ASKAR SULU KUASAI LAHAD DATU, SEMPORNA dan KUNAK

Posted in the Malaysia Forum

Comments
1 - 20 of 141 Comments Last updated Mar 7, 2013
First Prev
of 8
Next Last
Mr F

Asia/Pacific Region

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Mar 3, 2013
 
VAT69 tak kuasa tahan laju askar penceroboh yg guna tektik guerilla.

O ~ telor untk askar Diraja Malaysia

Since: Dec 12

Semarang, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Mar 3, 2013
 
masih bakal lebih luas lagi palagannya
malon makin keteteran, ini shock therapy yang bagus untuk malon, he3

Since: Dec 12

Semarang, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Mar 3, 2013
 
sultan sulu cerdik, karena di saat malon mulai tergerus ekonomi dan militernya, mujahid sulu memulai ofensifnya di sabah, apalagi kalo semenanjung diserang juga oleh mujahid sulu, malon bakal cepat bangkrap, he3
Mampus Malon

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Mar 3, 2013
 
Malon oh Malon
Morgan Sudiro

Asia/Pacific Region

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Mar 3, 2013
 
Hihihi......
Pelan tp pasti itu gereliya

“BebyJKT48”

Since: Sep 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Mar 3, 2013
 
sukaa sukaa :D

Since: Dec 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Mar 3, 2013
 
Mau belajar pada negara pakar perang gerilya? balikin sipadan/ligitan
Konco

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Mar 3, 2013
 
Jangan lembik Lon, apalagi merengek, kahkahkah
Morgan Sudiro

Asia/Pacific Region

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Mar 3, 2013
 
Kesombongan malon tercengir.... VAt lari PDRm ngumpet ATM gaberani....
baruah indogsialan

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Mar 3, 2013
 
Bengong!!
slow down

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Mar 3, 2013
 
malon lembik ey, hidup sulu, terus gasak malon sampai jd lemper wkakakakakaka
score: malon = 0
sulu = 5

“SBY Si Ksatria Salib ”

Since: Feb 13

Jawa itu Sampah, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Mar 3, 2013
 
Kasihan dengan askar sulu. policemen kafir Malaysia tega-teganya membunuh mereka ketika sedang shalat

Tetapi askar sulu tetap lebih unggul dalam jungle warfare (terbukti mereka pernah mengalahkan spanyol). Jadi masih ada kemungkinan bagi mereka untuk mengalahkan policemen kafir Malaysia

Marilah saudara2 dari Indonesia dan Malaysia, kita doakan yang terbaik untuk kesultanan sulu. Sehingga policemen kafir Malaysia bisa mereka kalahkan :)
SAMBEL

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Mar 3, 2013
 
Nonton upin ipin perang sambil makan kacang, asikk
maling banci

Bekasi, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Mar 3, 2013
 
Jihhaaaaaaaddd
ayo laskar2 islam indonesia kita bantu Sulu saudara muslim kita
grataks

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Mar 3, 2013
 
upin ipinnye limbung dijitakin askar sulu
Baboe vs Koeli

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Mar 3, 2013
 
tetep sahaja don, TNI KORANG LAH YANG PALING BODOH SEJAGAT....SULU PUNYA PENGALAMAN WAR....OPM??...ADAKAH DON???....TNI KONON NOMOR DUNIA...KAHKAHKAHKAHKAH...MUST I DUNIA PONDAN TNI NIH...KAHKAHKAHKAHKAH...KOJOL PUNYA INDON...
MALAYSIA SEJAHTERA

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Mar 3, 2013
 
Manusia Setengah Dewa wrote:
Kasihan dengan askar sulu. policemen kafir Malaysia tega-teganya membunuh mereka ketika sedang shalat
Tetapi askar sulu tetap lebih unggul dalam jungle warfare (terbukti mereka pernah mengalahkan spanyol). Jadi masih ada kemungkinan bagi mereka untuk mengalahkan policemen kafir Malaysia
Marilah saudara2 dari Indonesia dan Malaysia, kita doakan yang terbaik untuk kesultanan sulu. Sehingga policemen kafir Malaysia bisa mereka kalahkan :)
kesian ya INDON tidak sedar diri ini.. cakap orang kafir padahal dia yang kafir. INDON tidak cukup2 lagi ke dengan tsunami, gempar bumi, bom di bali, seks bebas, rasuah sana sini, bangkrapsi, miskin tegar, merempat di negara orang, pergolakan di papua, pergolakan di aceh.

buruk benar hatinya orang INDON ini patutlah TUHAN turunkan bagai2 bala kepada orang INDON. tak malu ya dengan bantuan dari RAKYAT MALAYSIA kepada orang2 INDON ketika negaranya dilanda bencana? kasihannya..

pihak MALAYSIA bukan tidak mahu turunkan BOM kepada Kesultanan Sulu itu tapi mereka tidak mahu tumpahan darah besar2an. ertinya, pihak MALAYSIA masih kasihan kepada mereka. baiknya RAKYAT MALAYSIA ya? tidak seperti orang INDON, buruk hati, hasad dengki dan tak tau malu.

puuuuiiiii! gua ludah untuk lu, orang INDON.
grataks

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Mar 3, 2013
 
jiah, tentara malon pegang senjata tp mati jg oleh sulu, atm bodoh lembik jer hahahahaha
Zoro teman Sulu

Asia/Pacific Region

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Mar 3, 2013
 
Mari berdoa.. Malam gelap hujan lebat askar Sulu guerilla siap mati buat tanah air mereka.

Serem banget
grataks

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Mar 3, 2013
 
MALAYSIA SEJAHTERA wrote:
<quoted text>
kesian ya INDON tidak sedar diri ini.. cakap orang kafir padahal dia yang kafir. INDON tidak cukup2 lagi ke dengan tsunami, gempar bumi, bom di bali, seks bebas, rasuah sana sini, bangkrapsi, miskin tegar, merempat di negara orang, pergolakan di papua, pergolakan di aceh.
buruk benar hatinya orang INDON ini patutlah TUHAN turunkan bagai2 bala kepada orang INDON. tak malu ya dengan bantuan dari RAKYAT MALAYSIA kepada orang2 INDON ketika negaranya dilanda bencana? kasihannya..
pihak MALAYSIA bukan tidak mahu turunkan BOM kepada Kesultanan Sulu itu tapi mereka tidak mahu tumpahan darah besar2an. ertinya, pihak MALAYSIA masih kasihan kepada mereka. baiknya RAKYAT MALAYSIA ya? tidak seperti orang INDON, buruk hati, hasad dengki dan tak tau malu.
puuuuiiiii! gua ludah untuk lu, orang INDON.
eh beruk, coba aja lu krmi sulu bom, lu pikir sulu engga punya bom. Itu yg ditakuti najib. Oon lu

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 8
Next Last
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

418 Users are viewing the Malaysia Forum right now

Search the Malaysia Forum:
Title Updated Last By Comments
Ramalan ANAK INDIGO: Jokowi adalah RATU ADIL (Feb '13) 9 min Banserr 42
Malaysia Airlines flight MH17 shot down over Uk... 12 min Fatboy 607
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 15 min Frans 12,819
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 16 min Jibril 67,012
MALAYSIA-INDONESIA BERSATU LAWAN CiNA ANJING!!! (Jun '10) 18 min Indonesia 125
AKU GAY mau isap KONTOL/KOTE (Mar '10) 47 min Suka hisap kontol 9,141
JANGAN BANTAH !!! INI ALASAN KENaPA PRABOWO HA... 47 min komeng 1,759
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 2 hr andika 27,094
•••
•••