DEWA GILA

Petaling Jaya, Malaysia

#21 Jul 2, 2008
BURITAN PERAHU KAMU MAU ...

“" Lone Ranger "”

Since: Feb 08

Berani,Benar,Berhasil

#22 Jul 2, 2008
karapoleh wrote:
<quoted text>
next week , might be aku gi KL. selalunya aku melawat dia. dio org seromban weyhs..
tapi memang lawak gila dia ni. kalau bis buat bongok pun, selamber je dia nak terajang bos. wakakaka. tapi memang best la dia ni. Fakta2 yang keluar dari mulut dia selalunya dia ikut sesedap rasa dia ja.
contohnya kalau nanyer, sape yang buat lampu. dia slamber jawap "yang asalnyo org melayu, namo mat arip org rompin.tapi org putih sukahati mengaku diorang yang buat"
jawapan dia tu ngan muka selamber tak bersalah..cm org yang betul2 yakin ar..
tu yang buat aku tak tahan...
keje gelak ja ngan dia dulu.
kalau aku dan jumpak, aku kimsalam kat dia
akekekekekekeke....(ketawa guling-guling)
Cina Medan

Mega, Indonesia

#23 Jul 2, 2008
puky karapoleh bisa u-turn kereta kuda, sex pertama ngan penis kuda pacu

“Headless Freaks Don't Scare Me”

Since: May 08

I Me Mine

#24 Jul 2, 2008
OPOCOT wrote:
<quoted text>
Pak Cik ni katogeri " Api dalam kaco, air dalam bosi" Sahih...kalau tak Pilah, Ghombau.
Tak cayo tanya MK.....
isk iskh iskh....MK mano arrr.
abah saye orang rembau... tapi membesar di melake

saye plak pindah seremban bulan 11 nanti gumah siap..

Bini pun orang seremban

Bess tak?

kah kah kah

“Kangen sama mereka....... ”

Since: May 07

Location hidden

#26 Jul 2, 2008
Cina Medan wrote:
puky karapoleh bisa u-turn kereta kuda, sex pertama ngan penis kuda pacu
hebat tuh! aku pikirkan buleh jadi lapangan terbang utama dunia..

“Ketua Penyamun”

Since: Jun 08

Living In A Dream

#27 Jul 2, 2008
karapoleh wrote:
<quoted text>
hebat tuh! aku pikirkan buleh jadi lapangan terbang utama dunia..
mesti banyak traffic tu
Politics sheet

Kuala Lumpur, Malaysia

#28 Jul 2, 2008
seks kali pertamaku dengan menggunakan tangan kanan dengan mengusap bahagian batang sambil menononton video terlarang......sekurang2nya aku tak berzina...

Since: Jun 08

Kuala Lumpur, Malaysia

#29 Jul 2, 2008
Politics sheet wrote:
seks kali pertamaku dengan menggunakan tangan kanan dengan mengusap bahagian batang sambil menononton video terlarang......sekurang2nya aku tak berzina...
tu pun dikire seks gak ke???
Mr XXX

Setapak, Malaysia

#30 Jul 2, 2008
Politics sheet wrote:
seks kali pertamaku dengan menggunakan tangan kanan dengan mengusap bahagian batang sambil menononton video terlarang......sekurang2nya aku tak berzina...
Itu tak dikira seks tuh...kau masih virgin..congrate..
Politics sheet

Kuala Lumpur, Malaysia

#31 Jul 2, 2008
Mr XXX wrote:
<quoted text>
Itu tak dikira seks tuh...kau masih virgin..congrate..
kate seks,seks kan byk bahagian....tak semestinya kene masukkan anu kedalam buritkan.....ini yg dinamakan stand alone seks.....hihiih
budak seremban

Puchong, Malaysia

#32 Jul 2, 2008
SukarnotoJowo wrote:
<quoted text>
abah saye orang rembau... tapi membesar di melake
saye plak pindah seremban bulan 11 nanti gumah siap..
Bini pun orang seremban
Bess tak?
kah kah kah
rumah u beli ke ? kat mana ??
Mr XXX

Setapak, Malaysia

#33 Jul 2, 2008
Pengalaman seks pertamaku dgn bekas kekasihku..kami sama2 cinta dan sayang namun tak berakhir di jinjang pelamin. Aku pasrah kerana kesemuanya telah ditentukan tuhan..
namun itulah pengalaman yg tak boleh dilupakan kerana ia bagaikan mimpi ketika "B" ku mula2 menerjah masuk ke dlm "V" si dia..aku bagaikan berada di dunia yg lain kerana nikmatnya yg tak boleh digambarkan... dia pecah dara kerana ku dan aku pecah terunaku kerana dia..
budak seremban

Puchong, Malaysia

#34 Jul 2, 2008
Mr XXX wrote:
Pengalaman seks pertamaku dgn bekas kekasihku..kami sama2 cinta dan sayang namun tak berakhir di jinjang pelamin. Aku pasrah kerana kesemuanya telah ditentukan tuhan..
namun itulah pengalaman yg tak boleh dilupakan kerana ia bagaikan mimpi ketika "B" ku mula2 menerjah masuk ke dlm "V" si dia..aku bagaikan berada di dunia yg lain kerana nikmatnya yg tak boleh digambarkan... dia pecah dara kerana ku dan aku pecah terunaku kerana dia..
Wow !! teruna kira pecah gak ker ?
Politics sheet

Kuala Lumpur, Malaysia

#35 Jul 2, 2008
Mr XXX wrote:
Pengalaman seks pertamaku dgn bekas kekasihku..kami sama2 cinta dan sayang namun tak berakhir di jinjang pelamin. Aku pasrah kerana kesemuanya telah ditentukan tuhan..
namun itulah pengalaman yg tak boleh dilupakan kerana ia bagaikan mimpi ketika "B" ku mula2 menerjah masuk ke dlm "V" si dia..aku bagaikan berada di dunia yg lain kerana nikmatnya yg tak boleh digambarkan... dia pecah dara kerana ku dan aku pecah terunaku kerana dia..
ooooo bro kire ko ni berzina la....aduh sayang2 free2 masuk nerake jahanam...

“My Sacrifice - by Creed”

Since: Feb 08

Seri Kembangan, Malaysia

#36 Jul 2, 2008
SukarnotoJowo wrote:
<quoted text>
abah saye orang rembau... tapi membesar di melake
saye plak pindah seremban bulan 11 nanti gumah siap..
Bini pun orang seremban
Bess tak?
kah kah kah
YuuuHuuuuu!!!
patut lah rasa cam serasi, best aaarrr...

Tapi.....saya pasti, cikgu tak masuk suku.
saya pun tak berminat masuk suku.

:)
Mr XXX

Setapak, Malaysia

#37 Jul 2, 2008
budak seremban wrote:
<quoted text>
Wow !! teruna kira pecah gak ker ?
Kira pecah la tu..takkan kira patah pulak..ckckck
Mr XXX

Setapak, Malaysia

#38 Jul 2, 2008
Politics sheet wrote:
<quoted text>
ooooo bro kire ko ni berzina la....aduh sayang2 free2 masuk nerake jahanam...
Belum pasti masuk neraka...sebab kita kan masih boleh bertaubat..kan tuhan tu maha pengampun dan penyayang.
Mr XXX

Setapak, Malaysia

#39 Jul 2, 2008
Bekas kekasih aku tu memang cantik, kulit putih bersih, darah kacukan, tinggi, long legged, manja, romantis dan hubungan kami memang sungguh indah di kala itu..
Mr XXX

Setapak, Malaysia

#40 Jul 2, 2008
OPOCOT wrote:
<quoted text>
YuuuHuuuuu!!!
patut lah rasa cam serasi, best aaarrr...
Tapi.....saya pasti, cikgu tak masuk suku.
saya pun tak berminat masuk suku.
:)
Masuk suku rugi la..hantaran kena bayar penuh.
Politics sheet

Kuala Lumpur, Malaysia

#41 Jul 2, 2008
Mr XXX wrote:
<quoted text>
Belum pasti masuk neraka...sebab kita kan masih boleh bertaubat..kan tuhan tu maha pengampun dan penyayang.
memang le bro tuhan maha mengampun tapi ko berzina tautak,itu kire dose beso tu.....20 kali mandi wajib pn blum tentu maafkan ko.....laen kali klau x tahan melancap je macam aku....

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
rezim diktator umno parti oposisi dilarang ikla... 12 min ga ada nama 131
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 34 min No Comment 108,158
rintihan indon terhadap kemakmuran malaysia 50 min makdatok 93
Lucunya Indon Jogja Dipanggil Daerah ! (Nov '08) 51 min ga ada nama 10
Kenapa JAWA dibenci dimana-mana ? (Nov '11) 55 min ga ada nama 203
THE RAID malaysian Movie Go International (Jan '12) 1 hr ga ada nama 116
KESIAN, INDONESIA DIPIMPIN Oleh DEWA BADUT JOKOWI 1 hr makdatok 4,437
Adakah Malaysia membenci Indonesia? Undi dan Ko... 1 hr makdatok 82
Sriwijaya sudah terbukti berpusat dan bermula d... 1 hr Mohd Am 2,895
Melayu bangsa sial yang dijajah JAWA 5 hr EmpayarMasa 132
More from around the web