do you think all islanders should marry Philippines women their hot

Posted in the Samoa Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of31
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
tompingpong

Stoke-on-trent, UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jul 13, 2012
 

Judged:

1

1

1

all islanders Melanesian Polynesia and Micronesian need to marry them
so we can keep our blood pure.
tompingpong

Stoke-on-trent, UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jul 13, 2012
 
out of all the other Asian countries the are a Christian nation
StupidFOOOL

Australia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jul 14, 2012
 
Is fking a asian race going to keep it pure you dumb shiet

Since: Jan 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jul 14, 2012
 
tompingpong must be a short litte fool if He finds Filipinos midly attractive.

“Skype me maybe?”

Since: Jul 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jul 15, 2012
 
Ok, stupid so being with a filo is gonna keep the polynesian blood pure? Daaaaaaamn, YOUR 1 STUPID CREATURE!
tompingpong

Stoke-on-trent, UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jul 15, 2012
 
Nesiantease wrote:
Ok, stupid so being with a filo is gonna keep the polynesian blood pure? Daaaaaaamn, YOUR 1 STUPID CREATURE!
Polynesian your @ss not to me your Polynesia your my fking children i am your daddy dont make me sparky sparky your @ss
Ninathefilo

Lund, Sweden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Feb 14, 2013
 
Soraia wrote:
tompingpong must be a short litte fool if He finds Filipinos midly attractive.
filos might be shorter but they are definitely more ATTRACTIVE and FEMININE than yall islander girls(always wearing trainees and acting gangsta).Always picking up a fight with EVERYBODY. Actually, maoris and polys have a high rate of domestic violence but with islanders it is not only that your men are aggressive but your women just want to measure/compete to/with them and play tough. O P E N Y O U R E Y E S

“MASINA”

Since: Jul 10

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Feb 14, 2013
 
ANOTHER, Waste of Time thread!

Since: Jan 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Feb 14, 2013
 
Lol

“never forgotten ”

Since: Apr 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Feb 16, 2013
 
Soraia wrote:
Lol
What so funny?
SURF808

Porirua, New Zealand

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Feb 16, 2013
 
ZAP! ZAP! ZAP!... That's the sound of my Internet machine gun destroying all these hateful and waste of time threads...

Since: Oct 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Feb 16, 2013
 
Mr. Desperado lmao
Indecent

Honolulu, HI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Feb 16, 2013
 
I love philipino chicks...they're hot and have exotic features...they're not fat and Manley like some islanders I know of...lol

Since: Oct 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Feb 16, 2013
 
I dont like to the fact their trying to claim they're islanders when they're NOT! And if they were, they have no full blooded natives anymore cuz they all mixed!

“E HERE MAI FAKA 'OUTOU”

Since: Apr 12

Kanakaville, Wai'anae

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Feb 17, 2013
 
^ Douche above needs a reality check. You act like you a purebreed but i know for a FACT you got some type of mixure. Which one is it Chinese or German?

Since: Oct 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Feb 17, 2013
 
HapaHawaiianKid wrote:
^ Douche above needs a reality check. You act like you a purebreed but i know for a FACT you got some type of mixure. Which one is it Chinese or German?
Lmao ^^^ did i hit a nerve? Bwahahahaha i seen other posts you had in other discussions claiming Hawaiian your own ppl, when really your just a full blooded filipino who probably was raised in Hawaii! I know that for a FACT LOL! Just cause your raised in Hawaii, dosent mean you have their blood! Bwahahahaa And naa im samoan mixed with ....samoan lmaoooo &#58386;&#58386;

“E HERE MAI FAKA 'OUTOU”

Since: Apr 12

Kanakaville, Wai'anae

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Feb 20, 2013
 
^ You try to hard to be funny. By your racist comments on filipinos I'd say you one of them German samoans huh. Am i right or am i right?
jake steed

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Feb 20, 2013
 
wow just wow.. the things ppl say our amazingly dumb smh
jake steed

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Feb 20, 2013
 
Ninathefilo wrote:
<quoted text>
filos might be shorter but they are definitely more ATTRACTIVE and FEMININE than yall islander girls(always wearing trainees and acting gangsta).Always picking up a fight with EVERYBODY. Actually, maoris and polys have a high rate of domestic violence but with islanders it is not only that your men are aggressive but your women just want to measure/compete to/with them and play tough. O P E N Y O U R E Y E S
which eye the brown one??

Since: Oct 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Feb 20, 2013
 
HapaHawaiianKid wrote:
^ You try to hard to be funny. By your racist comments on filipinos I'd say you one of them German samoans huh. Am i right or am i right?
No i dont have german but i am mixed with a lil maori!!! Hahaa! Answer me this, are you Full Blooded Filipino??? Am i right or wrong? Lol

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of31
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

15 Users are viewing the Samoa Forum right now

Search the Samoa Forum:
Topic Updated Last By Comments
Original Polynesian language 6 hr forbidthebottomline 106
How do you tell the difference between Hawaiins... (Mar '09) 6 hr jestr 695
What is your favorite Samoan song?? (Feb '09) Thu Proud 1,767
Ancient & Sacred Site (TO'AGA) In Manu'a (May '09) Thu SEARIDER 73
Inspirational and Motivational Quotes...Thoughts (Oct '09) Wed Proud 6,055
Calls for Samoans to be deported from Australia (Nov '08) Jul 9 Stuart Cudahy 4,405
Why Do Fijians/Tongans copy Samoan Tatoo designs (Jun '13) Jul 8 Mr T 46
•••
•••
Enter and win $5000
•••
•••