USTAZaH DiROGOL PELAJAR : PeRLINDUNGAN??

Posted in the Malaysia Forum

First Prev
of 2
Next Last
Ustaz K

Kluang, Malaysia

#1 Jul 22, 2007
MASAYARAKAT SIBUK MENYALAHKAN GURU YG MENDENDA PELAJAR KETERLALUAN..

TAPI APA NASIB GURU2 WANITA YG DIPAKSA..
-BERTUGAS DI PEDALAMAN
-MENJADI WARDEN MENJAGA PELAJAR PEREMPUAN(DAN LELAKI)
-DIPAKSA DATANG PETANG/MALAM ATAU HARI MINGGU BUAT AKTIVITI ATAU KELAS TAMBAHAN..

ADAKAH MEREKA DILINDUNGI??

ADILKAH MASYARAKAT KITA??
insan

Malaysia

#2 Jul 22, 2007
Ustaz K wrote:
MASAYARAKAT SIBUK MENYALAHKAN GURU YG MENDENDA PELAJAR KETERLALUAN..
TAPI APA NASIB GURU2 WANITA YG DIPAKSA..
-BERTUGAS DI PEDALAMAN
-MENJADI WARDEN MENJAGA PELAJAR PEREMPUAN(DAN LELAKI)
-DIPAKSA DATANG PETANG/MALAM ATAU HARI MINGGU BUAT AKTIVITI ATAU KELAS TAMBAHAN..
ADAKAH MEREKA DILINDUNGI??
ADILKAH MASYARAKAT KITA??
MEMANG X ADIL TP SAPE SURUH KEJA N SKG KERAJAAN
telur kecik nabi muhamad

New Zealand

#3 Jul 22, 2007
hidup pelajar yang merogol ustazah...mensti ustazah nie seksi giler...gincu bermani nabi muhamad...stim aku ngan ustazah aku kat sekolah rendah..hidup underground musik!
iNSAFLAH

Malaysia

#4 Jul 22, 2007
MENGAPA ENGKAU MASAK KECIK2 DULU TAK MAMPUS, BILA BESAR MENYUSAHKAN ORG, IBLIS JAHANAM KAU ANAK UNDERGROUND
telur kecik nabi muhamad

New Zealand

#5 Jul 22, 2007
itu murah sgt tu cuba try kat jln tin kat tung shin bukit bintang sana mcm bangsa rusia, jepun,vietnam,china,burma,siam mcm bangsa ada tp mahal ckit la rm200-1000 polis dh deal dgn tokey2 ni apa nk takut dah cover line
stok pondan melayu yang bodoh pun ada..islam beb...islam...khas untuk ustad...kak..kak..kak..
cicak-man

Malaysia

#6 Jul 22, 2007
Ya Allah, aku memohon kepadaMu supaya memberi petunjuk kepada orang yang kufur ini ya Allah. Kami tidak lagi rela melihat penghinaan ini ya Allah, tunjukkanlah kuasa Mu, berilah pengajaran kepada manusia kufur ini ya Allah, amin.

Mari kita berdoa beramai2 bagi dia panas.
telur kecik nabi muhamad

New Zealand

#7 Jul 22, 2007
MENGAPA ENGKAU MASAK KECIK2 DULU TAK MAMPUS, BILA BESAR MENYUSAHKAN ORG, JAHANAM KAU ANAK2 MELAYU HINA!!
insan

Malaysia

#8 Jul 22, 2007
telur kecik nabi muhamad wrote:
MENGAPA ENGKAU MASAK KECIK2 DULU TAK MAMPUS, BILA BESAR MENYUSAHKAN ORG, JAHANAM KAU ANAK2 MELAYU HINA!!
AKU DPT TAU KAU KAT NE .. HABIS LA,,
diana

Chemor, Malaysia

#9 Jul 22, 2007
"hidup pelajar yang merogol ustazah...mensti ustazah nie seksi giler...gincu bermani nabi muhamad...stim aku ngan ustazah aku kat sekolah rendah..hidup underground musik!"

bahasa tu jangan la kuag ajar sangat....kite berforum..kalo bahasa nak buat orang sakit ati,baik tak payah...nasib2 la sape yang terasa tu..
BAPAK UNDERJAMBAN

New Zealand

#10 Jul 22, 2007
"LA IL HAHA IL LA UNTA JUBOH NERHAKA INI KUTU MINAL DAAL CURRY MINTOS"

SAKIT ATI KE MELAYU HINA???
amot

Taiping, Malaysia

#11 Jul 22, 2007
Subhana rabbika rabbil izati amma ya sifun wassallamu alalmursalinwalham dulillahi rabbil alamin.

Setiap yang bernafas, Pasti akan Mati - "Kullu nafsin za iqatul maut" Firman Allah swt, "Demi masa, sesungguhnya manusia itu benar-benar berada di dalam kerugian, kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, yang ingat-mengingati supaya mentaati kebenaran, dan yang ingat-mengingati dengan kesabaran." Surah Al-A'sr.

Dari Abdullah bin 'Amr R.A, Rasulullah S.A.W bersabda: "Sampaikanlah pesanku walaupun satu ayat..."

Disebutkan didalam satu riwayat, bahawasanya apabila para makhluk dibangkitkan dari kubur, mereka semuanya berdiri tegak di kubur "masing-masing selama 44 tahun UMUR AKHIRAT dalam keadaan TIDAK MAKAN" dan TIDAK MINUM, TIDAK DUDUK dan TIDAK BERCAKAP. Bertanya orang kepada Rasulullah saw : "Bagaimana kita dapat mengenali ORANG-ORANG MUKMIN kelak di hari qiamat?"

Maka jawabnya Rasulullah saw "Umat dikenal kerana WAJAH mereka putih disebabkan oleh WUDHU'."

Bila qiamat datang maka malaikat datang ke kubur orang mukmin sambil membersihkan debu di badan mereka KECUALI pada tempat sujud. Bekas SUJUD tidak dihilangkan. Maka memanggillah dari zat yang memanggil. Bukanlah debu "itu dari debu kubur mereka, akan tetapi debu itu ialah debu KEIMANAN" mereka. Oleh itu tinggallah debu itu sehingga mereka melalui titian" Siratul Mustaqim dan memasuki alam syurga, sehingga setiap orang melihat para mukmin itu mengetahui bahawa mereka adalah pelayan Ku dan hamba-hamba Ku.Disebutkan oleh hadith Rasulullah saw bahawa sepuluh orang yang mayatnya:

TIDAK BUSUK dan TIDAK REPUT dan akan bangkit dalam tubuh asal diwaktu mati:

1. Para Nabi
2 Para Ahli Jihad
3. Para Alim Ulama
4. Para Syuhada
5. Para Penghafal Al Quran
6. Imam atau Pemimpin yang Adil
7. Tukang Azan
8. Wanita yang mati kelahiran/beranak
9. Orang mati dibunuh atau dianiaya
10. Orang yang mati di siang hari atau di malam Jumaat jika mereka itu dari kalangan orang yang beriman.

Didalam satu riwayat yang lain dari Jabir bin Abdullah ra sabda Rasulullah saw:

Apabila datang hari qiamat dan orang orang yang berada di dalam kubur dibangkitkan maka Allah swt memberi wahyu kepada Malaikat Ridhwan:

"Wahai Ridhwan, sesungguhnya Aku telah mengeluarkan hamba-hamba Ku berpuasa (ahli puasa) dari kubur mereka di dalam keadaan letih dan dahaga.

Maka ambillah dan berikan mereka segala makanan yang digoreng dan buah buahan syurga.

"Maka Malaikat Ridhwan menyeru, wahai sekelian kawan-kawan dan semua anak-anak yang belum baligh, lalu mereka semua datang dengan membawa dulang dari nur dan berhimpun dekat Malaikat Ridhwan bersama dulang yang penuh dengan buahan dan minuman yang lazat dari syurga dengan sangat banyak melebihi daun-daun kayu di bumi.

Jika Malaikat Ridhwan berjumpa mukmin maka dia memberi makanan itu kepada mereka sambil mengucap sebagaimana yang difirman oleh Allah swt di dalam Surah Al-Haqqah bermaksud "Makan dan minumlah dengan sedap disebabkan AMAL yang telah kamu kerjakan pada HARI yang telah LALU itu."

*Sebarkan kisah ini kepada saudara Islam yang lain. Ilmu yang bermanfaat ialah salah satu amal yang berkekalan bagi orang yang mengajarnya meskipun dia sudah mati. "Dan (ingatlah) Allah sentiasa mengetahui dengan mendalam akan apa jua yang kamu lakukan." Surah Al-Baqarah : 237


"LAA ILAHA ILLA ANTA SUBHANAKA INNI KUNTU MINALZHAALIMIIN"


Firman Allah :
“Dialah (Allah SWT) yang mentakdirkan adanya mati dan hidup,- untuk menguji kamu,
siapakah di antara kamu yang lebih baik amalannya; dan Ia Maha Berkuasa, lagi Maha Pengampun.
(Surah al-Mulk ayat 2)
salim

Jakarta, Indonesia

#15 May 6, 2008
teruk nian akhlak pelajar malon.
lili

San Ramon, CA

#16 May 6, 2008
Kasus di Indonesia juga sama mengerikan.
tapi kok di sana kasus perkosaan sepertinya suatu yang lumrah. Kalau di Indonesia ada hukum masyarakat. yang melakukan perkosaan bisa mati di pukuli orang ramai....yang mungkin itu hukuman yang setimpal.
yang aku liat di malay tu, sepertinya kasus perkosaan itu tidak tuntas penyelesaiannya.
kube kerie

Putrajaya, Malaysia

#17 Feb 23, 2010
telur kecik nabi muhamad wrote:
hidup pelajar yang merogol ustazah...mensti ustazah nie seksi giler...gincu bermani nabi muhamad...stim aku ngan ustazah aku kat sekolah rendah..hidup underground musik!
Baso jenis natang babi ni....kalu jumpo mapuh natang ni..
UMAT MUHAMMAD

Petaling Jaya, Malaysia

#18 Mar 5, 2010
sesungguh nya kamu telah murtad, akan datang lah azab kepada kamu kelak,amin
UMAT MUHAMMAD

Petaling Jaya, Malaysia

#19 Mar 5, 2010
allah s.w.t bersaksi apa yang kamu kata kan
geram

Alor Setar, Malaysia

#20 Jul 13, 2010
sapa yang tulih gitu ngata kat nabi mohd mu ni jenis tak sedar diri, bila mati mung mapuh la masuk neraka
nizwanqs

Sungai Petani, Malaysia

#21 Sep 7, 2010
telur kecik nabi muhamad wrote:
itu murah sgt tu cuba try kat jln tin kat tung shin bukit bintang sana mcm bangsa rusia, jepun,vietnam,china,burma,siam mcm bangsa ada tp mahal ckit la rm200-1000 polis dh deal dgn tokey2 ni apa nk takut dah cover line
stok pondan melayu yang bodoh pun ada..islam beb...islam...khas untuk ustad...kak..kak..kak..
kau (kafir laknatullah) ni dah melampau sangat.. satu laporan polis akan dibuat terhadap kau(kafir laknatullah) dan jgn ingat ko terkepas.. dan terima lah hadiah dari Allah terhadap kau (kafir) iaitu Gempa Bumi Dashyat di New Zealand)
Hamba Allah yg kerdil

Penang, Malaysia

#22 Nov 19, 2010
kepada telur kecik nabi muhamad tu byk2kan lah bertaubat,kut esk mati x sempat taubat kut. berani sungguh kau ni permainkan nama Nabi Muhammad S.A.W,kau ni Islam ka kafir ha, bodoh betul la kau ni.kau bila nak mampus biar terus masuk neraka padan muka kau
luqman

Kemaman, Malaysia

#23 Dec 2, 2010
kepada semua pembaca dan penulis,sy mengesyorkan agar kt doa kan supaya org bergelar (telur kecik nabi muhamad dari new zealand) 2 d bunuh ataupun d rejam........sy x thn dgn semua kate2 penghinaan 2......... kepada telur kecik nabi muhamad ,aq akan cr kau...klau kau dah mati alhamdulillah, klau kau blum mati ...kau akan terima penyiksaan dari umat muhamad s.a.w yang kau hina... ingatlah,bumi nie kecil... aq akan cr kau ...... be ware......

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
FORUM KHUSUS GAY / HOMO (Perempuan Dilarang Masuk) (Jun '13) 9 min kiki 25
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 9 min Letto 27,509
MARI dukung ISIS untuk memberantas maksiat di I... 11 min doraYamon wueeek 12
JAKARTA VS KUALA LUMPUR , Menurut agan Gimana ? (Jul '12) 18 min Maling sial 391
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 19 min cio 13,084
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 39 min mahdi dajjal 76,101
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 45 min ramlan 3,604
ALUTSISTA RAHASIA buatan INDONESIA (Aug '12) 6 hr Garuda 62,803
•••

Malaysia People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••