saya allah

New Zealand

#129 Jul 29, 2007
mat ki wrote:
apa yang anda saksikan di ruangan ini adalah idea-idea serta cara penulisan generasi tahun 2007.cuba anda bayangkan generasi tahun 2020(andai belum kiamatla dan Allah masih beri ruang utk kita hidup),bagaimana agaknya ya??? saya cuma insan biasa,bukan jaga tepi kain org,nnt org kata kain sendiri yg terlondeh pulak,hmmm ntah la,nabi kita sentiasa berpesan2,adakah itu juga jaga tepi kain org???
http://www.myspace.com/joekidd
Azie

Taiping, Malaysia

#130 Jul 30, 2007
Mari kongsi pengalaman ako tiap minggu kena buat 4 kali..huu..aku seorang perempuan yang boleh di katakan bernafsu. Aku dah rasa banyak batang..ada besar..ada keci..macamē 4 kali seminggu hari malam ahad..malam selasa.. malam khamis dan malam jumaat..WAJIB..org yg dengan aku sekarang ni laki org..beranak 2..tapi ok ler layan jer..dia pun baik.kalau pasal atas tilam ni..memang pandai dia buat. Mula dia isap bibirku, breastku kedua belah,pusatku dan terakhirnya dan paling sedap bila dia isap bijiku tempat yang paling sensitif.Aku biarkan dia ambi apa dia mahu selama mana dia nak isap aku serahkan pada dia. Aku pon huu...makin lama makin stim. Time masukkan lidahnya ke dlm lubang ku tu memang sungguh nikmat. percayalah memang nikmat dan begitu mengasyikan.Bila aku dah basah,berahi..batang dia pon dah menegak dan huu...sedap..sedap... SEDAP sangat!! Batang pon menjunam dlm lubangku dengan lancarnya tanpa rasa sakit sebab pelincir dah nafsu dah tinggi. Dia masuk keluarkan batang dia perlahanē sambil bibir bertemu bibir... Itu membuatkan aku makin stim. Kami sentiasa bekerja sama bermakna sampai kemuncaknya. Tanda kasih sayang antara kami berdua pancutan akan di di pancutankan di dalam. Aku x suka airnya di pancut di luar.. pancut di dalam baru terasa panasnya air keja keras kita..Selepas itu kami akan tersenyum sambil cium mencium dengan ucapan terima kasih sayang... Sedap...
ARINOVERA

Puchong, Malaysia

#131 Aug 1, 2007
KALAU NAK MELANCAP AMBIK MANCIS KASI IDUP DEPAN BATANGMU
mr peace

Putrajaya, Malaysia

#132 Aug 1, 2007
bpak ko org x de ajar ke bodo sia2 je mak kau gandum
bro sg way

Malaysia

#133 Aug 6, 2007
cite laa topik elok skit..
xskolah ker..
blaja tggi2 bodoh...bertingkat2...
kidal kiri

Batu Pahat, Malaysia

#134 Aug 8, 2007
mr net wrote:
<quoted text>tau tak apa ko pun sama.....
hahaha
kidal kiri

Batu Pahat, Malaysia

#135 Aug 8, 2007
mari wrote:
aku seorang gadis yang pernah buat dengan 2 orang lelaki tapi bukan pada masa yang sama. Lelaki pertama aku buat secara perlahan yakni tidak pecahkan daraku. Lelaki kedua memang hot. Pandai dia buat. Mula dia isap kakiku betisku pehaku dan konetku. Yang paling sedap bila dia isap bijiku tempat yang paling sensitif. Lama dia isap. Makin lama makin aku stim. Dia masukkan lidahnya ke dlm lubang ku. Sungguh nikmat. Dia isap perutku. Makin atas dia isap breast aku. Walaupun puting ku kecil tapi isapannya begitu mengasyikan. Akhirnya dia isap lidah ku seperti sup lidah. SEDAP sangat!! Setelah lama kami buat isap mengisap akhirnya batang dia masuk ke dalam lubangku. Memang sakit bila nak masuk mungkin sebab dah lama aku tidak melakukannya. Dia masuk keluarkan batang dia perlahan2. Itu membuatkan aku makin stim. Akhirnya aku tak tahan. Aku menyeruhnya lancap laju2 dan akhirnya dia terlebih keras dan tak tahan. Aku terasa batangnya seperti ingin keluar sesuatu. Dari batang ke kepala. Bila sampai ke kemuncak akhirnya dia tarik batangnya keluar dan pancutkan ke luar. Sedap...
peh....tak tahan aku dgr citer ko..mlm jumaat nie ok?..hahaha
kidal kiri

Batu Pahat, Malaysia

#136 Aug 8, 2007
gigolo wrote:
<quoted text>
mana lg best, tdo ke main. hahaha..
datin nie asek tido jek..tak lyan datok ker..hehehe
Apada

Melaka, Malaysia

#137 Aug 8, 2007
tgk mak hang punya..
faizal

Kuala Lumpur, Malaysia

#138 Aug 8, 2007
Azie wrote:
Mari kongsi pengalaman ako tiap minggu kena buat 4 kali..huu..aku seorang perempuan yang boleh di katakan bernafsu. Aku dah rasa banyak batang..ada besar..ada keci..macamē 4 kali seminggu hari malam ahad..malam selasa.. malam khamis dan malam jumaat..WAJIB..org yg dengan aku sekarang ni laki org..beranak 2..tapi ok ler layan jer..dia pun baik.kalau pasal atas tilam ni..memang pandai dia buat. Mula dia isap bibirku, breastku kedua belah,pusatku dan terakhirnya dan paling sedap bila dia isap bijiku tempat yang paling sensitif.Aku biarkan dia ambi apa dia mahu selama mana dia nak isap aku serahkan pada dia. Aku pon huu...makin lama makin stim. Time masukkan lidahnya ke dlm lubang ku tu memang sungguh nikmat. percayalah memang nikmat dan begitu mengasyikan.Bila aku dah basah,berahi..batang dia pon dah menegak dan huu...sedap..sedap... SEDAP sangat!! Batang pon menjunam dlm lubangku dengan lancarnya tanpa rasa sakit sebab pelincir dah nafsu dah tinggi. Dia masuk keluarkan batang dia perlahanē sambil bibir bertemu bibir... Itu membuatkan aku makin stim. Kami sentiasa bekerja sama bermakna sampai kemuncaknya. Tanda kasih sayang antara kami berdua pancutan akan di di pancutankan di dalam. Aku x suka airnya di pancut di luar.. pancut di dalam baru terasa panasnya air keja keras kita..Selepas itu kami akan tersenyum sambil cium mencium dengan ucapan terima kasih sayang... Sedap...
bagilah no telefon mai pulak penangan batang dari perak pulak.ko kira ko punya puas je,kau belum lg kena batang lintah gunung nie lagi.hang nak rasa 2020 punya skill lagi.
zaim

Kuala Lumpur, Malaysia

#140 Aug 26, 2007
pakai baju kurung,lg best
man

Petaling Jaya, Malaysia

#141 Aug 26, 2007
kidal kiri wrote:
<quoted text>hahaha
amenda la ko ketawa nie.......aku tak faham la
man

Petaling Jaya, Malaysia

#142 Aug 26, 2007
zaim wrote:
pakai baju kurung,lg best
mmg la best tapi ko nie pumpuan ke lelaki????
MAFIA 23

Shah Alam, Malaysia

#143 Aug 26, 2007
erm , yg bercakap kat sini tahu ke apa hukumnye melancap?... adakah dosa berzina sama besar dengan melancap?... jawab persoalan aku nie, aku tgk yg bagi topik dgn yg membalas topik nie pown . korang nye cara jawab macam xtahu hukum,
konek besar

Johor Bahru, Malaysia

#144 Aug 26, 2007
Azie wrote:
Mari kongsi pengalaman ako tiap minggu kena buat 4 kali..huu..aku seorang perempuan yang boleh di katakan bernafsu. Aku dah rasa banyak batang..ada besar..ada keci..macamē 4 kali seminggu hari malam ahad..malam selasa.. malam khamis dan malam jumaat..WAJIB..org yg dengan aku sekarang ni laki org..beranak 2..tapi ok ler layan jer..dia pun baik.kalau pasal atas tilam ni..memang pandai dia buat. Mula dia isap bibirku, breastku kedua belah,pusatku dan terakhirnya dan paling sedap bila dia isap bijiku tempat yang paling sensitif.Aku biarkan dia ambi apa dia mahu selama mana dia nak isap aku serahkan pada dia. Aku pon huu...makin lama makin stim. Time masukkan lidahnya ke dlm lubang ku tu memang sungguh nikmat. percayalah memang nikmat dan begitu mengasyikan.Bila aku dah basah,berahi..batang dia pon dah menegak dan huu...sedap..sedap... SEDAP sangat!! Batang pon menjunam dlm lubangku dengan lancarnya tanpa rasa sakit sebab pelincir dah nafsu dah tinggi. Dia masuk keluarkan batang dia perlahanē sambil bibir bertemu bibir... Itu membuatkan aku makin stim. Kami sentiasa bekerja sama bermakna sampai kemuncaknya. Tanda kasih sayang antara kami berdua pancutan akan di di pancutankan di dalam. Aku x suka airnya di pancut di luar.. pancut di dalam baru terasa panasnya air keja keras kita..Selepas itu kami akan tersenyum sambil cium mencium dengan ucapan terima kasih sayang... Sedap...
HAI AZIE...
konek besar

Johor Bahru, Malaysia

#145 Aug 26, 2007
BESTNYA TOPIK.... PEREMPUAN MELANCAP TAK??? DIA BUAT CAM MANA?????
shah

Malaysia

#146 Sep 11, 2007
aku x kira pakai apa pun....asal aku dapat pancut aku dah puas.....aku memang suka melancap...hari2 aku lancap....d mana shj aku aku pernah buat.....
boy

Malaysia

#147 Sep 19, 2007
bodohhhhh
shah

Malaysia

#148 Sep 21, 2007
aku memang suka melancap....hari2 aku melancap....best.
shah

Malaysia

#149 Sep 29, 2007
nak selamat dan best pakai KY masa melancap...paling best..aku memang suka hari2aku melancap....

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 3 min Kal_El 83,084
sabah dan serawak akan berpindah tangan ke pili... 5 min Boneka 3
Daftar ARTIS INDONESIA NIKAH BEDA AGAMA (Jun '09) 7 min Datuk Derdahak 364
GUE RUDi ANAK YANNi, GUE GEMBEL HP GUE BUKAN ME... 7 min RUDi 2
Wow Malaysia Heibat (Jun '12) 12 min Malonsial 12
ALUTSISTA RAHASIA buatan INDONESIA (Aug '12) 17 min Datuk Derdahak 62,860
Kenapa Indon Berkelakuan Aneh Di Forum? 23 min Datuk Derdahak 72
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 56 min no name 13,197
AKU GAY mau isap KONTOL/KOTE (Mar '10) 2 hr mario 9,562
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 4 hr Ardhi 27,638

Malaysia People Search

Addresses and phone numbers for FREE