Comments
21 - 40 of 155 Comments Last updated Aug 8, 2013
PewPew

Keilor, Australia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Jul 17, 2013
 
hardly wrote:
<quoted text>
Woteva, You & Uiha are Dickman & Throbbin!!!hahaha.
HAHAHAHA yours and Renegades top 5 are

-The Cockfather
-Acockolipse now
-Cockfiction
-Cockablanca
-ET....extra testical!! bahahahah
Tonga-ai-muli

Apia, Samoa

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Jul 17, 2013
 
Planet kingdom of the Apes...
Tonga-ai-muli

Apia, Samoa

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Jul 17, 2013
 
PewPew wrote:
<quoted text>
Yous is "The raider of the lost azz" hahaha
hey komo oh srry toko... only pirannah jumped at every shit fell in da sea... & tongans hv emotional nature... r u tongan? I fink u r...
PewPew

Keilor, Australia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Jul 17, 2013
 
Tonga-ai-muli wrote:
<quoted text> hey komo oh srry toko... only pirannah jumped at every shit fell in da sea... & tongans hv emotional nature... r u tongan? I fink u r...
AAAHHHHH SSSHHHHIIITTT! OOKKK Who let the monkey in this chat room! Your movie is "the bone ranger" hehehe
PewPew

Keilor, Australia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Jul 17, 2013
 
Tonga-ai-muli wrote:
Planet kingdom of the Apes...
"Pacific Rimming" directed by your dad

TOA

“"TUI MANU'A LO'U ALI'I E"”

Since: Jun 09

Compton, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#26
Jul 17, 2013
 

Judged:

1

1

* DEEP IMPACT!

:)
Tonga-ai-muli

Apia, Samoa

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#27
Jul 17, 2013
 
PewPew wrote:
<quoted text>
"Pacific Rimming" directed by your dad
"say my name" lol
Tonga-ai-muli

Apia, Samoa

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#28
Jul 18, 2013
 
Adam & Eve
gringo

Auckland, New Zealand

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#29
Jul 18, 2013
 
speed!
Jaws lol
Tonga-ai-muli

Apia, Samoa

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#30
Jul 18, 2013
 
Basic Instinct Blue Lagoon Foever Young Return 2 Paradise In Samoa Sons 4 da Return Home DRACULA van Helsing PewPew "SAY MY NAME" toko bwahahahahahaha... lol
PewPew

Mooroolbark, Australia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#31
Jul 18, 2013
 
Tonga-ai-muli wrote:
Basic Instinct Blue Lagoon Foever Young Return 2 Paradise In Samoa Sons 4 da Return Home DRACULA van Helsing PewPew "SAY MY NAME" toko bwahahahahahaha... lol
Poo pirates of the carrabian hehehe malo Captain Jack Swallow lol
hardly

Wellington, New Zealand

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#32
Jul 18, 2013
 
PewPew wrote:
<quoted text>
HAHAHAHA yours and Renegades top 5 are
-The Cockfather
-Acockolipse now
-Cockfiction
-Cockablanca
-ET....extra testical!! bahahahah
LOL @ ET haha!...sad guy!!!*smh*
Tonga-ai-muli

Samoa

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#33
Jul 18, 2013
 
PewPew wrote:
<quoted text> Poo pirates of the carrabian hehehe malo Captain Jack Swallow lol
hehehe... toko, better go back 2 kindergarten school 4 kids 2 properly spell "Caribbean" 2 ur bone-head....dumb tongan...so sad u're dragging down all pacific islanders...tbc
Fox

Auckland, New Zealand

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#34
Jul 18, 2013
 
Underworld- awakening..
Blue movie hahaha
PewPew

Keilor, Australia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#35
Jul 18, 2013
 
Tonga-ai-muli wrote:
<quoted text>
hehehe... toko, better go back 2 kindergarten school 4 kids 2 properly spell "Caribbean" 2 ur bone-head....dumb tongan...so sad u're dragging down all pacific islanders...tbc
Fank u for the English lesson Mrs Mary Kay LeTourneau heheheheh
Please dont molest me!
684renegade

Columbus, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#36
Jul 18, 2013
 

Judged:

1

1

1

Kitkat27 wrote:
Wtf? Ok
From dusk to dawn
12 rounds
Hell yea, Kitty,...that's more my type.

And I will be,..."The Greatest Of All Time!"

Let Pewpew fantasize about cocks while you and me go fifteen rounds. You ready for the next three? BAM BAM BAM BAM BAM....
PewPew

Keilor, Australia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#37
Jul 18, 2013
 

Judged:

1

Dont listen to him Kitty...he is a sex predator he is "Jack the Raper" hahahaha
684renegade

Columbus, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#38
Jul 18, 2013
 

Judged:

1

PewPew wrote:
Dont listen to him Kitty...he is a sex predator he is "Jack the Raper" hahahaha
Oh sure, Kitty,...listen to Poopoo's c0ck and bolo song,...that'll get you in the mood. pffft,...what a c0ck Focker. roflmao
PewPew

Keilor, Australia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#39
Jul 18, 2013
 
684renegade wrote:
<quoted text>
Oh sure, Kitty,...listen to Poopoo's c0ck and bolo song,...that'll get you in the mood. pffft,...what a c0ck Focker. roflmao
Dont listen to his lies Kitty, last time he tried to do 15 he could only manage 2 with a "Man of Steel" on top of "Broke back Mountain" coz he is the "Lord of the ring"

Since: Nov 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#42
Jul 18, 2013
 
Hahaha.. Interesting!

TGIF.. Lets get this "freak show" on ;)

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

19 Users are viewing the Samoa Forum right now

Search the Samoa Forum:
Title Updated Last By Comments
What is your favorite Samoan song?? (Feb '09) 21 hr Proud 1,773
How do you tell the difference between Hawaiins... (Mar '09) Tue Hawaii808 702
Polynesians are the Lost tribe of Naphtali!. Tue jestr 4
LMS/Lotu Taiti/Lotu Toga/Lotu Pope (Aug '13) Mon Van Iakopo 25
Original Polynesian language Mon forbidthebottomline 155
Inspirational and Motivational Quotes...Thoughts (Oct '09) Jul 21 Proud 6,064
give back Savai'i Manono and Fagamalo to us fi... Jul 21 fikibutu 36
•••
•••