Konek Korang Besar Mane

Posted in the Malaysia Forum

First Prev
of 12
Next Last
konek ku

Seremban, Malaysia

#1 Dec 22, 2008
Konek aku besar juga ah..lebih kurang 12sm..em..tapi bengkok skit ah sebab konek aku panjang sangat ah..korang punye cam mane pulak..taknak kongsi ke..hehehehe

“I'm back!!”

Since: Dec 08

Location hidden

#2 Dec 22, 2008
mcm kote baby jer..
hahaha!!!!

“Malon sila masuk kandang”

Since: Jul 08

Peternakan Malon

#3 Dec 22, 2008
konek ku wrote:
Konek aku besar juga ah..lebih kurang 12sm..em..tapi bengkok skit ah sebab konek aku panjang sangat ah..korang punye cam mane pulak..taknak kongsi ke..hehehehe
Wak dah sunat blum?

12 cm termasuk kecil bro, jangan sedih ya....:(
dick

Seremban, Malaysia

#4 Dec 22, 2008
konek ku wrote:
Konek aku besar juga ah..lebih kurang 12sm..em..tapi bengkok skit ah sebab konek aku panjang sangat ah..korang punye cam mane pulak..taknak kongsi ke..hehehehe
bodoh! pasal konek ko pon nak ct..setakat konek bengkok..pompuan tengok pon tak selera..
konek ku

Seremban, Malaysia

#5 Dec 22, 2008
budak banting wrote:
mcm kote baby jer..
hahaha!!!!
konek kolah mcm baby..panjag aku 12cm..tapi bengkok skit je..bayangkan..hahaha
butuh perlu

Ampang, Malaysia

#6 Dec 22, 2008
batang konekku pula berdimensi agak gargantuan dengan ukur lilit 11cm dan panjang keseluruhan dari pangkal pundi ke hujung muncung ketika santai mencecah 22cm. dan sekiranya terereksi boleh mencecah ketinggian menara KL (KL tower).

Itulah alkisah batang konekku.

“I'm back!!”

Since: Dec 08

Location hidden

#7 Dec 22, 2008
konek ku wrote:
<quoted text>konek kolah mcm baby..panjag aku 12cm..tapi bengkok skit je..bayangkan..hahaha
ahh, sembang je ko ni..
buktikan la kalo berani..
ke mmg konek ko mcm baby punya??
hahaha!!!

“Malon sila masuk kandang”

Since: Jul 08

Peternakan Malon

#8 Dec 22, 2008
butuh perlu wrote:
batang konekku pula berdimensi agak gargantuan dengan ukur lilit 11cm dan panjang keseluruhan dari pangkal pundi ke hujung muncung ketika santai mencecah 22cm. dan sekiranya terereksi boleh mencecah ketinggian menara KL (KL tower).
Itulah alkisah batang konekku.
Engko ni monster ker?

Since: Nov 08

Location hidden

#9 Dec 22, 2008
Peternak Malon wrote:
<quoted text>
Engko ni monster ker?
bukan, dia GORILLA
konek ku

Seremban, Malaysia

#10 Dec 22, 2008
butuh perlu wrote:
batang konekku pula berdimensi agak gargantuan dengan ukur lilit 11cm dan panjang keseluruhan dari pangkal pundi ke hujung muncung ketika santai mencecah 22cm. dan sekiranya terereksi boleh mencecah ketinggian menara KL (KL tower).
Itulah alkisah batang konekku.
konek indon semua kecik mcm pencil patah.hahahaha..patutlah pompuan indon dtg kl jd pelacur..sebab nk rase konek ory malaysia..
Vijay Kumar

Jakarta, Indonesia

#11 Dec 22, 2008
Wakakakak..........
konek ko kayak konek bebek (duck) berpuntir-puntir
momok

Bandar Baru Bangi, Malaysia

#12 Dec 29, 2008
konek aku panjang besar keras kaku tahan lame konar ckitjengat ckit , kepalee kembang besar '''
budak encem

Kuala Lumpur, Malaysia

#13 Jun 3, 2009
konek aku besar la jugak,sbab ari2 lancap...
INDON ITU BABI

Kuala Lumpur, Malaysia

#14 Jun 3, 2009
KONEK AKU PULAK alakadar je konek orang normal waakakakakakak

Since: Nov 08

Location hidden

#15 Jun 4, 2009
konek ku wrote:
<quoted text>
konek indon semua kecik mcm pencil patah.hahahaha..patutlah pompuan indon dtg kl jd pelacur..sebab nk rase konek ory malaysia..
konek malaysian biasa meliwat babi dan beruk, wajar besar-besar ^_^

aku maklum kok ^_^
azahari

Kuala Lumpur, Malaysia

#16 Jun 29, 2009
korg ingt korg pye jerk bsr. aq pye pown bsr jgk. adlh dlm 8 inch. aq taw ada ya lbih bsr. tpi x pe, nnti aq sapu sensaoil bnyk-bnyk. biar lbih bsr.....hehehe............
suke

Petaling Jaya, Malaysia

#17 Aug 8, 2009
klu korang bagi aku isap konek,aku nak
JANTAN

Seri Kembangan, Malaysia

#18 Sep 1, 2009
BODOH
JANTAN

Seri Kembangan, Malaysia

#19 Sep 1, 2009
X ada keje lain agaknya, sedarlah konek orang asia ini memang kecik. lainlah kalau korang semua ada baka gorila. heheheh...
kepala besar

Kuala Lumpur, Malaysia

#20 Sep 25, 2009
konek aku 12.5cm jer..tp kepala besar.garenti puas punya.sekali cuba pasti nk lg...

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 12
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
Diajak Ngomong English, HANZIP_RONDA (malon nya... 4 min HanZ----IP NANJING 12
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 7 min ada dech 83,749
Pesan untuk Rudi 22 min HanZ----IP NANJING 4
++ info abg bispak bisyar bekasi ++ (Jan '11) 53 min ORy 1,199
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 58 min sangap 3,821
Asal indon dari monyet chimpanzi 59 min budak darjah 1 2
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 1 hr msge boy 27,644
Kenapa Indon Berkelakuan Aneh Di Forum? 2 hr shila 109
AKU GAY mau isap KONTOL/KOTE (Mar '10) 7 hr ady 9,571

Malaysia People Search

Addresses and phone numbers for FREE