Daftar Pasukan Khusus Malaysia

Posted in the Malaysia Forum

First Prev
of 20
Next Last
PASKAL

Kuala Lumpur, Malaysia

#1 Dec 27, 2012
Daftar di bawah adalah antara Pasukan Khusus di Malaysia. Silalah pilih mana yang anda pikir terbaik

1~11th. Commandos-Grup Gerak Khas
2~21st. Commandos-Grup Gerak Khas
3~22nd. Commandos-Grup Gerak Khas
4~Pasukan Khas Laut(PASKAL)-Royal Malaysian Navy
5~Pasukan Khas Udara(PASKAU)-Royal Malaysian Air Force
6~10 Brigade Paratropers (PARA)-Malaysia Armed Forces
7~91 Special Combat Intel-Royal Intelligence Corps.
8~Johor Military Elite Forces
9~Unit Tindakan Khas (UTK)-Royal Malaysian Police
10~VAT69 (Very Able Tropers 69) Senoi Praaq/Platun Harimau-Royal Malaysian Police.
11~UNGERIN (Unit Gempur Marin)-Royal Malaysian Police
12~Pasukan Tindakan Khas Agensi Maritim Malaysia
PASKAL

Kuala Lumpur, Malaysia

#2 Dec 27, 2012
Antara semua di atas saya memilih 11th. Commandos. Pasukan yang saya kira paling mengerikan dalam Angkatan Tentara Malaysia.
jebat

United States

#3 Dec 27, 2012
askar johor pun termasuk ke..hihi
PASKAL

Kuala Lumpur, Malaysia

#4 Dec 27, 2012
jebat wrote:
askar johor pun termasuk ke..hihi
Masuk lerr...Timbalan Setia Johor pun ada satuan elite ^_^
Haji Muhammad Abdullah

Dumai, Indonesia

#5 Dec 27, 2012
PASKAL wrote:
Daftar di bawah adalah antara Pasukan Khusus di Malaysia. Silalah pilih mana yang anda pikir terbaik
1~11th. Commandos-Grup Gerak Khas
2~21st. Commandos-Grup Gerak Khas
3~22nd. Commandos-Grup Gerak Khas
4~Pasukan Khas Laut(PASKAL)-Royal Malaysian Navy
5~Pasukan Khas Udara(PASKAU)-Royal Malaysian Air Force
6~10 Brigade Paratropers (PARA)-Malaysia Armed Forces
7~91 Special Combat Intel-Royal Intelligence Corps.
8~Johor Military Elite Forces
9~Unit Tindakan Khas (UTK)-Royal Malaysian Police
10~VAT69 (Very Able Tropers 69) Senoi Praaq/Platun Harimau-Royal Malaysian Police.
11~UNGERIN (Unit Gempur Marin)-Royal Malaysian Police
12~Pasukan Tindakan Khas Agensi Maritim Malaysia
Hahahaha tentere malon lawak...kote loyo......dianggap remeh je...takde efek gentar.....mana mungkin sanggup lawan militari indonesia yang gahar dan besar?????
Haji Muhammad Abdullah

Dumai, Indonesia

#6 Dec 27, 2012
mendingan lo gak usah bikin trid kaya gini...cuma dibikin sate sama orang
jebat

United States

#8 Dec 27, 2012
Haji Muhammad Abdullah wrote:
<quoted text>
Hahahaha tentere malon lawak...kote loyo......dianggap remeh je...takde efek gentar.....mana mungkin sanggup lawan militari indonesia yang gahar dan besar?????
woi haji..kalo tak suka tak payah komen..kalo lawan militer indon kami cuma hantar Rela..pasukan khusus untuk lawan singapore dan china..hi3
PASKAL

Kuala Lumpur, Malaysia

#9 Dec 27, 2012
Haji Muhammad Abdullah wrote:
<quoted text>
Hahahaha tentere malon lawak...kote loyo......dianggap remeh je...takde efek gentar.....mana mungkin sanggup lawan militari indonesia yang gahar dan besar?????
Patah sayap bertongkat dagu, Agi Idup Agi Ngelaban....tau artinya???
PASKAL

Kuala Lumpur, Malaysia

#10 Dec 27, 2012
Haji Muhammad Abdullah wrote:
mendingan lo gak usah bikin trid kaya gini...cuma dibikin sate sama orang
terserah gue mo bikin trit apa! ini kan forum Malaysia....Indon bikin semak kat sini apsal??..
jebat

United States

#11 Dec 27, 2012
PASKAL wrote:
<quoted text>
Masuk lerr...Timbalan Setia Johor pun ada satuan elite ^_^
klw mcm tu saya pilih paskal..kd panglima hitam...
PASKAL

Kuala Lumpur, Malaysia

#12 Dec 27, 2012
jebat wrote:
<quoted text>woi haji..kalo tak suka tak payah komen..kalo lawan militer indon kami cuma hantar Rela..pasukan khusus untuk lawan singapore dan china..hi3
Iya kalo cuman Kopassus, Toitanpur, Marinir, Denjaka..cukup kita kirim RELA ajahh hahahahaha..
malon bajingan lonte

Semarang, Indonesia

#13 Dec 27, 2012
wa.ka.ka pasukan elit tukang jatuh dan pingsan saat latihan gabungan antar negara
mantap
hidup malon lawak
alfa

Cirebon, Indonesia

#14 Dec 27, 2012
PASKAL wrote:
Antara semua di atas saya memilih 11th. Commandos. Pasukan yang saya kira paling mengerikan dalam Angkatan Tentara Malaysia.
Apapun namanya Pasukan khusus Malaysia tak ada artinya ga ngaruh...gtu lho...paham

“MALAYSIA = MALON ANJINK ASIA ”

Since: Dec 12

Sabah, Malaysia

#15 Dec 27, 2012
Kok ggk ada foto pasukan khas nya ?
:-S

“indonesia jaya”

Since: Oct 12

kerajaan sunda galuh

#16 Dec 27, 2012
ha...3x lawak ngiler katanya punya pasukan khusus tapi kenapa ya masih mau jadi anjing penjaga istana buckingham para laskar beruk ini
kalo punya pasukan khusus nih malingsia, ayo perangi inggris tuk kemerdekaanmu. masa punya pasukan khusus masih dijajah inggris sih, dan rela menjadi babu british sampai skr
ha...3x
sufiah yusof bin namwee

Jakarta, Indonesia

#17 Dec 27, 2012
PASKAL wrote:
<quoted text>
Iya kalo cuman Kopassus, Toitanpur, Marinir, Denjaka..cukup kita kirim RELA ajahh hahahahaha..
RELA?,,,sumbat je ngan RM750 dah seronok sangatlah diorang tu,,kahkahkah
jebat

United States

#18 Dec 27, 2012
sufiah yusof bin namwee wrote:
<quoted text>RELA?,,,sumbat je ngan RM750 dah seronok sangatlah diorang tu,,kahkahkah
Rela pemegang rekod dunia paling banyak menampar indon..kih3

Since: Oct 12

Location hidden

#19 Dec 27, 2012
Pasukan Khusus Malaysia disiapkan untuk merebut keberdekaan dari British Kan????

“NYAK NYIK NYUK DERR”

Since: Dec 12

Empuk Methuthuk

#20 Dec 27, 2012
prabu sri baduga wrote:
ha...3x lawak ngiler katanya punya pasukan khusus tapi kenapa ya masih mau jadi anjing penjaga istana buckingham para laskar beruk ini
kalo punya pasukan khusus nih malingsia, ayo perangi inggris tuk kemerdekaanmu. masa punya pasukan khusus masih dijajah inggris sih, dan rela menjadi babu british sampai skr
ha...3x
Namanya juga pasukan khusus abal-abal,
Khusus bantu-bantu.....
Bantu jaga istana
Bantu angkat angkut militer asing, itupun masih nggak pro
Bantu bayar upeti
Bantu buat latihan tembak

Kesihan nyer..

“NYAK NYIK NYUK DERR”

Since: Dec 12

Empuk Methuthuk

#21 Dec 27, 2012
jebat wrote:
<quoted text>Rela pemegang rekod dunia paling banyak menampar indon..kih3
Cuma berani lawan TKI dikandang.....
pondan...

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 20
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
Pm najib cium tangan Mr.Jokowi 6 min HanZ----IP NANJING 21
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 8 min mahdi dajjal 84,196
Malaysian Indians celebrate Diwali 10 min Sunil Dude 4
AKU GAY mau isap KONTOL/KOTE (Mar '10) 19 min firdhan 9,576
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 23 min bobo 13,210
NAJIB & MAHATHIR , BUKTI BUGIS LEBIH PINTAR D... (May '12) 38 min aprieachoz 71
Saya Mahu Beli Kayu Gaharu (Mar '11) 54 min iyan 658
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 1 hr kpoppers 3,839
GAY JAKARTA, ayo berhimpun disini (Oct '11) 14 hr Mardiansyah 2,522

Malaysia People Search

Addresses and phone numbers for FREE