Comments
1 - 4 of 4 Comments Last updated Aug 4, 2011
stone

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Sep 20, 2008
 
leejoker wrote:
Lynn mula hisap batang aku dengan rakus. Aku mengerang beberapa kali. Aku rasa macam air mani aku nak terpancut. Aku cuba menahan tapi kuasa air mani aku lagi power. Tanpa berlengah lagik aku mula pancutkan air mani aku kat dalam mulut Lynn. Lynn tersedak. Dia mula keluarkan konek aku dari mulut dia. Lynn mula mengocok konek aku dengan laju. Aku mengerang kuat. Air mani aku terpancut dengan banyak. Meleleh sampai kat lantai. Lynn tersenyum melihat aku mengerang. Crit... crit... crit.... Konek aku memancutkan air mani yang terakhir. Lynn berasa tak puas hati. Dia mula memicit kuat telur aku. Aku menjerit. Dia hanya senyum. Aku keletihan. Lynn mula menanggalkan pakaiannya di hadapan aku. Konek aku yang tadinya dah tak stim segar kembali. Melihat konek aku stim kembali, Lynn mula menggosok-gosok pantat dia depan aku. Aku tengok je. Cuba menahan. Makin lama semakin stim aku dibuatnya. Aku dah tak boleh tahan lagi. Aku terus menerkan Lynn. Aku cium bibir dia. Lepas puas cium bibir dia aku mula turun untuk merasakan tetek dia. Aku nyonyot tetek dia macam bayi hisap susu. Lynn mengerang. Aku gigit puting Lynn hingga merah. Setelah puas mengerjakan tetek Lynn, aku pun mula cium badan Lynn hingga ke bawah. Kini muka aku betul betul rapat dengan pantat dia. Cantik pantat budak nih. Aku mula menjilat pantat Lynn dengan lahap. Aku mula masukkan satu jari aku kat dalam pantat dia. Aku terkejut. Pantat Lynn dah tak ketat lagi dan aku pun tak rasa dia punya selaput dara. Aku tak puas hati aku masukkan dalam-dalam jari aku namun tetap tak jumpa selaput dara dia. Setelah yakin Lynn tak ada selaput dara aku teruskan jugak menjilat pantat dia. Setelah puas menjilat pantat dia, aku menghalakan konek aku kat pantat dia. Aku dengan ganasnya merempuh masuk pantat Lynn dengan satu hentakan. Lynn menjerit kesakitan. Aku tak peduli. Aku terus main sorong tarik dengan Lynn. Lynn mengerang kesedapan. Tak lama lepas tu Lynn klimaks buat pertama kali. Aku masih teruskan aktiviti sorong tarik aku.Entah berapa lama aku main sorong tarik dengan Lynn. Badan kami dah berpeluh gila. Sedang aku enak main sorong tarik, tetiba aku rasa lain macam. Aku nak terpancut. Aku dah tak tahan. Aku cuba keluarkan konek aku tapi Lynn tarik punggung aku ke dalam balik. Aku cuak. Kalau aku pancut dalam mesti dia mengandung. Aku cuba keluarkan lagi tapi perkara yg sama terjadi. Aku dah tak dapat tahan lama lagi. Crit... crit... crit... Pancutan yang panjang memancut ke dalam pantat Lynn. Badan kami kejang. Selepas habis air mani aku keluar, kami terbaring keletihan. Selepas hilang penat kami memakai kembali pakaian kami. Aku tak berkata apa-apa. Perasaan takut tetap ada kat diri aku. Macam mana kalau Lynn mengandung. Lynn kemudian berkata dia takkan mengandung sebab dia tengah period. Aku lega. Lepas tuh aku mintak diri nak balik. Kami berkucupan buat kali terakhir. Esoknya aku cakap kat member aku yang Lynn nih dah tak de dara. Member aku cakap dia tau. Lynn nih dah lama hilang dara sebab dia nih bohsia. Aku termenung. Cis... Sial betul dapat pompuan yg dah hilang dara ...DULU TAK PERCAYA AKHIRNYA PERCAYA JUGA JB BANDAR BOHSIA....
ada betulke ni...
Jejaka jb

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Mar 15, 2011
 
Ada tak wanita jb yg kesepian
Boy noty jb

UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Mar 22, 2011
 
Awek or janda jb yg gersang,meh rasa bearing aku...pasti nk lg..
OKT

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Aug 4, 2011
 
Utk jejake jb & Boy noty jb ...
Aku bg no Bapak Ayam (Area JB & Tun Aminah)
010-8287119
Benda free bukan senang nak dapat BRO ...

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

339 Users are viewing the Malaysia Forum right now

Search the Malaysia Forum:
Title Updated Last By Comments
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 3 min israrl konyol 67,410
Malaysia itu MISKIN , ada bantah?? 3 min HANZIP_RONDA 2
forum pria gigolo (Mar '13) 24 min indra 119
SAVE israel dari serangan biadab roket hamas 25 min Bondet 403
Hasil REAL COUNT KPU tgl 22 Juli 2014...KEMUNGK... 27 min Sukoco Dawungngawi 461
GAY JAKARTA, ayo berhimpun disini (Oct '11) 29 min Bot 23 JakartaBarat 2,225
AKU GAY mau isap KONTOL/KOTE (Mar '10) 32 min dyko 9,175
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 34 min gery 27,128
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 44 min Imran 3,299
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 4 hr ANISAH 12,848
•••
•••