kenapa perempuan suka hisap batang?

Posted in the Malaysia Forum

First Prev
of 21
Next Last
man

Ipoh, Malaysia

#1 Jul 9, 2007
munkin nak cuba macam mat salleh cara2 nak hisap
gila sex

Malaysia

#2 Jul 9, 2007
sebab dierang suke hisap batang sebab tak tahan nak main romen.....
gila sex

Malaysia

#3 Jul 9, 2007
ko tau ke sebab nye
aku

Malaysia

#4 Jul 9, 2007
aku pon x kompom naper diaorg suker isap btg? Aku penah tanyer 'ex' aku, katanyer sedap... Mayb time 2, diorg bayangkan bende tu ice crim kot. hahaha...
raza

Malaysia

#6 Jul 17, 2007
sebabnyer, dia org suka kat kepala tu...
putrajaya ultra

Malaysia

#8 Jul 17, 2007
pukimak la kau ni..
hantu

Malaysia

#10 Jul 26, 2007
kenapa semua piker macam orang tak beriman aje kenape ye!!!!!!!!
tidur

Malaysia

#11 Jul 26, 2007
dah laki tu pakse macam mane popuan nak tolok nanti kena pisoh tu sebob mereko buat jugo!!!!
lena

Malaysia

#12 Jul 26, 2007
amo nok bage tau yang korang jangon fikor pekaro tak sonoh nati akon timos baloson di akirot nanti.....
baring

Malaysia

#13 Jul 26, 2007
terimo jo lah!!!!!!!!!!
No komen

Malaysia

#14 Jul 26, 2007
Sebab beruk sekor tu akai tak dak... Teluq je labuhh
lyss

Kuala Lumpur, Malaysia

#16 Jul 26, 2007
hantu wrote:
kenapa semua piker macam orang tak beriman aje kenape ye!!!!!!!!
ye la..! nape la diaorg nie jd mcm nie agaknye ekk?? dh giler ataupn dh betol2 tk de iman..??!!
seks

Malaysia

#17 Jul 26, 2007
lena nk isap tetek bleh tk
lena wrote:
amo nok bage tau yang korang jangon fikor pekaro tak sonoh nati akon timos baloson di akirot nanti.....
lyss

Kuala Lumpur, Malaysia

#18 Jul 26, 2007
saya suka konek allah wrote:
sebab dia pikir koteh allah..macam aku..sebab tu lah aku isap koteh allah 5 kali sehari...kak,,,kak,,kak,,
eehh..! bahalol..!! kau nie ape nk jd haa..! nape kau cakap mcm tu..?? berdosa bosar ekau tau tk..?? molampou sangat dh tu..!!
No Komen

Malaysia

#20 Jul 26, 2007
lyss wrote:
<quoted text>
eehh..! bahalol..!! kau nie ape nk jd haa..! nape kau cakap mcm tu..?? berdosa bosar ekau tau tk..?? molampou sangat dh tu..!!
Penampo je.....
tak malu ker

Malaysia

#22 Jul 26, 2007
apala korang ni takde citer lain nak borak kat cni jgn jd mamat sekor tu dah gila terlebih minum darah kambing
ayun

Kulim, Malaysia

#23 Jul 29, 2007
emm..i need chat xseks..plz add me hotdog_kenyal in ym..plzz
no name

Ampang, Malaysia

#24 Jul 31, 2007
puki mama kau la mama ko suka isap koteh anjing
YAN segamat

Petaling Jaya, Malaysia

#25 Jul 31, 2007
woi kpada yag main nama TUHAN tu pklah ko tu hambanye ...............
Sister Mariah Carey

Cheras, Malaysia

#26 Jul 31, 2007
paderi paul dulu suka isap lobang puki i

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 21
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 4 min Urang Minang Murtad 100,776
GAY JAKARTA, ayo berhimpun disini (Oct '11) 5 min bertz 2,648
FPDA takut sama TNI >>>>>>> REAL (Apr '12) 7 min Raja Celeng Malasya 407
Sriwijaya sudah terbukti berpusat dan bermula d... 13 min Henrie 1,732
Jokowi PIDATO , Dunia Berdecak KAGUM ada yang I... 16 min HANZIP_RONDA 873
topix.com akan menimbulkan pembodohan bagi seju... 23 min HANZIP_RONDA 3
topix.com jangan bawa nama malaysia 25 min HANZIP_RONDA 3
ALUTSISTA RAHASIA buatan INDONESIA (Aug '12) 38 min hahahaha 62,919
Cina Ahok malu Rupiah kalah sama Ringgit? 1 hr Henrie 8
Tanah,galian,mineral indon majoriti dikuasai as... 8 hr cukrik jawa 158
More from around the web