PERKATAAN PALING SESUAI UNTUK PEKIDA 36 77

Created by hamba alllah on Oct 18, 2007

7,630 votes

Click on an option to vote

samseng kampung

anjing-anjing menyalak

badut kpd kongsi cina

pembela bangsa

kempunan nak jadi macam MAFIA

tangkal sial bangsa melayu

peniru penciplak logo2 KONGSI

penegak AGAMA

barua(anjing) tauke cina

barua kepada pemimpin melayu

kelantan

Semenyih, Malaysia

#911 Jun 2, 2008
jgn slh guna kelebhan yang ada 2 jer.bnyk bdak bru masuk persatuan buat hal da nak tunjk belang.org lame saye respect coz rilek jer xda nak buat hal.ape pun hidup persatuan demi agama islam dan orang melayu kite, kasi hentam sama cine.chow.
raja

Kajang, Malaysia

#912 Jun 2, 2008
lexmark wrote:
<quoted text>salam///...ok mcm ni buah ni maksudnye bahasa isyarat...ramai ahli yg tak paham buah ni untuk ape sebenarnye....buah atau bahasa isyarat ni di gunakan pada zaman nenek moyang kita dahulu...bergunanye buah ni ialah pada keadaan tertentu sahaja iaitu pada keadaan darurat di mana mereka tidak boleh berkomunikasi menggunakan mulut atau suara...jadi buah ni la yg boleh digunakan supaya pengkhianat atau musuh tidak dapat mengetahui pergerakan,perbualan dan persahabatan yg baik dan yg buruk antara mereka....pada zaman sekarang pulak buah ini sama tujuan nye supaya kita boleh mengenali adik beradik seperjuangan...kerana zaman kita sekarang ini jugak masih ade musuh dan pengkhianat bngsa dan agama...jadi harus paham ape maksud buah dan juga bile waktu ketika perlu digunakan jadi pada adik yg baru di harap ikutla telunjuk yg btul jauhi yg mungkar ade masalah bertanye atau dtg sendiri ke pjbt pekida bnggunan kobena kg baru kuala lumpur ok..salam kasih mesra buat adik///....
salam /// sejahtera sedaraku..aku x faham dgn perpecahan dan x caspai objektif bg budak2 ///..terutama 77..diorg dilabel sbg samseng..elok gak pemutihan dijalankan ..kte kena tapis kan budak2 mcm ni..btul x bro..bg budak 77..aku x bermaksud nk mencurigakan mu..kte bersatu teguh setia aman ///asalamualaikum
raja

Kajang, Malaysia

#913 Jun 2, 2008
aku minta bro lexmark tolong reply yer..salam sedaraku
raja

Kajang, Malaysia

#914 Jun 2, 2008
kelantan wrote:
jgn slh guna kelebhan yang ada 2 jer.bnyk bdak bru masuk persatuan buat hal da nak tunjk belang.org lame saye respect coz rilek jer xda nak buat hal.ape pun hidup persatuan demi agama islam dan orang melayu kite, kasi hentam sama cine.chow.
ermm.betul..skrg ni cina n india sedang cr peluang emas nk tumbangkan kta..dah nk jd kurg asam ..ni tanah kte..ingat lah bangsaku demi agamamu..aku setuju dgn kamu kelantan..hang org mana///
lexmark

Kepong, Malaysia

#916 Jun 2, 2008
raja wrote:
<quoted text>
salam /// sejahtera sedaraku..aku x faham dgn perpecahan dan x caspai objektif bg budak2 ///..terutama 77..diorg dilabel sbg samseng..elok gak pemutihan dijalankan ..kte kena tapis kan budak2 mcm ni..btul x bro..bg budak 77..aku x bermaksud nk mencurigakan mu..kte bersatu teguh setia aman ///asalamualaikum
salam///...ye aku balas sekarang ni tapi sori coz ade keje ckit....mcm mane nk capai kalu ade ahli yg tak ikut ape yg diajar...tak sume ok dlm pertubuhan ni bergantung pada individu....pertubuhan tak salah ia jalan yg betul dari dulu yg salah adalah individu sekarang....berbanding org dulu tak sama dgn sekarang....ingat ajaran pertubuhan islam ni tak penah yg salah....
hmmm

Kuala Lumpur, Malaysia

#917 Jun 2, 2008
PAKEDA SETAN BABI!!!!!!
ORG PALING X BERGUNA DI MALAYSIA!!!!!!
PEROSAK MELAYU!!!!!!!
PAKEDA AGAMA YAHUDI!!!!!!!!!!
hmmm

Kuala Lumpur, Malaysia

#918 Jun 2, 2008
PAKEDA SETAN BABI!!!!!!
ORG PALING X BERGUNA DI MALAYSIA!!!!!!
PEROSAK MELAYU!!!!!!!
PAKEDA AGAMA YAHUDI!!!!!!!!!!
akuanakmelayu

Johor Bahru, Malaysia

#919 Jun 2, 2008
alahai lexmark...dalam forom ni kan orang boleh cakap apa saja... tajuk forum ni pun kau fahamkan... setiap orang punya pendapat masing2... aku pernah pertkai keujutan pertunbuhan ini... aku dah campur kumpulan ini sejak hujung tahun 80an... masa tu aku campur pertubuhan dari kampung pandan... malah aku berkawan dengan anak dato harun...anak bekas mnteri besar selangor... tak payah aku sebut nama mereka...mereka pun dah tua2 sekarang ni.. termasuk abang angkat aku ...nama tak payah sebutlah dah aruah pun old thamer ...... orang perlis dan ramai lagilah... aku raspet abang angkat aku tu... sifat bersaudaraan yang dia tunjukan... memang aku hormat dia... walau pun dia orang perlis aku oran ns... dia anggap aku macam adik dia sendiri... malah ada kawan aku dah aruah ..masa sakit abang angkat aku... yang berukus lumus berhulang-alik dari hospital dan mencari bomoh untuk rawatan kampung...pada hal abang angkat aku takde kena mengena langsung dengan kawanku tu hanya sebagai kawan aje... itu zaman hujung 80an... dia bukan tolong kawan2 aje malah orang lain ingin di bantu akan di bantunya.... aku panggil dia pak deriss... tahun 80an... lama sudah... mungkin kau masih berhingus...masa tu... lexmark2.. nama kau pun macam tiada bercirikan melayu... siapa kau.. tak payahlah kau... adik2 aku umornya lebih tua...dari kau.. dia bukan ahli kumpulan peragai macam kau... tunjulkan diri konon2 bagi alamat... kau tau forom ini banyak buruknya...sehinggakan comment2 yang ada banyak memburuk2 pekida. kumpulan nampaknya tidak disukai... ada sebabnya... kerana perangai macam kaulah lexmark... menunjuk2...macamlah kau kononnya orang penting dalam pertubuhan ini... kau yang boleh menjawap comment orang... bukan aku takut.... orang macam kaulah patut di bersih... memburukan nama pekida.. mengadakan progrem yang tidak di benarkan ini... aku akan datang kau bagi alamat kau kalau kau....pembersih
lexmark

Kuala Lumpur, Malaysia

#920 Jun 2, 2008
hmmm wrote:
PAKEDA SETAN BABI!!!!!!
ORG PALING X BERGUNA DI MALAYSIA!!!!!!
PEROSAK MELAYU!!!!!!!
PAKEDA AGAMA YAHUDI!!!!!!!!!!
sian ko menyalak mcm anjing dlm ni...hahahaha...ko ape plak pukimak sial...jgn marah jgn ingat ko sorang je yg leh mencarut....kalu ko berguna sgt ape kebajikan yg ko buat...hahahaha...org mcm ko la perosak bngsa....elok ko ni jadi keling je...kecik2 dulu kalu tau ko jadi bodoh mcm ni elok mak bapak ko bg kat keling je....hahahaha...jgn emosi...
lexmark

Kuala Lumpur, Malaysia

#921 Jun 2, 2008
ehhh lupe plak....pekida agama yahudi eik....ko agama ape budha ke....
lexmark

Kuala Lumpur, Malaysia

#922 Jun 2, 2008
hmmmmm.....yela kan...patutla org mcm ko memang suka menyalak mcm anjing...
mrB

Petaling Jaya, Malaysia

#923 Jun 3, 2008
kembali la smangat melayu kita
mrB

Petaling Jaya, Malaysia

#924 Jun 3, 2008
tiangkan agama
bangun bangsa melayu
jagalah tanah air
Bugis Melaka

Parit Buntar, Malaysia

#925 Jun 3, 2008
akuanakmelayu wrote:
alahai lexmark...dalam forom ni kan orang boleh cakap apa saja... tajuk forum ni pun kau fahamkan... setiap orang punya pendapat masing2... aku pernah pertkai keujutan pertunbuhan ini... aku dah campur kumpulan ini sejak hujung tahun 80an... masa tu aku campur pertubuhan dari kampung pandan... malah aku berkawan dengan anak dato harun...anak bekas mnteri besar selangor... tak payah aku sebut nama mereka...mereka pun dah tua2 sekarang ni.. termasuk abang angkat aku ...nama tak payah sebutlah dah aruah pun old thamer ...... orang perlis dan ramai lagilah... aku raspet abang angkat aku tu... sifat bersaudaraan yang dia tunjukan... memang aku hormat dia... walau pun dia orang perlis aku oran ns... dia anggap aku macam adik dia sendiri... malah ada kawan aku dah aruah ..masa sakit abang angkat aku... yang berukus lumus berhulang-alik dari hospital dan mencari bomoh untuk rawatan kampung...pada hal abang angkat aku takde kena mengena langsung dengan kawanku tu hanya sebagai kawan aje... itu zaman hujung 80an... dia bukan tolong kawan2 aje malah orang lain ingin di bantu akan di bantunya.... aku panggil dia pak deriss... tahun 80an... lama sudah... mungkin kau masih berhingus...masa tu... lexmark2.. nama kau pun macam tiada bercirikan melayu... siapa kau.. tak payahlah kau... adik2 aku umornya lebih tua...dari kau.. dia bukan ahli kumpulan peragai macam kau... tunjulkan diri konon2 bagi alamat... kau tau forom ini banyak buruknya...sehinggakan comment2 yang ada banyak memburuk2 pekida. kumpulan nampaknya tidak disukai... ada sebabnya... kerana perangai macam kaulah lexmark... menunjuk2...macamlah kau kononnya orang penting dalam pertubuhan ini... kau yang boleh menjawap comment orang... bukan aku takut.... orang macam kaulah patut di bersih... memburukan nama pekida.. mengadakan progrem yang tidak di benarkan ini... aku akan datang kau bagi alamat kau kalau kau....pembersih
wauu...bro!saya respek setiap patah perkataan yg awak taip!salute bro!(lexmark tu nama printer)dan lexmark...kita peace ah!no gado2 no poblemo!yeeehaaa...assalamuala ikum semua!
aku

Malaysia

#926 Jun 3, 2008
pekida ke bukan pekida ke sama je..
seksa kubur sama je..
yg penting hati.. sape pn kita,niat betul n jalan betul,insyALLAH..
budak bega

Johor Bahru, Malaysia

#927 Jun 3, 2008
akum sme sdara..xda gna kte bgdoh ssma mlayu..mlu!!! klu bnoh koling ke cino ko xpla! ni ssma sdara! wt kne gelak je!!!!
budak bega

Johor Bahru, Malaysia

#928 Jun 3, 2008
akum sdra ku skalian..xda gna kte gdoh sma islam!!klu fight ngn cina ke keling ke xpla gak!!!!ni sma bangsa!apa sma ni! jgn ikot psaan sdra..
aca damansara wrote:
tekno gelap ko jgn snyp..
ak da dendam dgn ko anjing..
kol ak klu ko nk cri ak..
anjing pya TEKNO GELAP
lexmark

Johor Bahru, Malaysia

#929 Jun 4, 2008
akuanakmelayu wrote:
alahai lexmark...dalam forom ni kan orang boleh cakap apa saja... tajuk forum ni pun kau fahamkan... setiap orang punya pendapat masing2... aku pernah pertkai keujutan pertunbuhan ini... aku dah campur kumpulan ini sejak hujung tahun 80an... masa tu aku campur pertubuhan dari kampung pandan... malah aku berkawan dengan anak dato harun...anak bekas mnteri besar selangor... tak payah aku sebut nama mereka...mereka pun dah tua2 sekarang ni.. termasuk abang angkat aku ...nama tak payah sebutlah dah aruah pun old thamer ...... orang perlis dan ramai lagilah... aku raspet abang angkat aku tu... sifat bersaudaraan yang dia tunjukan... memang aku hormat dia... walau pun dia orang perlis aku oran ns... dia anggap aku macam adik dia sendiri... malah ada kawan aku dah aruah ..masa sakit abang angkat aku... yang berukus lumus berhulang-alik dari hospital dan mencari bomoh untuk rawatan kampung...pada hal abang angkat aku takde kena mengena langsung dengan kawanku tu hanya sebagai kawan aje... itu zaman hujung 80an... dia bukan tolong kawan2 aje malah orang lain ingin di bantu akan di bantunya.... aku panggil dia pak deriss... tahun 80an... lama sudah... mungkin kau masih berhingus...masa tu... lexmark2.. nama kau pun macam tiada bercirikan melayu... siapa kau.. tak payahlah kau... adik2 aku umornya lebih tua...dari kau.. dia bukan ahli kumpulan peragai macam kau... tunjulkan diri konon2 bagi alamat... kau tau forom ini banyak buruknya...sehinggakan comment2 yang ada banyak memburuk2 pekida. kumpulan nampaknya tidak disukai... ada sebabnya... kerana perangai macam kaulah lexmark... menunjuk2...macamlah kau kononnya orang penting dalam pertubuhan ini... kau yang boleh menjawap comment orang... bukan aku takut.... orang macam kaulah patut di bersih... memburukan nama pekida.. mengadakan progrem yang tidak di benarkan ini... aku akan datang kau bagi alamat kau kalau kau....pembersih
sorila bro...walau ko guna nama anak melayu tapi ko mcm bkn anak melayu pun....aku penting atau tak dlm pertubuhan ni tak perlula ko tau....ckup sekadar aku bgtau masa 13mei dulu bapak aku bersama rakan2 die berjuang demi melayu dan islam masa bapak aku tinggal di kg medan....sampai sekarang salah seorang kwn bapak aku tak balik2....cume bersenjatakan sebilah keris saje....bapak aku membuatkan aku ade semangat perjuangkan melayu islam bngsa aku sendiri....bapak aku tak payahla aku cite umur die...aku dlm pertubuhan ni pun bape lama tak payahla tau.....kalu tak aku tak menegakkan ahli yg salah tapi aku tegakkan pertubuhan islam ni.....aku adik2 ko ke aku abg2 ko ke tak payahla nak bezakan,pengalaman hidup bnyk ajar aku...alamat pejabat ape2 hal dtg sane tetap tarikh umah aku pun kat kg baru je tak jauh dari ofis pekida atau ko nak dtg pejabat aku dtg terus ke mahkamah jalan duta kuala lumpur...aku dah bg dtg je aku rasa alamat rumah tak perlula aku bg ko pun sape kan...kalu aku patut di bersihkan aku tak susah nak tegakkan kebenaran baik aku tegakkan ahli yg salah....nama lexmark...ape ade pada nama...yg perlu melayu atau islam....cina islam mcm mane plak....nak kene tgk nama ciri melayu ke....seorang pelakon nama nye YUSOF CHONG....ragu2 jugak ke keislamannye....program mane yg tak dibenarkan....aku alu2 kan ko dtg bile2 masa saje...nak mudah lepas solat jumaat biasanye aku ade di pejabat pekida kg....nak dtg ofis pun takpe...bgtau je...ok...aku hargai ade org mcm ko tapi sayang ko blum cukup matang dlm hal2 mcm ni....pengalaman hidup ko blum cukup masak untuk mengajar ko erti pengorbanan....
lexmark

Johor Bahru, Malaysia

#930 Jun 4, 2008
Bugis Melaka wrote:
<quoted text>
wauu...bro!saya respek setiap patah perkataan yg awak taip!salute bro!(lexmark tu nama printer)dan lexmark...kita peace ah!no gado2 no poblemo!yeeehaaa...assalamuala ikum semua!
ape ade pada nama bro....aku guna lexmark salah ke...kalu bugis melaka nama ape plak...bugis tu dari mana bro....
Bugis Melaka

Parit Buntar, Malaysia

#931 Jun 4, 2008
lexmark wrote:
<quoted text>ape ade pada nama bro....aku guna lexmark salah ke...kalu bugis melaka nama ape plak...bugis tu dari mana bro....
alahmak lu marah ke?soli ah jgn malah2.bugis aku keturunan bugis,melaka aku lahir kat sane...heeeeehaaaaa.....

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
SRIWIJAYA asal dari Thailand. (Dec '10) 5 min Al jawa 25,160
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 5 min No-tulen 91,408
KESIAN, INDONESIA DIPIMPIN Oleh DEWA BADUT JOKOWI 16 min kmp 1,988
DALAM KABAH ADA SALIB & PaTUNG YESUS (Sep '10) 17 min roy gunawan 1,093
AKU GAY mau isap KONTOL/KOTE (Mar '10) 26 min Tommy 9,685
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 44 min kArim 4,097
DAYAK KALIMANTAN wajib bunuh FPI anjing (Feb '12) 1 hr siti nurhaliza 59
ALUTSISTA RAHASIA buatan INDONESIA (Aug '12) 1 hr Usah Nak diLaden 62,887
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 6 hr Ibnu Rizky 13,313

Malaysia People Search

Addresses and phone numbers for FREE