Comments
1,481 - 1,500 of 3,031 Comments Last updated Nov 12, 2012
asong

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1769
Jul 4, 2008
 
saper2 yg nak g kursus tlg kaji slidik dulu syarikat tue.kebanyakan syarikat amik untung dgn menganjurkan kursus ajer.pastikan mereka btl2 komited utk melahirkan usahawan melayu.cmner melayu nak maju klu org melayu sndiri wat pranger!!

Since: Jun 08

jay bee

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1770
Jul 4, 2008
 
TACKS wrote:
Assalamulaikum...
ada suplier lintah kat jb x?
Salam bro.. bleh contact saya 0167130388
lintah_bayan

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1771
Jul 4, 2008
 
salam semua.ada x sesiapa yg jadi suplyer lintah di kawasan pulau pinang or berdekatan dengannya..nak beli benih .
dicky

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1774
Jul 4, 2008
 
Hadi wrote:
Siapa ada supply ikan ketutu? Sila berikan harga dan no tel untuk dihubungi.
saya ada jual anak benih ikan ketutu..rm2/ekor..0126892658
baladewa

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1776
Jul 4, 2008
 
salam semua
saya nak beli lintah dgn harga rm60-rm80 sekilo
kalau ada yang nak jual sila hubungi@sms saya di talian 012-6901141
Hadi

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1779
Jul 4, 2008
 
AKU HENSEM. Contact no. ngan jual bape sekilo?

Since: Jul 08

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1780
Jul 4, 2008
 
Dean, skilo RM190 mahal sangat sebab wa nak 1tan sebulan tak kira usia lintah. Kalau 1Kg RM90 ok.
lintah tg gemok

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1781
Jul 4, 2008
 
yang nak jual induk lintah banyak.yang hendak beli lintah matang tak da ke?bila dah ternak pembeli pun tak da.semua tipu belaka.
lintah_bayan

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1783
Jul 5, 2008
 
Alam Lintah Al Huda wrote:
Berkursuslah dgn Alam Lintah Al Huda Sdn. Bhd
kerana:
1.Teknik ternakan yang terkini, murah, mudah, selamat dan berkesan.
2.Lawatan ke ladang.
3.Kontrak jaminan beli balik dari RM100 - RM300.
4.Menjadi pembekal & kontrak perladangan 3 tahun.
5.kertas kerja pinjaman (bernilai RM500) percuma.
6.Pemberian sijil semasa kursus.
7.Surat lantikan sebagai pembekal diberi selepas kursus.
8.Pinjaman disediakan.
9.Yuran hanya RM250
10. kursus secara on line bg yg tidak dpt meluangkan masa.
Bagi yang bank in yuran selewatnya jumaat akan diberi siji, surat perlantikan sbg vendor serta merta. Bank in yuran anda ke Maybank no. akaun 558015000560, atas nama alam lintah al huda.
Tarikh kursus:5 & 12 Julai (Sabtu)
Masa : 10.00pagi 5.00petang.
Tempat :No. 45A, Persiaran Seri Raia, Taman Seri Raia, 31300 Kampong Kepayang, Ipoh, Perak.
Hubungi : Ust Sharani 0164119731 /0164113049 / 0125090731
salam...selain lintah ada x kursus lain..

Since: Jul 08

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1784
Jul 5, 2008
 
ok puan nor..cara bungkusan lintah seperti yg saya email..
penghataran akan di buat terus ke alamat puan nor nak...
akulamomok

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1786
Jul 5, 2008
 
zul wrote:
bisnes ape lagi yang bagus... semua dok pulun lintah jer... makin kecik la pasaran...
jangan risau beb....banyak lagi pasaran yang nak guna lintah dari malaysia nie.....lintah kita paling bagus sekali untuk pasaran kat luar negara...jom kita pakat ramai2 join....

Since: Jul 08

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1788
Jul 5, 2008
 
Dukun Lintah wrote:
Dean, skilo RM190 mahal sangat sebab wa nak 1tan sebulan tak kira usia l intah. Kalau 1Kg RM90 ok.
bro ... rege 2 sya letak tuk yg nak sikit kilo jer... lau lu nak nego leh g ... lau betul2 lu serius nk satu tan sebulan... sya bole aturkan....so... skrg bg no lu ... sya call....

Since: Jul 08

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1790
Jul 5, 2008
 
alam lintah al huda wrote:
<quoted text>
berapa harga sekilo? sekarang ada stok ke?
alam lintah bole call saya... stock ada ... any time... harga boleh nego... lau nak dlm lebih 300kg - ke tan.
akulamomok

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1791
Jul 5, 2008
 
nasri saidin wrote:
<quoted text>
ok..saya dah antar abg ipar saya hadir kursus ini.. Gazali Kurdi dari sg petani.. harap dapat bantuan ustaz sharani untuk kami sama2 memulakan projek ini.. tq
bro..kalu nk datang tgk kolam dulu pon boleh sebelum g kursus..dapat la information skit macam mana keadaan sebenar menternak lintah nie...
kami mengalu-alukan kedatangan penternak baru ke kolam kami... please call me at 0179708610
fizi

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1792
Jul 5, 2008
 
joe paka wrote:
wahai penternak2 lintah di seluruh terengganu.boleh dapatkan saya lintah..
tolong sertakan harganya sekali k..tq
salam, saya hafizi dungun ade menjual induk lintah dengan harga RM 1.60 seekor.kalo berminat boleh la hubungi 0197731449.saya ada menjual makanan lintah organic jugak untuk mmpercptkan pmbiakan dan baja untuk kiambamg.
fiziLintah

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1793
Jul 5, 2008
 
sape2 tahu nak dapatkan belut di sekitar terengganu x?
nacosta

Pusing, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1797
Jul 5, 2008
 
amende ni!! yang sebetulnye company mane yang ambik lintah ni.
nacosta

Pusing, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1798
Jul 5, 2008
 
takut gak nak bela ni. asyik nakjual je. sape yang nak beli.
TACKS

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1799
Jul 5, 2008
 
SETUJU ngan nacosta...
sema nak jual...
sape yg nak beli....
adi

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1800
Jul 5, 2008
 
Saya boleh bekalkan lintah saiz besar/nduk dgn harga yang murah dalam kg. call 0169123459-adi

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
Malaysia Airlines flight MH17 shot down over Uk... 5 min Foo 1,073
MALAYSlA = NOBEL PRIZE, INDONESlA = POWER RANGER 6 min breeze 312
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 8 min Noname 72,013
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 14 min Xxxx 27,341
Australia: MH370 may have turned south sooner 16 min Foo 9
--wow GILA!!!!MALON MEMPERKOSA KAMBING!!!--- (Oct '12) 18 min Aji 64
Malaysia sells Petronas assets to Brunei nation... (Dec '13) 23 min Tuan Karim Junjungan 37
Lamborghini Huracan LP 610-4 launched in Malays... 59 min _malon_goblok 413
AKU GAY mau isap KONTOL/KOTE (Mar '10) 1 hr leo 9,328
ALUTSISTA RAHASIA buatan INDONESIA (Aug '12) 3 hr BUDAK RAWAYAN 62,775
•••
Enter and win $5000
•••

Malaysia People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••