a wrinkled old Women (Queen Elizabeth) in there national motto and when Fijians become the bulk of Fiji's middle class and Administration and not Indians

Since: Aug 12

Location hidden

#443 Jan 29, 2013
Tagata Folau O le Vasa wrote:
<quoted text>
LMAO!! I have a life outside Topix.
East Samoa will become independent when Fiji remove the Union Jack from there flag, when Fiji stops worshiping a wrinkled old Women (Queen Elizabeth) in there national motto and when Fijians become the bulk of Fiji's middle class and Administration and not Indians
well if they do that, then Amerika Samoa needs to get rid of the American bald eagle from its own flag as well... Deal? lmao haha
ulu poki

Orlando, FL

#444 Jan 29, 2013
Poly KING wrote:
<quoted text>well if they do that, then Amerika Samoa needs to get rid of the American bald eagle from its own flag as well... Deal? lmao haha
But the bald eagle represents the territorial relationship between Am. Samoa and USA....

Anyways, at least its a creative design, unlike Tongas flag which was either copied from the red cross or.... the royal navy 17th century flag..lol

http://en.wikipedia.org/wiki/File:English_Red...

Since: Aug 12

Location hidden

#445 Jan 29, 2013
ulu poki wrote:
<quoted text>
But the bald eagle represents the territorial relationship between Am. Samoa and USA....
Anyways, at least its a creative design, unlike Tongas flag which was either copied from the red cross or.... the royal navy 17th century flag..lol
http://en.wikipedia.org/wiki/File:English_Red...
lol hahaha ... that red cross symbolizes the Blood of Christ, dangit... u should be proud of it, since you seem Christian'ish in a twisted, demented kind of way...
hardly

Wellington, New Zealand

#446 Jan 29, 2013
Poly KING wrote:
<quoted text>lol hahaha ... that red cross symbolizes the Blood of Christ, dangit... u should be proud of it, since you seem Christian'ish in a twisted, demented kind of way...
interesting! so it wasn't copied from the international Red Cross to symbolise the failed attempt to hold onto the Cradle of Polynesia? interesting indeed.

Since: Aug 12

Location hidden

#447 Jan 29, 2013
You SaHOMOz are right. Kanokupolu is from Samoa. No wonder they fck each other. It's part of the Faa Samoa. Thanks, Usos and fat sunga's for clarifying this for me... lmao hahaha rotfl hahaha
ulu poki

Orlando, FL

#448 Jan 29, 2013
Poly KING wrote:
You SaHOMOz are right. Kanokupolu is from Samoa. No wonder they fck each other. It's part of the Faa Samoa. Thanks, Usos and fat sunga's for clarifying this for me... lmao hahaha rotfl hahaha
Good.. no more riots silly commoners..lol
stopit

Australia

#449 Jan 30, 2013
SamAWham wrote:
So delayed .. But Salote had another half brother named Vuna, an illegitimate child from Uiha. Salote did acknowledge this though . & the throne traces back to the Samoans you dumb wanna be Fijian followers. Even the royals themselves have acknowledged the fact that the Tu'iKanokupolu bloodline traces back to theSamoans.
KBye.
So delayed... just to tell us Tu'ikanokupolu had a samoan mom!! lol.. samoanz came from Tonga...hihihihi KBye.

Since: Aug 12

Location hidden

#450 Jan 30, 2013
stopit wrote:
<quoted text>
So delayed... just to tell us Tu'ikanokupolu had a samoan mom!! lol.. samoanz came from Tonga...hihihihi KBye.
It was the only close to non obese and half decent Samoan concubine they could find. So they hired her to suck Tui Tonga's poki for "ONE talo".... She plead for one more talo, but Tu'i Tonga slapped her upside her unibrow as her back whiskers stood in fear... True story... One dolla, one dolla... lmao hahaha

Since: Feb 12

Location hidden

#451 Feb 1, 2013
Poly KING wrote:
You SaHOMOz are right. Kanokupolu is from Samoa. No wonder they fck each other. It's part of the Faa Samoa. Thanks, Usos and fat sunga's for clarifying this for me... lmao hahaha rotfl hahaha
haha what an ass. Kefe lol

Since: Jun 12

Location hidden

#452 Feb 1, 2013
Poly KING wrote:
<quoted text>well if they do that, then Amerika Samoa needs to get rid of the American bald eagle from its own flag as well... Deal? lmao haha
No shit.

I cant believe some Samoans take pride looking at that flag.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Samoa Discussions

Title Updated Last By Comments
Maori came from FIJI and Tonga and are Tonga/f... (Oct '12) 11 min Navosa 605
Do New Zealand All Blacks Owe Samoa a Home Test... 1 hr koko ngati 10
Samoan women from Samoa take relationships very... (Jan '13) 1 hr Samdaman 88
Where are the Pacific entrepreneurs? (Jan '14) 8 hr Reservation Ape 13
How do you tell the difference between Hawaiins... (Mar '09) 18 hr tongan_sia 721
Have you seen the Polynesian porn site yet? (Feb '14) 20 hr koko ngati 13
Austronesian or nah? 21 hr Samdaman 1
More from around the web