Apakah fesyen pakaian wanita yg digemari lelaki?

Posted in the Malaysia Forum

Comments
1 - 20 of 96 Comments Last updated Nov 5, 2012
First Prev
of 5
Next Last
Fahmi

Malaysia

#1 Nov 2, 2008
Hah apa dia fesyen wanita yg lelaki paling suka?
Lily

Malaysia

#2 Nov 2, 2008
kebaya ler....
Norman

Shah Alam, Malaysia

#3 Nov 2, 2008
bikini

bogel kan lagi lawak
Agus

Malaysia

#4 Nov 2, 2008
Norman wrote:
bikini
bogel kan lagi lawak
Bogel kalau bodi cantik tak pe gak, kalau gendut mesti toing toing lemak melambung. kah kah kah.. tapi bagi aku kain batik kot. semua saiz badan baik gemuk atau slim nampak seksi
Syam

Malaysia

#5 Nov 2, 2008
Agus wrote:
<quoted text>
Bogel kalau bodi cantik tak pe gak, kalau gendut mesti toing toing lemak melambung. kah kah kah.. tapi bagi aku kain batik kot. semua saiz badan baik gemuk atau slim nampak seksi
Saya juga suka wanita berkain batik. Punggung mereka nampak lebih seksi.
Fakta itu menyakitkan kan

Petaling Jaya, Malaysia

#6 Nov 2, 2008
Fesyen kebaya nyonya melaka warna krim(warna kulit).
Hilmi

Malaysia

#7 Nov 2, 2008
Kebaya nyonya tu baju dia jarang. Nyum nyum nyum.. pasti kain batik dia tuh belah tinggi. Nyum nyum nyum...
Agus

Malaysia

#8 Nov 2, 2008
Fakta itu menyakitkan kan wrote:
Fesyen kebaya nyonya melaka warna krim(warna kulit).
Kebaya jawa pun boleh tahan.. kainnya pun syok juga

“masterRey.STIFOR PPRO.com”

Since: Aug 07

Location hidden

#9 Nov 2, 2008
perghh..cam best je tajuk nih...

hmmmm...aku suke ngan awek2 yg pakai skirt ngan baju nmpak lurah...pergghhh mengancam beb...

bile la aku nak dpt awek camtuh...

hehehe
Idiot Pants

Malaysia

#10 Nov 2, 2008
Rey wrote:
perghh..cam best je tajuk nih...
hmmmm...aku suke ngan awek2 yg pakai skirt ngan baju nmpak lurah...pergghhh mengancam beb...
bile la aku nak dpt awek camtuh...
hehehe
Mesti dapat punya kalau kena dh rezeki. Aku suka gak dgn awek pakai skirt. Kalau skirt panjang tu, satin la paling aku tak tahan. Rasa nak tembab je anu aku kat celah bontot dia yg licin tuh. hehehe
Alfa Romeo Juliet and Dol

Malaysia

#11 Nov 2, 2008
Syam wrote:
<quoted text>
Saya juga suka wanita berkain batik. Punggung mereka nampak lebih seksi.
Kain batik memang menyerlahkan bentuk punggung wanita. Terutamanya jika ianya sudah lusuh warnanya. Sungguh menggiurkan dan pasti memikat pandangan.
anak malaysia d jakarta

Jakarta, Indonesia

#12 Nov 2, 2008
hmm ..

Cis cis ..best gak thread ni ..

skirt la kot ..
Gambir

Malaysia

#13 Nov 2, 2008
Aku suka wanita bertudung satin. Fantasi fetish ku begitu meluap-luap melihat kepala mereka yang bertudung @ berjilbab kain satin.

“masterRey.STIFOR PPRO.com”

Since: Aug 07

Location hidden

#14 Nov 2, 2008
Idiot Pants wrote:
<quoted text>
Mesti dapat punya kalau kena dh rezeki. Aku suka gak dgn awek pakai skirt. Kalau skirt panjang tu, satin la paling aku tak tahan. Rasa nak tembab je anu aku kat celah bontot dia yg licin tuh. hehehe
mmg dah dpt pon,kongkek pon dah...tp tetek lak kecik...tak puas aku...hahahaha

^_^
anak malaysia d jakarta

Jakarta, Indonesia

#15 Nov 2, 2008
hmm ..

hihi .. best best .. dalam khayalan la ni..
Idiot Pants

Malaysia

#16 Nov 2, 2008
Rey wrote:
<quoted text>
mmg dah dpt pon,kongkek pon dah...tp tetek lak kecik...tak puas aku...hahahaha
^_^
Tetek kecik tak pe. Balutkan punggungnya dengan pario batik satin yang licin dan tonggengkan punggungnya. Pasti kau akan menginginkan sesuatu yang lebih ketat dan nikmat.
Selamba je aku ni ek

Malaysia

#17 Nov 2, 2008
Gambir wrote:
Aku suka wanita bertudung satin. Fantasi fetish ku begitu meluap-luap melihat kepala mereka yang bertudung @ berjilbab kain satin.
Awak suka tudung satin ye? Saya pun, sebab ada pengalaman di kulum oleh seorang wanita yang gemar bertudung satin. Sekali ku dilakukannya, tak sampai seminit memancut air mani ku dalam kepala dia yang licin dengan tudung tu.. huh... terlalu high fetish sekali ketika itu..
Tibai

Shah Alam, Malaysia

#18 Nov 2, 2008
.
.
.
Kalau Superman pakai batik... okeh kah?
.
Spender dia warna merah putih, okeh kot!

“Beda Itu Indah”

Since: Aug 08

Make Love, No War

#19 Nov 2, 2008
rok mini
Keropok

Malaysia

#20 Nov 4, 2008
Kebaya satin sendat melekat kasi meleleh....

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 5
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
penawaran mahar rantai babi & kantong macan ... 1 min sukmo sejati 1
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 5 min Pcen 72,217
Pribumi anggap Amoi putih seksi,Amoy anggap Pri... 14 min gamon pribumi pintar 57
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 18 min A-rom 3,465
PENDERlTAAN SOEKARNO SEBELUM MERENGGANG NYAWA (Jan '14) 20 min tyo prawinata 230
pantat sedap jilat (Sep '08) 20 min aimin 317
KALIMANTAN HARUS MERDEKA JiKA TERUS DIPERLAKUKA... (May '12) 26 min tidung 418
MALAYSlA = NOBEL PRIZE, INDONESlA = POWER RANGER 1 hr breeze 404
Lamborghini Huracan LP 610-4 launched in Malays... 3 hr _malon_goblok 472
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 3 hr jessica 12,992
Makan TAHI BERLENDIR..wow..Sedap nyer (Mar '09) 8 hr suryo 6,119
•••
Enter and win $5000
•••

Malaysia People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••