Datuk Azhar Mansur Convert Kristian

Posted in the Malaysia Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of537
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Datuk K

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Oct 28, 2008
 
setelah selesai mengelilingi dunia menggunakan kapal layar, datuk azhar mansur telah convert dari islam melayu kepada kristian. ramai yang bantah. itu hak individu. datuk azhar convert kristian kerana semasa di dalam pelayaran, dia telah ditolong oleh Jesus Christ semasa kapal layarnya hampir2 tenggelam kerana ribut taufan..
Malaysian

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Oct 28, 2008
 

Judged:

1

1

Datuk K wrote:
setelah selesai mengelilingi dunia menggunakan kapal layar, datuk azhar mansur telah convert dari islam melayu kepada kristian. ramai yang bantah. itu hak individu. datuk azhar convert kristian kerana semasa di dalam pelayaran, dia telah ditolong oleh Jesus Christ semasa kapal layarnya hampir2 tenggelam kerana ribut taufan..
Cuba ko citer sket,mcm mana J.C tolong dia?
Ade nampak ke? ade bukti?

Meh kita berbincang elok2 k..
Org Biasa

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Oct 28, 2008
 

Judged:

1

1

Malaysian wrote:
<quoted text>
Cuba ko citer sket,mcm mana J.C tolong dia?
Ade nampak ke? ade bukti?
Meh kita berbincang elok2 k..
menurut cerita sumber2 yang boleh dipercayai, semasa kapal layar datuk azhar hampir2 tenggelam kerana ribut taufan, muncullah Jesus Christ di atas lautan selaku penyelamat & ribut taufan pun berhenti. dari situ terbukalah hati datuk azhar masuk kristian.
mmmm

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Oct 28, 2008
 
dengar2 gelaran datuk yang diterimanya hendak ditarik balik..
Malaysian

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Oct 28, 2008
 
Org Biasa wrote:
<quoted text>
menurut cerita sumber2 yang boleh dipercayai, semasa kapal layar datuk azhar hampir2 tenggelam kerana ribut taufan, muncullah Jesus Christ di atas lautan selaku penyelamat & ribut taufan pun berhenti. dari situ terbukalah hati datuk azhar masuk kristian.
Muncul macam mana? tetiba melompat masuk dlm kapal dari dalam laut?

Uish..
Tibai

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Oct 28, 2008
 
.
Mahu diapakan dengan gelaran tuh!
mmmm wrote:
dengar2 gelaran datuk yang diterimanya hendak ditarik balik..
.
.
.
.
Kalau dapat, minta pulangkan duit belanja belayar, itu lebih bagus!
mona

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Oct 28, 2008
 
eh korang tak boleh buat fitnah tau.nampak ke dia pergi churc.kita sebagai orang islam tak boleh memfitnah sebab dosa besar
Tibai

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Oct 28, 2008
 
.
Khabarnya, di atas bot itu cuma ada seorang manusia sahaja!
Org Biasa wrote:
menurut cerita sumber2 yang boleh dipercayai,
.
.
.
.
.
.
.
.
Ada orang lain yang jadi saksi kah?
Hakimi Hensem

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Oct 28, 2008
 
entah2 itu adalah jelmaan Iblis yg menyamar....
mmmm

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Oct 28, 2008
 
Tibai wrote:
.
Mahu diapakan dengan gelaran tuh!<quoted text>
.
.
.
.
Kalau dapat, minta pulangkan duit belanja belayar, itu lebih bagus!
memang malaysia ni kuku besi..

“Malon sila masuk kandang”

Since: Jul 08

Peternakan Malon

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Oct 28, 2008
 
JC tu mermaid ker?
mamat

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Oct 28, 2008
 
biasalah orang malaysia
tukar2 agama, tukar2 istri, tukar2 kelamin
peace bro

“Rasengan!!”

Since: Oct 08

http://youthsays.com/go/tg

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Oct 28, 2008
 
Aku pun ada dengar yang Datuk Mansur ni masuk kristian...ntah la...Allah saja yang tahu.

“bisai mua mu eyh!!!”

Since: Jul 08

saribas....land of headhunter

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Oct 28, 2008
 
mamat wrote:
biasalah orang malaysia
tukar2 agama, tukar2 istri, tukar2 kelamin
peace bro
yeke????bukan indon ke mcm tuh?
atau ko nak sembunyikan keaiban negara n bangsamu dengan mengatakan org lain yg aib????
mcmana pulak kes ulama korang tuh, yg menikahi budak perempuan bawah umur,malah jelas2 melanggar undang2 korang.
mcm mana pulak kes rang undang2 ppornografi????

“Rasengan!!”

Since: Oct 08

http://youthsays.com/go/tg

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Oct 28, 2008
 
chakra_alam wrote:
<quoted text>
yeke????bukan indon ke mcm tuh?
atau ko nak sembunyikan keaiban negara n bangsamu dengan mengatakan org lain yg aib????
mcmana pulak kes ulama korang tuh, yg menikahi budak perempuan bawah umur,malah jelas2 melanggar undang2 korang.
mcm mana pulak kes rang undang2 ppornografi????
jangan layan mamat indon tu...dia gila..

“bungai terong”

Since: Mar 08

lantang senang belama

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Oct 28, 2008
 
penting ker soalan ni?

“bisai mua mu eyh!!!”

Since: Jul 08

saribas....land of headhunter

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Oct 28, 2008
 
Uchiha_Madara wrote:
<quoted text>
jangan layan mamat indon tu...dia gila..
mmg gile pon bro,
aku nih pemerhati koz aku tahu cerita kat indon tuh
aku nonton sctv,indosiar dan tpi
aku tgok berita diorang gak bro
di forum,bukan main lantang provok org malaysia
tp aku kesian kat deorang
PRMUDA INDONESIA dah ditubuh 80 tahun,tapi para pemuda di indonesia tak tertolong.
lihat graduan2 mereka,padahal tenaga dan minda graduan mereka boleh memanfaatkan negara mereka sendiri,tp apa terjadi????malah banyak pengangguran disana sini.
setiap hari mereka tunjuk perasaan kat media.menuntut nasib mereka yg tak terjamin.
sepatutnya forumer indonesia yg otak udang2 tuh sedar ttg diri dan bangsa negara mereka.daripada mereka provok terus org lain,lebih baik bela nasib saudara sebangsa seagama senegara mereka yg menganggur tuh.
Nokolombus

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Oct 28, 2008
 
chakra_alam wrote:
<quoted text>
mmg gile pon bro,
aku nih pemerhati koz aku tahu cerita kat indon tuh
aku nonton sctv,indosiar dan tpi
aku tgok berita diorang gak bro
di forum,bukan main lantang provok org malaysia
tp aku kesian kat deorang
PRMUDA INDONESIA dah ditubuh 80 tahun,tapi para pemuda di indonesia tak tertolong.
lihat graduan2 mereka,padahal tenaga dan minda graduan mereka boleh memanfaatkan negara mereka sendiri,tp apa terjadi????malah banyak pengangguran disana sini.
setiap hari mereka tunjuk perasaan kat media.menuntut nasib mereka yg tak terjamin.
sepatutnya forumer indonesia yg otak udang2 tuh sedar ttg diri dan bangsa negara mereka.daripada mereka provok terus org lain,lebih baik bela nasib saudara sebangsa seagama senegara mereka yg menganggur tuh.
betul2. ternyata mereka adalah pembual no 1 tapi malas bekerja. TKI tu lagi rajin kerana mereka berusaha.
mamat

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Oct 28, 2008
 
chakra_alam wrote:
<quoted text>
mmg gile pon bro,
aku nih pemerhati koz aku tahu cerita kat indon tuh
aku nonton sctv,indosiar dan tpi
aku tgok berita diorang gak bro
di forum,bukan main lantang provok org malaysia
tp aku kesian kat deorang
PRMUDA INDONESIA dah ditubuh 80 tahun,tapi para pemuda di indonesia tak tertolong.
lihat graduan2 mereka,padahal tenaga dan minda graduan mereka boleh memanfaatkan negara mereka sendiri,tp apa terjadi????malah banyak pengangguran disana sini.
setiap hari mereka tunjuk perasaan kat media.menuntut nasib mereka yg tak terjamin.
sepatutnya forumer indonesia yg otak udang2 tuh sedar ttg diri dan bangsa negara mereka.daripada mereka provok terus org lain,lebih baik bela nasib saudara sebangsa seagama senegara mereka yg menganggur tuh.
hehehe
suka dengan stesyen2 tv indo yah...
bagus2 yah acaranya.
gak seperti stesyen2 tv kalian yang acaranya katrok bin norak....

oh ya gmn kabar katro tv?
Anti Dajjal ii

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Oct 28, 2008
 
mamat wrote:
biasalah orang malaysia
tukar2 agama, tukar2 istri, tukar2 kelamin
peace bro
Kau dengar dulu orang mau cerita. Ngebacot karepe dewe.!

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of537
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

644 Users are viewing the Malaysia Forum right now

Search the Malaysia Forum:
Topic Updated Last By Comments
islam anjingggggggg keparat semua kalian!!!!! I... (Dec '12) 5 min umam ground 594
ISLAM AGAMA BODOH - KRISTEN, KATOLIK, MAJUSI, Y... (Jun '13) 12 min Indonesia ber1 135
Adu debat dan logika... Islam VS Budha. Fakta: ... (Nov '12) 12 min adiaman 329
JANGAN BANTAH !!! INI ALASAN KENaPA PRABOWO HA... 15 min KAMANDANU 1,201
Nak tak berkenalan pengkid, lesbian, tomboy (ci... (Nov '10) 20 min gloria 2,117
jpj? puji atau dikeji? bincangkan 21 min reza rahman 1
yuna artis malaysia go international kalahkan a... (Aug '12) 22 min Grand viziez 27
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 6 hr may ratu phonesex 12,717
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 6 hr BIKSU BERKEPALA KONTOL 65,632
•••
•••
Enter and win $5000
•••
•••