Indon bodoh lagi hina!

Posted in the Malaysia Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of2,617
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Taroreh

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Sep 8, 2007
 

Judged:

5

4

4

pergi mati indon bodoh lagi hina!
kerinci

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Sep 8, 2007
 

Judged:

2

1

1

apasal benci sangat dg indonesia,irihati ke...
Taroreh

Klang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Sep 8, 2007
 

Judged:

3

2

2

kerinci wrote:
apasal benci sangat dg indonesia,irihati ke...
siapa yang irihati kat siapa??kenapa pulak malaysia nak irihati kat indon??apa yang indon boleh banggakan??

Since: Sep 07

Montréal, Canada

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Sep 8, 2007
 

Judged:

4

3

2

UNTUK ANJING2 DI FORUM INI, KALAU RIBUT JANGAN BAWA2 NAMA NEGARA,RAS DAN AGAMA OK!!
BAWA SAJA NAMA MEMEK PEPEK, EMAK KALIAN MASING2, OK!!!

“Viva La AntiFa ”

Since: Sep 07

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Sep 9, 2007
 

Judged:

2

1

1

aku tak suka indon..uwekkkkkk
indocool

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Sep 9, 2007
 

Judged:

1

1

1

billionaire kejam wrote:
aku tak suka indon..uwekkkkkk
aku suka MAlay. PRETTTT!!!!(makan tuh kentut!)

“Viva La AntiFa ”

Since: Sep 07

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Sep 9, 2007
 

Judged:

1

1

indocool wrote:
<quoted text>
aku suka MAlay. PRETTTT!!!!(makan tuh kentut!)
doktor indon suka kentut sama pesakit ya..eeeeee pengotornya...uwekkkkk
sumanto

Lampung, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Sep 9, 2007
 

Judged:

2

2

1

billionaire kejam wrote:
aku tak suka indon..uwekkkkkk
siape jg suke ma awak... cuuiiihhhhh....
indocool

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Sep 9, 2007
 

Judged:

1

PTUIHHH!!! PREEETTTTT!!!!
EeKKKKK, CEP!!!! PLUNG!!!

“Hey Dude..Lets CHILL..”

Since: Sep 07

KL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Sep 9, 2007
 

Judged:

1

indocool wrote:
PTUIHHH!!! PREEETTTTT!!!!
EeKKKKK, CEP!!!! PLUNG!!!
hey..cool..don't spit and fart as this is ur house kid..shame on u..this is public area..
:)

Since: Sep 07

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Sep 9, 2007
 
wekekekekek...lumayan menghibur

“Hey Dude..Lets CHILL..”

Since: Sep 07

KL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Sep 9, 2007
 
indocool wrote:
PTUIHHH!!! PREEETTTTT!!!!
EeKKKKK, CEP!!!! PLUNG!!!
hehe..i don't know what's that->'EeKKKKK, CEP!!!! PLUNG!!!' supposed to mean..but it's sound funny..
:)
indocool

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Sep 9, 2007
 

Judged:

1

Dude Chilly wrote:
<quoted text>
hey..cool..don't spit and fart as this is ur house kid..shame on u..this is public area..
:)
Newbie, kau diam saja. kau bacalah dulu semua postingan forum ini dari awal sampai akhir. Sudah banyak orang yang tak tahu malu disini.
Kau pun juga bakalan jadi tak tahu malu kalau sering posting disini :)
YinYang

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Sep 9, 2007
 

Judged:

1

1

indocool wrote:
<quoted text>
Newbie, kau diam saja. kau bacalah dulu semua postingan forum ini dari awal sampai akhir. Sudah banyak orang yang tak tahu malu disini.
Kau pun juga bakalan jadi tak tahu malu kalau sering posting disini :)
Wow..so sad..u admitting that u 'tak tahu malu' already..
:)
Just a girl next door

Mentakab, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Sep 9, 2007
 
Dude Chilly wrote:
<quoted text>
hehe..i don't know what's that->'EeKKKKK, CEP!!!! PLUNG!!!' supposed to mean..but it's sound funny..
:)
Hehehe..i think tat the sound of kentut.. Im laughing too, cute way to debate..
anak bangsa

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Sep 9, 2007
 

Judged:

1

Taroreh wrote:
<quoted text>siapa yang irihati kat siapa??kenapa pulak malaysia nak irihati kat indon??apa yang indon boleh banggakan??
biasela...tengok lah org2 kmpung kau tu,ade makan ke orang tu...rumah dah macam rumah babi,yg indon duk kat pangsapuri,pernah saye jumpa budak kelantan pgi cari kerje kat kl,dah macam org tak di bagi makan..kdangkala kasian jugak tengok,kat negara sendiri jadi kuli pulak yg boss mat bangla....sial,,,,,,,,,
lemas-kg paya

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Sep 9, 2007
 
yinyang,

please let me share your sadness.

LOL

Since: Sep 07

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Sep 9, 2007
 

Judged:

3

1

MMm

Orang indonesia nda bodoh loh ^^

^_^
Paduka Raja

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Sep 9, 2007
 

Judged:

2

indocool
Denpasar, Indonesia

inikah sikap doktor2 di indognesial??? atau hundunesial????

indocoll...kesian bangsa mu di rawat oleh doktor2 mereng seperti kamu..

hahahahahaahahahah....

“X”

Since: Aug 07

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Sep 9, 2007
 

Judged:

1

1

1

WAKAKAKAKA..

INDOCOOL DIPERBUDAK BUDAKKAN DLM TOPIC NI..

KESIAN..

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of2,617
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

498 Users are viewing the Malaysia Forum right now

Search the Malaysia Forum:
Topic Updated Last By Comments
INDO : MAAF,KAMI TIDAK AKAN MENGUBAH NAMA USMAN... 3 min DLAMAK 12
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 5 min Musuh Kristen 49,726
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 6 min ferdi 12,264
DALAM KABAH ADA SALIB & PaTUNG YESUS (Sep '10) 6 min indra 956
Singapura menerima permohonan maaf TNI 6 min LonteBritish 44
AV8 buatan malaysia yang membuat gegar TNI indon 10 min sarjan hasan 2
debat kristen vs yahudi 10 min mohamed yusril shadi 2
RAHASIA Ketololan Malaysia Kes MH370 38 min Malaysia Sangat Ketakutan 678
apa yg kau tanam hari ini...kau jua yg menuainy... 42 min jayadi 107
ALUTSISTA RAHASIA buatan INDONESIA (Aug '12) 1 hr Pengamat Militer 62,085
•••
•••
•••
•••