Senjata Altileri Berat Buatan Malaysia Tercanggih Di Asia Tenggara

Posted in the Malaysia Forum

Comments (Page 3)

Showing posts 41 - 60 of123
|
Go to last page| Jump to page:
anti malonista

Bandung, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#46
May 12, 2012
 
RANGGA LAWE wrote:
indon pada sewot,
Kerana atm mahu beli roket
NDL 40 BUATAN PT PINDAD,, panglima tni bengong.
PT.PINDAD from INDONESIA bro...
bayarnya jangan ngutang ya, langsung cash.
Fardan

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#47
May 12, 2012
 
bilang Serumpon..,setelah itu cium tangan presiden dech...,selesai dah perkara...kahkahkahkah...
Anonymous

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#48
May 12, 2012
 
RANGGA LAWE wrote:
indon pada sewot,
Kerana atm mahu beli roket
NDL 40 BUATAN PT PINDAD,, panglima tni bengong.
bakat maling ko dipelihara nick gw dmaling jg...dasr klepto..lu ambil dec nick gw..khakhakha
fardan

Sleman, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#49
May 12, 2012
 
RANGGA LAWE wrote:
<quoted text>bakat maling ko dipelihara nick gw dmaling jg...dasr klepto..lu ambil dec nick gw..khakhakha
kmu x yg klepto dodol.
Anonymous

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#50
May 12, 2012
 
siape nak kalahkan miriam serumpon..msia punya tu senjata cuku ampuh...pindad takde apa2nya ngan buatan msia kitorang punya senjata power renjer dan transformer..kitorang msi nak kongsi ngan waldisney kan buat senjata super haibat
Fardan

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#51
May 13, 2012
 
malon mukanya taruh dipantat aja,kalau tak tahan malu...kihkihkih..

Since: May 12

Medan, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#52
May 13, 2012
 
RANGGA LAWE wrote:
<quoted text> nick gw dclon bro biasa anak beruk klo udah terdesak gitu emang dasarnya maling,.nick gw dimaling jg sama simalon
RANGGA LAWE wrote:
indon pada sewot,
Kerana atm mahu beli roket
NDL 40 BUATAN PT PINDAD,, panglima tni bengong.
jangan nipulah..awak sampai menggunakan thread seperti ni,mahu di bombbardir ATM saye dengan MBT nya kat perbatasan tu jangan macam-macam awak,sayae tahu korang budak keci yang pikiran beruk..pergi belajar atau saye rogol.
Mat Bangla

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#53
May 14, 2012
 
Senjata malay lawak sangat...kehkehkeh..
DPRyin-yin

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#54
May 14, 2012
 
Senjata dipomasi, senjata mematahkan hujah pahak lawan malaysia yang paling berkesan di dunia. Nak
senjata membunuh tindak paling pengecut dan tak bertamadun. dan negara menpunyai senjata pemusnah besar-besaran adalah negara yang paling pengecut..
Mat Bangla

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#55
May 14, 2012
 
diplomasi karena impotensi kah???senjata serumpon + cium tangan presiden adalah kebiasaan PM,jendral,dan raja malay...,xixixixixi
pemandu teksi

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#56
May 14, 2012
 
Buat malu kerajaan je..
otak malon banyak dicari

Bandung, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#57
May 14, 2012
 
tumpang gelak.....wakakakakakak
DPRyin-yin

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#58
May 14, 2012
 
Di malaysia lain. Nyawa warga malaysia lebih berharga untuk dikorbankan. Iain la indonsia kalau mati 1juta gak apa2nya.
pemandu teksi

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#59
May 14, 2012
 
lebih elok cium tangan dan mengiba...kihkihkih
UMNO licik

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60
May 14, 2012
 
Indonesiapun tak akan ngajak perang kalau malay tak cari gara2 lon...,makanya jangan cari gara2 kalau tak mau perang lon...:-)
Fardan

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#61
May 14, 2012
 
Malay negara penakut,ATMnya cuma jago melancap...kahkahkah..

Since: May 12

Medan, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#62
May 15, 2012
 
1.DPRyin-yin
Satellite Provider
2.pemandu teksi
Satellite Provider

oi otak beruk jangan banyak cakap sekali-kali awak beri komentar yang berbobot enak di baca bukanya koment budak keci yang baru sekolah,apake awak ni tak di ajarin berpikir baik di rumah atau awak sekeluarga bodoh serta beroyak beruk.
ady

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#63
May 15, 2012
 
DPRyin-yin wrote:
kahkahkah..kelakar giler bro. mantap nih. hehe
fighter

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#64
May 15, 2012
 
lah BERAPI itu kan masuk kategori artilleri juga..
konon dibuat buat lawan Picolo kalo naik awan kinton..
ati2 aje nih pespur kita..:takuts
fighter

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#65
May 15, 2012
 
konon tuh artilery nak di pasang kat proton..
buat invasi planet namec,..
tahniah msia..
no offence..:)

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 41 - 60 of123
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

543 Users are viewing the Malaysia Forum right now

Search the Malaysia Forum:
Topic Updated Last By Comments
Ngebet jadi Presiden JOKOWI FOTO NORAK UNTUK CO... 3 min Muhammad 2
SAVE israel dari serangan biadab roket hamas 6 min Arab Pengikut dajjal 90
50% PENDUDUK PALESTINA YAHUDI !! Trik Kristen s... 6 min Muhammad 7
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 6 min Ramsses 26,972
Kalau monyet bisa jadi R1, sunda kapan lagi? 8 min Bodor 44
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 15 min Bahagia 65,836
Hot! Hot! Hot! BENTROK DAYAK vs BUGIS DI BATULI... (Feb '12) 19 min Bahagia 980
JANGAN BANTAH !!! INI ALASAN KENaPA PRABOWO HA... 1 hr mas joko subianto 1,352
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 1 hr roy 12,742
Hasil REAL COUNT KPU tgl 22 Juli 2014...KEMUNGK... 1 hr java_warisan belanda 267
•••
•••
Enter and win $5000
•••
•••