bini nak rasa batang orang lain

Posted in the Malaysia Forum

Comments (Page 15)

Showing posts 281 - 300 of1,401
|
Go to last page| Jump to page:
yana18

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#327
Aug 19, 2008
 

Judged:

1

sekunk nie sesaper yamg ade masalah nak cipap ke ape, nie cipap aku ade..aku pun ngan gersang nie..
contact aku tau..

Since: Mar 08

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#328
Aug 21, 2008
 
aghh gile la ko ni yana...
man kl

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#329
Aug 23, 2008
 
haaaa bagi kat aku laaa blh aku balun pepek dia
zam

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#330
Aug 23, 2008
 
yana jom main ngan aku... nk rasa ko punya barang sedap ker tk

“TanganKu!!!!! ”

Since: Jul 08

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#331
Aug 23, 2008
 
thread apa nih...

udah mau masuk puasa saudara2ku...
vivi

Kuala Terengganu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#332
Aug 24, 2008
 
masih orang tak sedar diri lagi........
ramadhan dah nak dekat tuh.......
aik.....!!
diin

Hulu Langat, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#333
Sep 12, 2008
 
nk knl 0192005982
Pro_boyz

Kuantan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#334
Sep 12, 2008
 
aku nak nie no aku 0175601750
ntah

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#335
Sep 12, 2008
 
aku x mnat ngan bini ko
aku mnat ngan mak ko bleh?
apa prasaan ko aku main ngan mak ko dpan ko
suka?
malu?
baik jgn cter sal maruah pompuan k
ujang

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#336
Sep 12, 2008
 
Amende lah korang ni semuer...Dia org ni mana ada bini. Masing-masing baru belajar nak pakai spenda lagi. Saja aje buat thread merapu biar korang layan. Mana ada orang normal nak bagi bini dia main ngan balak lain , siap bagi email ngan no nset lagi. Tak pasal-pasal aje korang semuer kena kencing.
ntah

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#337
Sep 13, 2008
 
ujang wrote:
Amende lah korang ni semuer...Dia org ni mana ada bini. Masing-masing baru belajar nak pakai spenda lagi. Saja aje buat thread merapu biar korang layan. Mana ada orang normal nak bagi bini dia main ngan balak lain , siap bagi email ngan no nset lagi. Tak pasal-pasal aje korang semuer kena kencing.
adala kawan klau tak x kn dia buat
pasal mak dia dlu buat mcm tu
tu yg dia terbawa-bawa...
klau x cya suruh dia tanya mak dia
klau mak dia idup lagi la
klau dah mampos
nk tanya cmner
ultimate kontol

Batu Pahat, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#339
Oct 13, 2008
 
bende la korang kecoh2 ni....
bg aku bini ko...bia aku setelkan...
bia die rase nikmat ultimate kontol aku...hahaha
kencing

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#340
Oct 13, 2008
 
rasa nak kencing dalam lubang.....
kencing berdarah

Batu Pahat, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#341
Oct 14, 2008
 
ape kcoh2 ni,mari bia pakcik tale lbng idung bini kamu..
tupai

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#342
Oct 24, 2008
 
sape-sape nak kenal dengan tupai sila tinggal no fon anda akan dilayan sebentar lagi..
Voon

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#343
Oct 28, 2008
 
Aku penah main ngan bini orang, sedap pasal dia pandai kemut. Bini mana yang tengah gersang, meh main ngan aku. call or sms voon 0123172693
mat kote

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#344
Oct 29, 2008
 
lubang nikmat wrote:
aku pun pandai main gak.pandai hisap konek.klu ko try aku,mst konek ko xtahan.
kau isap batang aku dulu, baru kau tau nikmat
Manap Mulop

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#345
Dec 24, 2008
 
Butoh aku ada mata kambing mesti bini kamu orang puas punya. Kalau tak caya aku boleh tunjukkan sms aku Manap 0177515121/0197068488 aku MMS gambar butoh aku.
Chen Siao

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#346
Jan 10, 2009
 
ni la hasil NEP
kelakuan bangsa kamu
cam ni nyer
Asep

Bandung, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#347
Jan 10, 2009
 
ko orang pasti semo gay. Cakap2 pasal butoh. pandai nak buat horny.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 281 - 300 of1,401
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

570 Users are viewing the Malaysia Forum right now

Search the Malaysia Forum:
Topic Updated Last By Comments
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 7 min Urang Minang Murtad 48,628
tujuan para dubes eropa mendukung jokowi 7 min perspective 3
anjing lho orang jawa! gara2 mereka indonesia s... (Apr '13) 8 min rifal amaros 5
islam agama tolol vs yahudi agama pintar (Oct '12) 10 min Shanjunisme 43
Club tante girang (Aug '10) 18 min ra costa 3,620
SRIWIJAYA asal dari Thailand. (Dec '10) 21 min NonGoL 22,903
bermimpilah wahey indonesia raya 22 min malon moron sangat 117
ALUTSISTA RAHASIA buatan INDONESIA (Aug '12) 24 min Malon tolol idiot bodoh 62,026
RAHASIA Ketololan Malaysia Kes MH370 56 min papa gomo 620
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 1 hr Wanto 12,240
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 3 hr Baim 26,097
•••
•••
•••
•••