Sabah Dan Sarawak Milik INDONESIA.

Posted in the Malaysia Forum

First Prev
of 10
Next Last
Mayan

Jakarta, Indonesia

#1 Aug 23, 2009
Malaysia akui bahwa Sabah Dan Sarawak Milik INDONESIA yang tidak bisa diganggu gugat, maka dari itu Sabah dan Sarawak akan menjadi provinsi Indonesia ke 35.

Selamat...Bergabung
dodog

Jakarta, Indonesia

#2 Aug 23, 2009
betul, aku setuju
messMaling

Jakarta, Indonesia

#3 Aug 23, 2009
haaaaaaaaaaaa, lanjutkan
indon makan taik

Kuala Lumpur, Malaysia

#4 Aug 23, 2009
berangan ler korang... timur timor, irian jaya, acheh tak terjaga... ada hati nak sabah & sarawak... sipidan & ligitan sudah milik malaysia.. lepas ini ambalat pula milik malaysia...

Since: Oct 08

Kuala Lumpur, Malaysia

#5 Aug 23, 2009
GILA LAh orang indon nie

Negara dah miskin. yang sekarang pun tak mampu nak majukan kepingin Sabah Sarawak pulak.

Pegi mati lah Indon!
hahaha malon

Semarang, Indonesia

#6 Aug 23, 2009
Tarmizi wrote:
GILA LAh orang indon nie
Negara dah miskin. yang sekarang pun tak mampu nak majukan kepingin Sabah Sarawak pulak.
Pegi mati lah Indon!
kau saja lah yang mati!!!
go to Hell!!
mailng ga berpendidikan!!
BoykL

Puchong, Malaysia

#7 Aug 23, 2009
hahahah lawak. elektrik di kalimantan mintak ehsan sabah sarawak ada hati mau ambil sabah sarawak? jhahahahahaha
Malaysia tercinta

Indonesia

#8 Aug 23, 2009
indon makan taik wrote:
berangan ler korang... timur timor, irian jaya, acheh tak terjaga... ada hati nak sabah & sarawak... sipidan & ligitan sudah milik malaysia.. lepas ini ambalat pula milik malaysia...
brunei tak sudi gabung malaysia....laut indonesia ada di malaysia....laut Natuna...Malaysia bagai beruk...negara boneka..gampang ditelanjangi....rakyaknya buruk rupa,,,,TKI indon siap buat malaysia hancur....hidup Indonesia..
Malon Malu

Kuala Lumpur, Malaysia

#9 Aug 23, 2009
bener tuh kalo di wawancara RAKYAT SABAH DAN SERAWAK PASTI MARAH-MARAH SAMA SEMENAJUNG, DI TV SERING GW LIHAT.

KARENA SABAH SERAWAK YANG KAYA DIBUAT MISKIN SEMENAJING!
mimpiku

Petaling Jaya, Malaysia

#10 Aug 23, 2009
indon tidor atas pokok
indon makan taik

Kuala Lumpur, Malaysia

#11 Aug 23, 2009
Malaysia tercinta wrote:
<quoted text>
brunei tak sudi gabung malaysia....laut indonesia ada di malaysia....laut Natuna...Malaysia bagai beruk...negara boneka..gampang ditelanjangi....rakyaknya buruk rupa,,,,TKI indon siap buat malaysia hancur....hidup Indonesia..
TKI indon kat malaysia nak hancurkan malaysia... kirim salam lah.... aku jolok2 bontot diaorang baru tahu... INDONSIAL BODOH
Indonesiaraya

Indonesia

#12 Aug 23, 2009
BoykL wrote:
hahahah lawak. elektrik di kalimantan mintak ehsan sabah sarawak ada hati mau ambil sabah sarawak? jhahahahahaha
malaysia nggak tahu malu...sudah numpang hidup ,nggak bayar pajak...merdeka dulu kau baru omong gitu....bangsa indonesia sudah baik hati tidak serang bangsa malayngsia...cukup 2 hari rebut sabah serawak...tentara diraja malaysia itu banci2 yang dipersenjatai..mereka siap cium kaki tentara indonesia kalau sampai perang...
BoykL

Puchong, Malaysia

#13 Aug 24, 2009
Indonesiaraya wrote:
<quoted text>
malaysia nggak tahu malu...sudah numpang hidup ,nggak bayar pajak...merdeka dulu kau baru omong gitu....bangsa indonesia sudah baik hati tidak serang bangsa malayngsia...cukup 2 hari rebut sabah serawak...tentara diraja malaysia itu banci2 yang dipersenjatai..mereka siap cium kaki tentara indonesia kalau sampai perang...
hahaha siapa yang menumpang? lihat di MIRi(Sarawak) setiap pagi bangsa indon datang dari jauh untuk menjual hasil tani nya cara haram di pasar2 di sana.

Pulau sebatik milik indon mendapat elektrik cara haram di sabah.

indon setiap ali pun kata mau perang tapi dahulu perang "ganyang malaysia: aja tumpas. ada hati mau perang? hahahahah

masa aman aja 2 pulaunya tergadai. hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahhahaha
INDON kontrak

Johor Bahru, Malaysia

#14 Aug 24, 2009
heheh RIAU,Sumatra dan Kalimantan milik MALAYsia udah pasti tgk Kalimantan elektrik aja dari Malaysia...INDON INDON apa loe mimpi dikesiangan ya
malaysia ganyang ganyang

Jakarta, Indonesia

#15 Aug 24, 2009
SABAH DAN SARAWAK ASALNYA MILIK INDONESIA CUMAN DI REBUT OLEH MALAYSIA.. parah yah
malaysia ganyang ganyang

Jakarta, Indonesia

#16 Aug 24, 2009
BoykL wrote:
<quoted text>
hahaha siapa yang menumpang? lihat di MIRi(Sarawak) setiap pagi bangsa indon datang dari jauh untuk menjual hasil tani nya cara haram di pasar2 di sana.
Pulau sebatik milik indon mendapat elektrik cara haram di sabah.
indon setiap ali pun kata mau perang tapi dahulu perang "ganyang malaysia: aja tumpas. ada hati mau perang? hahahahah
masa aman aja 2 pulaunya tergadai. hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahhahaha
gak bisa ngaca nihmalaysai...

yang paling parah adri semuanya cuman negara leo tuh yang cuman bisa menghasilkan porn star dan teroris....
lebih bejat dari yg terbejeat di seluruh dunia

bangsat
malaysia ganyang ganyang

Jakarta, Indonesia

#17 Aug 24, 2009
indonesia kasian dengan malaysia memberikan pulaunya ke indonesia, karena malasyia diaanggap negara miskin kebudayaan..... kasih aja lah...

malaysa cuman punya kentut doang ama tai

sisanya banci
Malon Homo

Palembang, Indonesia

#18 Aug 24, 2009
udah emang ditakdirkah kalo malon tuh YAHUDI MELAYU.
kalo g percaya liat aja apa yang dibuat oleh Zionis dan MALON YAHUDI MELAYU..
udalah ribut ribut terus
GMN KALO INDONESIA bener bener PERANG aja sm MALON
ayo kita dukung SBY untuk mengluarkan maklumat perang sm MALONSIA
yang dibawah setuju g kita perang beneran sm MALON????
Noordin

Jakarta, Indonesia

#19 Aug 24, 2009
saya setuju
FANS MALAYSIA

Jakarta, Indonesia

#20 Aug 25, 2009
pasti
masya aulohhh malaysia
istiqfar, kerajaan allah sudah dekat tobat tobat

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 10
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 3 min ADMIRAL PRAWIRO 107,002
Low IQ, Punca Indon Dijajah Asing? 4 min ranbir kapoor 286
MIRIS !!!! Malon di TOPIX ini 99peratus BODOH (Mar '13) 5 min Malaysia jaya 87
rakyat sumatera ingin bergabung dengan malaysia!! (Sep '13) 5 min sahabat 74
Singapura Pemberi Utang Terbesar RI (Dec '13) 12 min ranbir kapoor 641
Perang Dunia ke - 3 (Siapa akan menang). Undi d... 13 min Go brunei 26
Ayo Sokong Megawati - Paloh President, Jokowi -... 22 min Gopal 4
KASlHAN KPD M'SIA TAK BOLEH BELI HELICOPTER,BRU... 51 min najib botak 41
Sriwijaya sudah terbukti berpusat dan bermula d... 3 hr Dharmasraya 2,694
More from around the web