melancap pakai ape best?? selain sabun...

Posted in the Malaysia Forum

Comments (Page 3)

Showing posts 41 - 60 of602
|
Go to last page| Jump to page:
Datin diaries

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#55
Jun 25, 2007
 
gigolo wrote:
<quoted text>
Saya tk stuju, main la lg sdap..
Hehehe...mesti ader datin yang nak kene marah nanti...
gigolo

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#56
Jun 25, 2007
 
Datin diaries wrote:
<quoted text>
tido jugak...
tdo jgak? tdo ngan sape, ngan saye ek.

“Hanya DIA”

Since: Apr 07

BIARKAN SAJA BERLALU,

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#57
Jun 25, 2007
 
Biasalah kan orang sellau terlepas kata....
Masalahnya terlajak perahu boleh ditarik ... terlepas perkataan ha... kan sendiri kena kutuk... kenalah mintak maaf....

yelah perempuan melayu tu meluat ngan topik kite ne ( bukan topik saya ah..)...

kerana marahnya dia mengeluarkan kata2 yg tak sedap dibaca oleh perempuan lain ( dan lelaki gak )... so ada pulaklah yg mengutuk dia..... at last dia marah balik... jadi lah berpanjangan....

Tapi sudah-sudah lah ... takde kesudahannya jika anda saling memarahi antara satu sama lain... mir pun ada betulnya jugak... datin pun betul gak... perempuan melayu pun betul gak...( betul kerana tidak senang dengan komen yg kurang manis dibaca )////

Tapi semunya pun salah gak sebab masing-masing menegur ngan cara yg kurang halusnya..)

Sorryah.. macam mengajar itik berenang ... macam mengajar burung terebang...
macam mengajar ikan berenang....
apa mohon maaf ah... sebab saya buat komen tak kena tempat... tak kena masa dan tak kena gaya... maaf X 1000 000 000
Datin diaries

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#58
Jun 25, 2007
 
gigolo wrote:
<quoted text>
tdo jgak? tdo ngan sape, ngan saye ek.
Hahaha...
Datin diaries

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#59
Jun 25, 2007
 
manatahu wrote:
Biasalah kan orang sellau terlepas kata....
Masalahnya terlajak perahu boleh ditarik ... terlepas perkataan ha... kan sendiri kena kutuk... kenalah mintak maaf....
yelah perempuan melayu tu meluat ngan topik kite ne ( bukan topik saya ah..)...
kerana marahnya dia mengeluarkan kata2 yg tak sedap dibaca oleh perempuan lain ( dan lelaki gak )... so ada pulaklah yg mengutuk dia..... at last dia marah balik... jadi lah berpanjangan....
Tapi sudah-sudah lah ... takde kesudahannya jika anda saling memarahi antara satu sama lain... mir pun ada betulnya jugak... datin pun betul gak... perempuan melayu pun betul gak...( betul kerana tidak senang dengan komen yg kurang manis dibaca )////
Tapi semunya pun salah gak sebab masing-masing menegur ngan cara yg kurang halusnya..)
Sorryah.. macam mengajar itik berenang ... macam mengajar burung terebang...
macam mengajar ikan berenang....
apa mohon maaf ah... sebab saya buat komen tak kena tempat... tak kena masa dan tak kena gaya... maaf X 1000 000 000
sejuk hati baca komen manatahu ni...

“Hanya DIA”

Since: Apr 07

BIARKAN SAJA BERLALU,

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60
Jun 25, 2007
 
Datin diaries wrote:
<quoted text>
sejuk hati baca komen manatahu ni...
Sejuk cam mana datin...
sesejuk salju dipergunungan ke...
sesejuk aircond kat rumah...

he..he..he angan mare... nanti kena jual
Datin diaries

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#62
Jun 25, 2007
 
manatahu wrote:
<quoted text>
Sejuk cam mana datin...
sesejuk salju dipergunungan ke...
sesejuk aircond kat rumah...
he..he..he angan mare... nanti kena jual
sejuk cam mandi pagi...hehehe

“Hanya DIA”

Since: Apr 07

BIARKAN SAJA BERLALU,

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#63
Jun 25, 2007
 
Datin diaries wrote:
<quoted text>
sejuk cam mandi pagi...hehehe
cam tu... kira okle tu...
sejuk di mata sejuk dihati..
sejuk perut ibu mengandung...

he..he..he..
Namaku Tiada Bernama

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#64
Jun 25, 2007
 
aku tau.. aku tau...

ambik 2 cawan clorox dan satu cawan air bateri, masukan sedikit garam dan setengah kilo cili padi,blender dan kacau secukup rasa, pastu tu embunkan selama 3 malam.

gunakan untuk m......p maksima 7 kali sehari.
rasanya... pergh... takleh cakap wooo..
hingga mengigit jari wooo....
cubalah kalau tak percaya...

p/s: jangan lebih dos tau, nanti melecet aku tak tanggung.
Datin diaries

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#67
Jun 25, 2007
 
mira_jr wrote:
<quoted text>
hahaha ... mandi pagi ker mandi tengah malam ???
cam susuk jer ....:P
cam susuk???

“Hanya DIA”

Since: Apr 07

BIARKAN SAJA BERLALU,

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#69
Jun 25, 2007
 
mira_jr wrote:
<quoted text>
hahaha ... mandi pagi ker mandi tengah malam ???
cam susuk jer ....:P
awak ni mira ... sebut mandi tengah malam lak... malulah datin tu...
Datin diaries

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71
Jun 25, 2007
 
manatahu wrote:
<quoted text>
awak ni mira ... sebut mandi tengah malam lak... malulah datin tu...
don't get me wrong...

Sapa pernah mandi air perigi pagi2... I dulu, masa kecik2 dok kampung ngan nenek, suka mandi pagi2 tau... Badan rasa segar jer...
mira_jr

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#74
Jun 25, 2007
 
sejuk ... tapi bahaya ...

Since: Jun 07

kanaboi,Jelebu,NS

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#75
Jun 26, 2007
 
mr net wrote:
<quoted text>kah kah kah abis kote ko tercalar......ye la tu kote aku kan besi sbab aku makan besi la gok
kalau ikut pengalaman aku le, melancap paling best sekali pakai shampoo conditioner.Selain dapat rasa niknat melancap, kote kita juga berbau wangi dan bulu ari-ari kita juga menjadi lebih lembut serta kurang berkerinting. tak caya korang cuba la.
awang

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#79
Jun 26, 2007
 
kau sumbat je dalam okzos kete.panas....
lina

Bandar Baru Bangi, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#80
Jun 27, 2007
 
teknik pompuan melancap macm mana
bagi la idea asik lelaki je
pompuan pun nak tauu jugakk..
MSR

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#82
Jun 27, 2007
 
lina wrote:
teknik pompuan melancap macm mana
bagi la idea asik lelaki je
pompuan pun nak tauu jugakk..
1.Ambil pisang muda sebiji, kalau tak dapat carrot pun jadilah
2.Buka seluar
3.Jolok kat anu kau
4.Jari masuk kat mulut dan hisap
5.Kalau tak capai nikmatnya, saya boleh tolong
toceng

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#84
Jun 27, 2007
 
wei klu pakai sempoo conditioner x rasa melecet ke kote? aku slalu pakai sabun bese je.... td aje 2 kali melancap.... dlm satu masa...waooooo sedap nyer..hehehehe
Terminator Malaya

Batu Pahat, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#85
Jun 27, 2007
 
SUNGGGGUH TAK SANGKAA...RUPA2NYA AHLI FORUM THREAD2 YG GLAMOUR2 SEMUANYA OTAK LUCAH DAN LEBIH TERUK DARI PELACUR !!!
PATUT LA EKSTREMIST KRISTIAN HENTAM TERUK ISLAM DALAM THREAD2 LAIN..BALASAN ALLAH !!!

“Kangen sama mereka....... ”

Since: May 07

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#86
Jun 27, 2007
 
ha... nak best guna kertas pasir

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 41 - 60 of602
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

378 Users are viewing the Malaysia Forum right now

Search the Malaysia Forum:
Topic Updated Last By Comments
Malaysian Airlines plane shot down over Ukraine... 8 min Oliver Cromwell 321
MH17: 8 unanswered questions 12 min Pro Ukraine 21
Malaysia Airlines flight MH17 shot down over Uk... 19 min CIA shootdown 547
FAA bans US-Tel Aviv flights 21 min Cordwainer Trout 10
Jokowi Menang. Apa pendapat lo? 22 min T-Feldkamp 18
GAY JAKARTA, ayo berhimpun disini (Oct '11) 27 min jon 2,197
Insan3 ADALAH topixer MENCERET 29 min penyodom zubor 3
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 1 hr lan 12,812
JANGAN BANTAH !!! INI ALASAN KENaPA PRABOWO HA... 1 hr GABAN CIKOKOK 1,724
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 1 hr ANTI JEWS 66,830
•••
•••