najib madu tiga@rosmah mansor

Posted in the Malaysia Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of27
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Najib DitemPeleng Nangis

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 3, 2013
 
Madu Tiga @ Rosmah Mansor

Datin Seri Rosmah Mansor bukan nama asing bagi bumi Malaysia. Sebut sahaja Rosmah Mansor akan bisa membuatkan semua rakyat Malaysia serba ghairah untuk mendengar, melihat apakah cerita sebenarnya atau tak kurang juga yang dah bersiap sedia untuk mengata, mengeji dan mencaci Rosmah. Apakah dosa yang membuat dia teraniaya sebegini rupa? Dimanakah silapnya? Apakah "misteri" yang menghantui dirinya hingga dia di layan sebegitu rupa..

Lirik lagu 'Madu dan Racun' cukup sinonim untuk ditujukan khas pada beliau. Harap adalah si pintar Permata Seni akan mendendangkan lagu ini untuknya.Terlalu banyak sejarah hitam yag menghantui Rosmah Mansor dan tidak juga kita lupa cerita puaka dan bomoh yang tidak berkesudahan. Kita lihat mangsa korban antara madu dan racun yang diperdendangkan oleh Rosmah Mansor yang mengaibkan 3 lelaki dan bukannya dua 2 seperti yang banyak blog melaporkan sebelum ini. Misteri yang kian terbongkar kisah sebenar cerita MADU TIGA versi Rosmah Mansor
Najib DitemPeleng Nangis

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jan 3, 2013
 
Madu pertama

Siapa tak kenal suami@madu pertama Rosmah Mansor iaitu Abdul Aziz Nong Chik? Carian walau sebutir zarah bagi nama ini tidak mungkin wujud sama sekali untuk kita kenal. Hakikatnya, masa akan tiba tidak lama lagi untuk kita sama2 mendengar dan membaca cerita sebenar di sebalik cerita Madu Pertama yang telah terkena racun tangan kiri Rosmah Mansor.

Namun bukti kukuh kewujudan Raja Nong Chik dalam hidup Rosmah Mansor ialah dengan kewujudan anak dia yang bernama Azrene Soraya Abdul Aziz yang jugak kini bergelar isteri kepada penyanyi dan motivator, Dr Fazley Yaakob.

Agak menyedihkan bagi seorang anak apabila ibu kandungnya sendiri memulau perkahwinan anaknya. Apakah dosa2 besar yang telah di lakukan oleh si anak hingga dia di layan dengan sebegitu rupa.

Rosmah asyik mengejar anak2 orang lain untuk di jadikan anak angkat program Permata Negara sedangkan anak dia sendiri dia buang seolah2 anak itu tidak wujud dalam hidup dia.
Najib DitemPeleng Nangis

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jan 3, 2013
 
Madu kedua

Perkahwinan jika gagal dan bercerai buat kali pertama mungkin salah lelaki. Tapi kalau dah masuk kali kedua salah siapa pulak? Mungkin juga tetap salah lelaki namun bila keluar cerita tebus bini orang atau tebus talak, yang mana satu sebenarnya sejarah yang patut ditulis dalam perjalanan hidup First Lady of Malaysia ni.

Farid Ismeth Emir, dikatakan suami@madu kedua Rosmah Mansor. Siapa yang tidak kenal dengan Farid Ismeth Emir, seorang pemberita yang kacak dan bersuara macho.Tidak ada pengganti yang sesuai untuk mengambil alih peranan beliau sebagai pembaca berita dengan suara macho yang ramai rakyat Malaysia nantikan di kaca TV. Itu pun kena racun dengan tangan kiri Rosmah Mansor. Skandal turun naik Pejabat Menteri Besar Pahang semasa Najib Razak menjadi Menteri Besar Pahang telah dikatakan pencetus kepada masalah rumahtangga pasangan ni.

Rosmah Mansor menjanda dah dua kali tetapi terlalu mudah untuk dia mendapat jodoh baru. Pelbagai cerita dan kisah terdengar yang mengatakan bomoh, puaka dan sihir adalah sebahagian dari permainan dalam tujuan untuk mengejar cita-cita terutama dalam kisah cinta terlarang atau merampas suami orang..

Adakah benar kisah "ROSMAH PUAKA" dan cerita disebalik Video Rosmah Puaka suatu kebenaran atau rekaan karya pihak tertentu untuk memburukkan kredibiliti isteri PM ni..

Fenomena Rosmah Puaka pernah melanda Malaysia dan pelbagai cerita yang tersurat dan tersirat dipaparkan kepada dunia. Apalah nasib Rosmah Mansor yang diperlakukan sedemikian rupa?Atau adakah ini balasan pada ketaksuban dan keinginan melampau nya yang menjadikan kahwin/cerai sebagai mainan kehidupan dalam mencapai matlamat nafsu dan cita-cita. Bak kata Farid Ismeth Emir setiap hari dalam buletin Dunia Jam 10,'fikir-fikirkan lah'....
Najib DitemPeleng Nangis

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jan 3, 2013
 
Madu Ketiga

Dan madu ketiga akhirnya membuahkan hasil yang di harapkan yang akan menjadikan Rosmah Mansor sebagai FLOM.."FIRST LADY OF MALAYSIA", Singgahsana dan takhta idaman semua wanita di Malaysia dan dialah Permata Negara, dialah Srikandi Negara, dialah ibu kepada Permata Negara dan segala2nya.

Tetapi Rosmah mungkin terlupa menyebut bahawa akulah satu2nya wanita yang berkahwin cerai dan bernikah 3 kali dalam mengejar status dan cita2 dan yang menikmati Madu Tiga dari tiga lelaki.

Rosmah Mansor lah yang harus ditulis pada sejarah buku teks pendidikan moral bagi seluruh wanita di Malaysia..Dialah juga ibu kandung yang mampu melupakan anak kandung sendiri dan membuang mereka terus dari sejarah hidupnya.

Bila anak pun dah sanggup di buang, ahli keluarga yang lain baginya hanya sampah. Ini termasuk cucu2nya yang tak pernah dia lawati. Katakanlah apa sahaja kepada Rosmah Mansor kerana bagi dia semua itu hanya kerana irihati orang terhadap dia sebagai First Lady of Malaysia..

Sungguh hebat wanita bernama Rosmah Mansor ni. Mahligai kehidupan kaum Kerabat DiRaja pun dia mampu runtuhkan dengan begitu mudah sekali dan pelik apakah kekuatan sebenar Rosmah Mansor sebagai seoarang wanita.

Rosmah Mansor boleh di kategorikan sebagai wanita menakjubkan memandangkan kerabat diraja pun hanya mampu berundur diri dari menyelamatkan rumahtangga dengan Najib serta memberi ruang jalan kepada Rosmah mengambil alih tanggungjawab sebagai isteri Najib Razak. Apakah rahsia Rosmah di sebalik segala ilmu memikat?

Nasib baiklah jawatan Yang DiPertuan Agong itu bergilir dan terlalu ramai calon untuk memenuhi jawatan terebut maka terselamat la PM Najib dari bahaya dan cubaan rampasan takhta bagi meneruskan misi ke mahkota peringkat tertinggi di muka bumi Malaysia oleh Rosmah Mansor..

Disebalik kejayaan dan kegagalan seseorang lelaki dikatakan berpunca dari wanita. Betul ke ungkapan ini? Ataupun sebalik kegagalan setiap lelaki berpunca dari diri sendiri kerana gagal dalam mendidik isteri? Apapun ada juga kebenaran dalam cerita Perdana Menteri Malaysia yang ke 6 ni. Pelbagai racun telah pun memakan diri PM Najib angkara Rosmah Mansor. Antaranya pelbagai skandal dan isu yang tak berkesudahan penghujungnya dan setiap yang dilakukan Rosmah tidak pernah membawa kebaikan dan akhirnya mengaibkan kebolehan PM Najib memimpin negara hanya kerana gagal dalam mendidik isteri
Mat Saleh

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jan 3, 2013
 
ooo...
ternyata mak minah nih..JANDA GERSANG BATANG...
Najib DitemPeleng Nangis

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jan 3, 2013
 
SIAPAKAH ROSMAH MANSOR sebenar..

Sambungan Siapa Rosmah Mansor yang sebenar??

Berasal dari Negeri Sembilan. Orangnya kecil molek, berkulit cerah dan mempunyai tahi lalat besar di pipi. Tahi lalat saiz duit siling lima puluh sen. Mengikut cerita orang-orang tua itu adalah tahi lalat bertuah. Kerana tuah tahi lalat itulah agaknya beliau dapat berkahwin dengan Datuk Seri Haji Najib Tun Razak.

Tetapi, sekarang khabarnya tahi lalat bertuah itu sudah dibuang. Khabarnya beliau pergi buat “plastic surgery” di Jepun. Banyak ribu RM juga habis. Tidak apalah kerana semua PM Najib yang tanggung. Duit rasuah yang PM Najib dapat dari Vincent Tan pun tidak habis. Duit balak tidak usah kira, tidak luak sikit pun.

Rosmah seorang wanita berpelajaran tinggi. Dapat ijazah dalam dan luar negeri. Bijak orangnya dan petah bercakap. Gaya dia bercakap memang boleh pikat hati orang, terutama kaum lelaki. Sayang kelulusannya disalahgunakan. Kelulusan tinggi digunakan untuk memancing orang-orang lelaki yang sudah beristeri dan berpangkat serta kaya-raya.

Menurut cerita mereka yang pernah tidur dengan Rosmah, sebagai teman permainan dan teman tidur beliau tidak menjemukan. Dia pandai bergaya dan “fashionable”. Senyuman dan jelingan boleh membuat lelaki hidung belang dan buaya seperti Ketua Menteri Melaka, Rahim Thamby Chik dan PM Haji Najib Tun Razak melutut kepadanya.

Bekas pelajar Sekolah Menengh Tunku Kursiah, Seremban. Mengikut kawan-kawan yang sama bersekolah dengannya, beliau terkenal sebagai pelajar yang ego dan suka menunjuk-nunjuk. Tidak punya ramai kawan rapat di kalangan pelajar-pelajar perempuan. Tetapi punya ramai teman lelaki. Pantang nampak lelaki kacak dan berada. Sejak di sekolah menengah lagi sudah selalu bertukar-tukar pasangan.

Sebagai gadis lincah, kalau boleh dianggap masih gadis semasa menuntut di Universiti Malaya, beliau sangat popular dan terkenal di kalangan penuntut lelaki. Beliau menjadi Ahli Persatuan Kesuma dan aktif dalam pertunjukkan-pertunjukkan kebudayaan yang dianjurkan oleh pihak universiti. Secara peribadi dikatakan beliau ini sangat periang dan peramah.
Najib DitemPeleng Nangis

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jan 3, 2013
 
Di antara Rosmah dengan Rahim Thamby Chik, mereka sudah berkenalan sejak di kampus lagi tetapi hanya sebagai kawan kenalan biasa sahaja. Rahim Thamby Chik juga terkenal dengan sifat buaya di kampus. Ada juga orang kata Rosmah ada taruh hati pada Rahim. Tapi perangkapnya tidak mengena. Rahim terlepas dari perangkap Rosmah.

Sesudah bertunang dengan Aziz, bekas suaminya beliau masih lagi berpoya-poya dengan lelaki lain. Beliau sungguh hebat dan “hot”. Pantang disapa oleh lelaki terutama yang kacak-kacak.

Dikatakan juga Rosmah suka main “jim ramy” dengan anak-anak lelaki Raja Nong Chik. Semasa itu beliau berminat kepada salah seorang anak Raja Nong Chik bernama Salleh. Ini setelah jadi isteri Aziz. Betul ke?
Najib DitemPeleng Nangis

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jan 3, 2013
 
Ramai orang tidak sangka macam mana Aziz boleh tersangkut hati dengannya. Semasa di kampus lagi beliau sudah di cap sebagai jamban. Aziz budak baik dan lemah lembut orangnya. Dikatakan dia berkahwin dengan Aziz atas dasar suka sama suka.
Semasa berkerja dengan Island & Peninsular Bhd, sebagai PRO, Rosmah berkesempatan bergaul dan berkenalan dengan ramai VIP, termasuk menteri-menteri dan timbalan menteri, perangai buruk lamanya kembali semula. Beliau mengambil kesempatan dari tugasnya yang membolehkan dia selalu pergi “out-station” dengan membuat pertemuan-pertemuan sulit dengan lelaki terutama VIP yang diminatinya. Rosmah dilantik jadi pengurus kerana dapat banyak projek bagi pihak syarikatnya. Senang dapat projek kerana sanggup gunakan dirinya sebagai umpan. Bossnya Azwa sangat sayang padanya dan menaikkan pangkatnya.
Mengikut kata kawan-kawannya, Rosmah pernah berkata satu hari nanti, dia mesti berkahwin dengan orang besar. Dia gila kedudukan dan gila pangkat. Cita-citanya berjaya bila dia dapat mengahwini PM Najib walaupun sebagai isteri yang kedua ataupun lebih tepat sebagai perampas suami orang.
Seorang kawan memberitahu, pernah seorang Datin, isteri bekas seorang Menteri yang sekarang dikatakan sudah menjadi salah seorang Naib Presiden UMNO memberitahunya, semasa Jemaah Menteri dan Timbalan Menteri mengadakan sidang mesyuarat di Sarawak, dalam masa rehat beberapa orang Timbalan Menteri dan Menteri telah bercakap tentang Rosmah. Mereka buat perbandingan sesama mereka tentang pengalaman masing-masing dengan Rosmah.
Kesimpulan dari cerita itu membuktikan seolah-olah kebanyakkan dari mereka telah meniduri Rosmah. Rosmah yang sekarang ini sudah menjadi isteri PM Najib yang sah. Apakah ini sudah jodoh? Kasihan Najib. Kalau cerita ini benar, Rosmah bolehlah juga dianggap sebagai janda tidak rasmi kepada ramai lelaki atau “spare tyre” mereka.
Isteri yang lebih cantik, lebih setia ditinggalkan dan ambil pulak bekas sisa-sisa orang. Macam sudah tidak ada perempuan lain untuk diambil sebagai isteri.
Dari cerita orang yang rapat dengan Rahim Thamby Chik, sebelum Rosmah diperkenalkan kepada Najib beliau adalah teman seranjang Rahim. Rosmah berharap dapat kahwin dengan Rahim. Rahim ini hebat orangnya dan bukan calang-calang lelaki. Rosmah tidak dapat tundukkan Rahim disebabkan Rahim lebih bijak darinya. Rahim tahu PM Najib suka perempuan-perempuan seperti Rosmah. Mereka satu kem. Kem buaya darat. Mengikut cerita kononnya dalam dia sudah jadi isteri Najib, dia tetap masih berjumpa Rahim. Betul ke? Kalau betul, jahat sungguh perempuan ni…
Untuk melepaskan dirinya dari Rosmah, Rahim cepat-cepat paskan Rosmah kepada PM Najib. Dia memberi pengakuan kepada Rosmah, jikalau dia baik dengan PM Najib, dia boleh dapat kawasan balak. Negeri Pahang banyak balak, Melaka mana ada apa.
Rahim bukan mudah dikenakan orang. Di Negeri Melaka ketika dia menjadi Ketua Menteri, dialah raja. Mengikut cerita orang-orang Melaka kononnya beliau pernah menghalau Pegawai-pegawai Majlis Ugama Melaka dan Polis dari bilik hotelnya di Hotel Ramada. Mereka datang menyerbu ke bilik hotel itu apabila menerima laporan ada orang berkhalwat. Apabila sampai ke bilik itu, yang di dapati berkhalwat pulak ialah Ketua Menteri Melaka sendiri, Rahim Thamby Chik dengan seorang gadis jurujual.
PM Najib walaupun buaya besar seperti Rahim Thamby Chik, kena dengan Rosmah dia kalah dan terduduk. Lupa diri, lupa anak bini. Balak Pahang pun habis dia berikan kepada Rosmah. Hotel Hyatt Kuantan menjadi tempat mereka bercikaro tidak kira siang atau malam setiap kali Rosmah datang ke Kuantan.

“amende lon naik hantu yer”

Since: Oct 12

jom kita naik hantu,malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jan 3, 2013
 
rosmah janda gatelzz
Najib DitemPeleng Nangis

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jan 3, 2013
 
Apabila PM Najib ke Kuala Lumpur, mereka bercikaro pulak di Hotel Shangri-la kerana PM Najib tinggal di situ dan pejabat Rosmah di Bangunan SPK berhampiran dengan hotel itu.
Sejak dia mengadakan hubungan sulit secara haram dengan PM Najib, dia lupa terus kepada suami dan anak-anaknya.
Mengikut cerita orang, Rosmah, PM Najib dan Toh Puan Rahah masa pergi ke Mekkah kali kedua, mungkin untuk membuang dosa kononnya, semasa dia berjalan mengelilingi Kaabah, dia dikatakan terkena balingan batu yang tidak tahu dari mana arah datangnya.
Najib DitemPeleng Nangis

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jan 3, 2013
 
pantas lah...altantuya mati meletop kojol2

kehkehkeh....
Najib DitemPeleng Nangis

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Jan 3, 2013
 
Isteri pertama PM Najib Razak - Puteri Zainah Iskandar

Mungkin ada juga yang tak tahu bahawa bekas suami Datin Hajah Rosmah Mansor ialah Farid Ismeth Emir iaitu pembaca berita Dunia Jam 10 di RTM1. Manakala anak perempuan Datin Hajah Rosmah Mansor bersama Farid Ismeth pulak ialah Azrene Soraya iaitu isteri kepada penyanyi yang juga pakar motivasi terkenal Datuk Dr Fazley.

1.) PM Najib menuduh isteri dia yg pertama, Puteri Zainah binti Iskandar mempunyai penyakit sawan gila babi, untuk membolehkan dirinya berkahwin dgn Rosmah Mansor?

2.) Anak dah 3 boleh jatuh hati dgn suami org lain dlm keadaan dia isteri org dan mak budak dah 3 anak?
Raja Arak Malaya

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Jan 3, 2013
 
bhuakakakkakak...

rosmah janda lobos...najib kene bomoh
Bertanya

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jan 3, 2013
 
@bro najib dn,puaka itu artinya apa,tidak paham je.
malon bajingan lonte

Pekalongan, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Jan 3, 2013
 
si najib kayaknya kena pelet masak ada memek mepet atlantunya malah milh rosmah
Najib DitemPeleng Nangis

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Jan 3, 2013
 
ternyata 'First Lady of malasya" Rosmah bolehlah juga dianggap sebagai janda tidak rasmi kepada ramai lelaki atau “spare tyre” mereka.
ramai sudah yang meniduri...cam piala bergilir,

ibu kandung yang membuat anak kandung...

Dia pandai bergaya dan “fashionable”. Senyuman dan jelingan boleh membuat lelaki hidung belang dan buaya seperti Ketua Menteri Melaka, Rahim Thamby Chik dan PM Haji Najib Tun Razak melutut kepadanya.

najib nih laki yang meniduri yang keberape??...

kehkehkeh....

“MALAYSIA = MALON ANJINK ASIA ”

Since: Dec 12

Sabah, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Jan 3, 2013
 
Lanjutin dunk ceritanya ...
Mau nyimak nih
he hee heee ...
Najib DitemPeleng Nangis

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Jan 3, 2013
 
petualangan ranjang mak rosmah memang henjutt...

sudah banyak kaum laki malasya bertekuk lutut..1-3 terlampaui

kehkehkeh...
Najib DitemPeleng Nangis

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Jan 3, 2013
 
ramai menteri2 dan timbalan menteri...merasakan tidur ngan mak minah rambut singa nih...
Najib DitemPeleng Nangis

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Jan 3, 2013
 
bila dikaji kebelakang ..petualangan henjut mak rosmah...


Sejarah dan asal usul Rosmah Mansor

Ni sambungan dari kisah isteri pertama PM Najib. Dalam posting wa yang sini dan sini, wa cuma nak jelaskan bahawa yang sepatutnya menjadi isteri pertama PM Najib bukan lah Rosmah Mansor seperti yang di ketahui kini.

Oleh itu, wa korek pulak siapakah wanita 'hebat' yang berjaya merampas PM Najib dari tangan isterinya yang sah, malah PM Najib sanggup meninggalkan anak bini dia hanya kerana ingin membina hidup bersama Rosmah Mansor.

Datin Paduka Seri Hajah Rosmah Mansor ialah isteri kepada Perdana Menteri Malaysia ke-6 Dato' Seri Haji Mohd Najib bin Abdul Razak namun beliau bukanlah isteri yang pertama bagi PM Najib. Beliau dilahirkan di Kuala Pilah, Negeri Sembilan pada 1951. Beliau merupakan canselor Universiti Industri Selangor (UNISEL) semasa di era pemerintahan Umno/BN di Selangor dulu.

Beliau merupakan isteri yang kedua bagi PM Najib. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan dua orang anak, Norashman dan Nooryana Narjawa. Beliau jugak mempunyai seorang anak, Azrene Soraya hasil daripada perkahwinan beliau yang pertama dengan Farith Ismeth Amir, pembaca berita Dunia Jam 10 di RTM. Ibu beliau berasal dari Kampung Mertang, Seri Menanti, Negeri Sembilan.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of27
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

339 Users are viewing the Malaysia Forum right now

Search the Malaysia Forum:
Topic Updated Last By Comments
Amoy cina enak nyer di entot 6 min MetallicA 6
[Aneh] Kenapa Jokowi, kenapa bukan orang Sunda? (Jul '12) 7 min java_warisan belanda 1,290
sebaiknya insan3 dan pz dikirimkan ke palestina... 9 min _malon_goblok 6
Indon Bakal Dapat President Jawa Berwajah Monyet? 14 min Pembantai yahudi dan cina 34
kenapa bau indon busuk taik anjing (Oct '07) 16 min jai69 2,208
Kalau monyet bisa jadi R1, sunda kapan lagi? 17 min Taek lentung 15
YANG MUAK sama USTADZ MAULANA "ALAY" TRANS7 , ... 18 min Pembantai yahudi dan cina 6
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 25 min penis 20cm di bogor 26,958
Hasil REAL COUNT KPU tgl 22 Juli 2014...KEMUNGK... 40 min javanicus erectus 108
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 1 hr TUHAN ALLAH LELAH 65,761
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 2 hr Hamba Allah SWT 12,725
JANGAN BANTAH !!! INI ALASAN KENaPA PRABOWO HA... 2 hr TORA SUDIRO 1,287
•••
•••
Enter and win $5000
•••
•••