Ganyang Malaysia....teriak Indon!!
- Posted in the Malaysia Forum
Comments (Page 103)
|
udah tuh, kain blum dicuci lo santai2 aja kesini, dasar goblok ! kesana aja cuci kain orng malaysia, bodoh sih ini anak
|
||||
|
APABILA INDON TAK MAHU DIPANGGIL INDON, MAKA UJUDLAH INDON INDON FANATIK YG SUKA UNJUK RASA. SEMUA INDON INDON INI DIBERI NASI BUNGKUS PERCUMA.
MEDIA INDON MMG SUKA BERITA SENSASI YG DITAMBAH GARAM SECUKUP RASA INDOMEE,JUALAN AKHBAR MENINGKAT. INDON INDON INI TELAH MENGINDONKAN DIRI MEREKA DIFORUM, TANPA MEREKA SEDARI PERKATAAN INDON SEMAKIN DIPOPULARKAN OLEH INDON INDON INI. MALANGNYA INDON INDON INI TIDAK SEDAR BAHAWA MEREKA DITIPU OLEH PEMERINTAH INDON SENDIRI, AKHIRNYA INDON LUPA MASALAH KORUPSI, INDON LUPA MASALAH 40%(LEBIH 100 JUTA )INDON MISKIN TEGAR, PENDAPATAN DIBAWAH RM 7 SEHARI sila rujuk WorldBank.com |
||||
|
Rasa sayange rasa sayang sayange e.... lihat dari jauh, rasa sayang sayange
nenek tua lanjut usia,jalan ke depan pake tongkatnya jangan takut sama Malaysia, Indonesia selalu berjaya Rasa sayange rasa sayang sayange e.... lihat dari jauh, rasa sayang sayange Nona cantik banyak ubannya,mau melirik aku ogahnya Malaysia bermain intrik,kalau perlu diganyang saja Rasa sayange rasa sayang sayange e.... lihat dari jauh, rasa sayang sayange kapal tiga penuh muatan, kapal tengah siapa punya siapa takut sama Malaysia Megara tak punya budaya Rasa sayange rasa sayang sayange e.... lihat dari jauh, rasa sayang sayange kombo batu dari sumatra,beli paku di Surabaya Lempar batu jidat Malaysia Berani lawan, diganyang saja AYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOO ORANG ORANG INDONESIA, MEREKA MENRAMPAS BUDAYA KITA KARNA MERKA TAKUT NAMA BESARNYA HILANG..........BANGKITKAN NASIONALISMEMU ,DIMANA RASA KEBANGSAANMU?DIMANA ORANG JAWA ,ORANG TIONGHOWA ,ORANG MALUKU DIMANA ORANG INDONESIA ?KITA GNYANG MALAYSIA...KITA ORANG INDONESIA YANG BERMARTABAT KALAU MEREKA BISA HINA TKI KITA , MEREKA BISA RAMPAS LAGU RASA SAYANGE, RAMPAS ANGKLUNG , RAMPAS BATIK........KITA BISA KATAKAN PM BADAWI DAN SULTAN MALAYSIA ITU LAHIR DARI RAHIM NEGARA YG TAK PUNYA BUDAYA |
||||
|
Nasib Nirmala Bonat , Ceriyati , wasit karate, Donal Luther Kolopita, bagai kerakap di atas batu.Hidup segan mati tak mau
Orang2 Indonesia , di Malaysia , di singapura ,dimanapun kamu sama- sama kita berteriak "GANYANG MALAYSIA,SULTAN MALAYSIA DAN PM BADAWI ITU LAHIR DARI RAHIM TIKUS YANG TAK PUNYA BUDAYA. OLEH KARENA ITU ,HAI ORANG MALAYSIA YG ADA DI JOHOR ,DI KUCHING , DI ANJING AKU KATAKAN PADA KALIAN ,INDONESIA ADALAH NEGARA SANTUN ,AKU KATAKAN PADA PM BADAWI , KALIAN ITU ORANG YANG MALAS [ MALAYSIA] DISINGKAT MALAS.kALIAN MALAS MENCARI BUDAYA ,KEMAMPUAN KALIAN HANYA MERAMPOK SAJA.......... HAI ANAK ANAK INDONESIA KITA BERANTAS MALAYSIA.KITA HILANGKAN MEREKA DARI PETA DUNIA |
||||
|
BANGSATTT MALAYSIA
MATI SAJA LAH PM BADAWI |
||||
jgn gitu omongnya, nanti ketauan kita kotor2 omongnya. kalo ada fakta lebih bagus, lo ada ya? gw belum pernah kemalaysia, ga tau apa2 |
||||
ni fakta ke nak tunjuk orang indon bodoh ? |
||||
hello buddy, go to school 1st la. tak reti berforum jangan masuk sini, cakap kotor-kotor |
||||
Bukan....Asas Bahasa INDON adalah dari Semenajung Tanah Melayu.... |
||||
KONTOL LOH ! |
||||
|
sundul up...
up.. up.. indon.. up.. up.. sial.. |
||||
bahasa indonesia bukan berasal dari semenanjung m'sia tapi dari riau pulau sumatra..... kami tak sudi pake bahasa melayu m'sia |
||||
|
GANYANG INDOONNN HAHAHH INDON INDON INDON INDON HAIK TUIH
|
||||
|
A A A A A APA AN TUH?? INDONN
|
||||
macam mana mau ganyang,forum bangsa ko aja kami jajah disini...mimpi kali yeee... sudah ko tanya ma mak bapak ko?bangga mereka punya anak setan macam ko? |
||||
kau yg kuganyang!!!!! |
||||
|
Indon dah stress...
Hahaha.. |
||||
|
ganyang ganyang indonsial.....
up.. up..lagi |
||||
|
Mereka berani ker nak ganyang...cakap jer besau
|
||||
|
KAN DASAR INDON CAKAP PUN MACAM INDON
|
||||
|
||||
Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.
| Topic | Updated | Last By | Comments |
|---|---|---|---|
| MENGAPA KRISTEN tak bisa JAWAB | 2 min | Simon | 15128 |
| SBY Presiden 2009 - 2014? | 3 min | bolobolo | 70 |
| Malaysia Airlines Pangkas 6.500 Karyawan | 4 min | emil | 5 |
| PELACURAN, ALCOHOL,,JUDI tak Diharamkan di Mala... | 5 min | emil | 118 |
| alhamdulilah!sby-budiono menang satu putaran/te... | 6 min | SITI NURMALING | 18 |
| WHY RUPIAH is the BEST PERFORMANCE in ASIA 2009??? | 8 min | aNak A Be Ge | 26 |
| PICS of MAKASSAR MEGA PROJECTS | 8 min | emil | 221 |