Comments
41 - 60 of 138 Comments Last updated Feb 10, 2012
mat jawe

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#41
Sep 9, 2009
 
kabeh wong edan...
baron

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#42
Sep 28, 2009
 
kau main dengan bini orang.adu dengar aunt tu adr aids.padan muka kau setan
baron

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#43
Sep 28, 2009
 
ape kabar ngan mak kau.masih kangkang lagi tak.nanti pesan kat mak kau sebelum main cuci pantat dia dulu boleh tak.hancing aku bau.siap ade kurap lagi.
baron

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#44
Sep 28, 2009
 
lagi sekali kau buat cerita penipu ni aku main mak kau betul-betul.pastu aku main ngan kakak ngan adik kau baru padan muka kau
raju

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#45
Oct 3, 2009
 
saya raju sukah perupan tidur sama saya kol saya 0163603201
raju

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#46
Oct 3, 2009
 
teyg4uh8t ewrtyuiojpxz
sEEtaNN_88

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#47
Oct 3, 2009
 
dey raju mana ada org nak tdo ngn ko cm 2 je...ada fulus ada la mulussss.....
wak jemi

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#48
Oct 3, 2009
 
aku wrote:
aku tau mungkin ramai xcaye tapi serius aku telah main dengan mak kawan aku,pada mulanya benda ni xkan jadi tapi aritu mak kawan aku ni tinggal sorg,laki dia g outstation,kawan aku lak g k.l,so kwan aku minta tolong aku tgkkan mak dia,tak nafikan mak dia mmg lawa gila,body pun bergetah lg.umur mak dia dalam 38thn.aku panggil dia aunti ida je.so ptg tu aunti ida pgl aku,dia kata lampu bilik terbakar dan aku pun tolonglah betulkan,dalam pada masa yang sama aunti ida kata dia nak mandi jap,aku pun xkisahlah.masa dia mandi pintu bilik air dia xtutup rapat maka nampakla body dia dari luar,pada mulanya aku wat xnmpak je tp lama2 mata aku mana leh tahan tgk jugakk..rupa2nya aunti ida tau aku sedang perati dia sebab masa dia kua bilik air dia senyum pandang aku.kendian dia pgl aku,aku cuak jugak takut kena marah tp tetiba je dia londeh towel dia,buntang bijik mata aku tgk!1st time aku tgk pompuan bogel depan mata,aunti ida kata dia dah lama sunyi,laki dia dah impoten.yg xtahannya dia terus gengam btg aku.tu yg wat aku lupa diri,apalg aku pun hanyut dgn aunti ida..3x aku dgn aunti ida main sebab 1st aku terpancut lu sebab xtahan tgk cipap dia.skg ni aku xtau nk watpe..sebab aku mula rasa gian nak main lg..
wau hebat hg ye?manag keterunan hg hebat2,klau macamtu aku nk try ngan mak hg la,msti bez giler,hg kne keluar la masa ku nk main n gan mak hg,tp klau hg nk tgk pn bleh gak,nk tgk mak hg mengerang,hg bukan penah dgr kn?/////////
milf

Alor Setar, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#50
Oct 6, 2009
 
aku pon pernah alami mcm ko alami...

Since: Oct 09

Bandar, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#51
Oct 6, 2009
 
aku wrote:
rasah,best mmgla best sebab aku xpenah wat seks sebelum ni,nak pulak tgk cipap depan mata lg la aku teruja bro..tp aku takut kwn aku tau je
__________
biar betul!!! ish3.. bapa umo ko ni? ko tkut kwn ko j ke tau, yg kat Atas tu cmne... kwn aku penah ckp, bnda xbaek ni mmg, klau skli wat, msti addicted punya.. xde nsht lbih baek lg selain suh ko tobat...

Since: Oct 09

Bandar, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#52
Oct 6, 2009
 
somak wrote:
pandai mkn pandai simpan.ekau xnk bg kt den kwn mak ko tu?den nk gak raso cipap bini org ni..
__________
ko ni kan... die terjun ko pn nk ikut terjun.. bkn nk bg nasihat ke hapa.. hadoi.. sdeh den nengok kn.
malonMESUM

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#53
Oct 6, 2009
 
ga tau diri lo ! MESUM !

Since: Oct 09

Bandar, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#54
Oct 6, 2009
 
aku,

xtau la apa ko cite ni btul ke x, 2 cuma ko dan Dia jer yg th. tp kalu btul la, serius aku rasa kesian kat ko. cam cite fiction pn ada gak. tp 1 la ak nk ty, klau btul ko da bt cm2, apa tujuan ko wujudkn thread nih? ko nk mnx pndapat spy ada yg bg nsihat ke atau pn bertukar2 idea dgn yg lebih bpeglmn or ko da mmbuka ruang utk org2 yg "kotor" bcakap perkara xbaik ttg mak ko, kakak ko la apa la, walhal dorg xslh apa pn dgn apa yg ko da bt. 1 je jln penyelesaian nyer, xde discount deh, tobat j la. xkn aku nk suh ko g bgth kwn ko skli ngan ayah die plak kn. utk makcik 2, xpdn ngan tua, siot tul la. marahnye aku. tobat yer.

p/s: ada 7 golongan lelaki yg masuk syurga, 1 darinya adalh mereka yg mampu menolak godaan dari perempuan.

p/p/s: perempuan ni, samada dia membawa ko ke syurga atau ke neraka. pilih lah.

p/p/p/s: aku doakan ada jalan utk ko taubat, semoga ALLAH ampun kn dosa ko dan makcik tu. n jgn la smpai berulang lg benda xbaik nih. dan bt mak ko (ak syg wanita bnama "mak" nih), smga die xtrima tempias dan hinaan lg la kat thread nih. Amin
ore kito

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#55
Oct 12, 2009
 
wak mano2 dok posting dlm nie bodo2 blako
hamba

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#56
Oct 12, 2009
 
Masyallah... pasni sm2 lh korng jwb kt sn dan tnggunglah dosa2 laki dia..
mat bon

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#57
Oct 15, 2009
 
kita hidup hanya menumpang di dunia Allah ini.. satu hari kita pasti akan mati... maka dengan itu lakukanlah perkara amal mohon pahala kepada Allah.. jangan lakukan dosa.. bukankah kita dah dewasa. boleh fikir yang mana pahala dan yang mana dosa. satu hari nanti anak-anak kita akan membesar.. apa kata kalau mereka melakukan perkara yang sama macam saudara lakukan? fikirkan lah...
fax cree

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#58
Oct 15, 2009
 
tak logic langsung...minta tlg jaga mak dia umo 38 thn..

klu mak dia tu sakit lain le citer..ko buat plot citer bagi le logik sikit samdol. cthnya...ko nak tumpang berak kat rumah dia...pastu belum sempat ko berak laki dia balik..ko pulak terbirit2 lari...
haha

Singapore, Singapore

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#59
Oct 24, 2009
 
ape korg org malaysia bebual konek.
Alan

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60
Oct 24, 2009
 
aku wrote:
aku tau mungkin ramai xcaye tapi serius aku telah main dengan mak kawan aku,pada mulanya benda ni xkan jadi tapi aritu mak kawan aku ni tinggal sorg,laki dia g outstation,kawan aku lak g k.l,so kwan aku minta tolong aku tgkkan mak dia,tak nafikan mak dia mmg lawa gila,body pun bergetah lg.umur mak dia dalam 38thn.aku panggil dia aunti ida je.so ptg tu aunti ida pgl aku,dia kata lampu bilik terbakar dan aku pun tolonglah betulkan,dalam pada masa yang sama aunti ida kata dia nak mandi jap,aku pun xkisahlah.masa dia mandi pintu bilik air dia xtutup rapat maka nampakla body dia dari luar,pada mulanya aku wat xnmpak je tp lama2 mata aku mana leh tahan tgk jugakk..rupa2nya aunti ida tau aku sedang perati dia sebab masa dia kua bilik air dia senyum pandang aku.kendian dia pgl aku,aku cuak jugak takut kena marah tp tetiba je dia londeh towel dia,buntang bijik mata aku tgk!1st time aku tgk pompuan bogel depan mata,aunti ida kata dia dah lama sunyi,laki dia dah impoten.yg xtahannya dia terus gengam btg aku.tu yg wat aku lupa diri,apalg aku pun hanyut dgn aunti ida..3x aku dgn aunti ida main sebab 1st aku terpancut lu sebab xtahan tgk cipap dia.skg ni aku xtau nk watpe..sebab aku mula rasa gian nak main lg..
mantap itu kawan..
hehehe..sedap memang main dengan usia 34-40 thn (tp yang masi cantik dan sexy)
farkingsong

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#61
Dec 26, 2009
 
semua orang diminta supaya jangan dok baca cerita-crita tahyul itu yang memang cerita rekaan sahaja,aku pun boleh buat crita macam tu jugak....,,TOLOL

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

211 Users are viewing the Malaysia Forum right now

Search the Malaysia Forum:
Title Updated Last By Comments
Malaysia Airlines flight MH17 shot down over Uk... 4 min The ADELAIDEAN 555
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 9 min mahdi is dajjal 66,836
AKU GAY mau isap KONTOL/KOTE (Mar '10) 21 min chong 9,135
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 46 min yanti 27,082
Jokowi Menang. Apa pendapat lo? 1 hr Jokopret 20
Malaysian Airlines plane shot down over Ukraine... 1 hr PUTIN an impotent loser 346
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 1 hr faris 3,257
KPU telah MENETAPKAN 'BONEKA' sebagai Presiden ... 2 hr habis sabar 76
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 6 hr lan 12,812
JANGAN BANTAH !!! INI ALASAN KENaPA PRABOWO HA... 6 hr GABAN CIKOKOK 1,724
•••
•••