Kes Rogol & Bunuh Kejam Yang Melibatkan_Indon!

Posted in the Malaysia Forum

Since: Aug 08

Malaysia

#1 Aug 24, 2008
“Mana pembunuh itu?”

Begitulah luahan ibu kepada Nurul Anira Che Rosid , 17 tahun yang ditemui dirogol dan dibunuh dengan kejam di dalam belukar kira-kira 500 m dari rumah baru-baru ini.

Rogol,bunuh,liwat.Dari sekecil-kecil kanak-kanak perempuan, sehingga ke peringkat umur lanjut, kaum hawa pada zaman sekarang tidak terlepas dari dicengkam perasaan seriau.Keselamatan semakin terancam sedangkan dunia moden menuntut kaum ini keluar berdaya saing dalam membina kehidupan.

Masih ingatkah anda dengan kes pembunuhan menyayat hati adik Nurin Jazlin 9 tahun, yang mengejutkan Negara satu tika dahulu? Ketika polis berusaha menyelesaikan kes penderaan seksual dan bunuh Nurin Jazlin Jazimin, 8, sekurang-kurangnya sembilan perogol bersiri yang sangat dikehendaki belum dapat ditangkap.

Bagaimana pula dengan kes adik Siti Syazwani 9 tahun,yang ditemui tersembam di dalam lumpur,hanya berbaju kurung sahaja, dipercayai dirogol dan dibunuh oleh warga Indonesia,semasa beliau baru sahaja mahu berangkat pulang ke rumah, sesudah mengaji Al-Quran?

Masih terigaukah kita dengan kes seorang kanak-kanak India yang dirogol dan dibunuh. Malah lebih dahsyat lagi, mayatnya di campak dari tingkat dua bangunan?
antipenipu manusia

Malaysia

#2 Dec 16, 2008
kalau kes bunuh boleh mansuh..padahal dah lengkap bukti...ini kan budak baru nak kenal dunia....

ha...buta ke..
helo lupa ke kes kat tv tu
ni nak salah sape..?

BUKTI DAH lengkap last sekali bebas.....sapa pula pembunuhnya...

ni pulak kes budak kecil...jawabnya..
nak kena cari bukti dulu..
pastu nak dakwa...
bla.bla.bla..

last ..mak bapak melopong
pak guad

Kuala Lumpur, Malaysia

#3 Nov 16, 2009
ala,,,mmm,,,,sweping,,,sape ek,,mmm
J0hn

Johor Bahru, Malaysia

#4 Apr 16, 2010
X puas ati d0rh
kate

Singapore, Singapore

#5 Aug 31, 2010
apalh manusia yg snggup bt gitu..jgn jd kn budak2 brg bg puaskn nafsu...
shernise

Kuala Lumpur, Malaysia

#6 Sep 12, 2010
paling benci dgn perogol,apa lagi nak rogol budak2....eeee apala durang dpt mcm 2,kalo nak puaskn nafsu 2 g la p uma pelacur br puas drpd bdk2 yg d rogol..
Najis bin Rogol

Germany

#7 Sep 12, 2010
Iya ho oh..benci deh xixixi...

6 Tahun Jadi Budak Sex Bapak!
Konon bangsa yang bertamadun..he he he.

KUALA TERENGGANU: Seorang kanak-kanak perempuan berusia 12 tahun terpaksa menanggung derita selama enam tahun apabila dia dijadikan tempat untuk memuaskan nafsu bapa saudaranya berhati binatang.
Perbuatan terkutuk bapa saudara berusia 56 tahun yang juga pegawai Ikatan Relawan Rakyat Malaysia (Rela) itu dilakukan di beberapa lokasi termasuk di taman permainan kanak-kanak.

Menurut sumber, bagi mengelak perbuatannya dihidu, suspek yang tinggal di sebuah kampung di Seberang Takir, di sini, dikatakan bijak menggunakan helah dengan membawa mangsa bersiar-siar setiap hujung minggu sebelum mengambil kesempatan merogolnya.

Mangsa trauma dengan perbuatan lelaki itu terpaksa memendam rasa apabila diugut merahsiakan perbuatan berkenaan menyebabkan bapa saudara berpangkat pegawai itu semakin ‘selesa’ melakukan perbuatan terkutuk terbabit.

Bagaimanapun, rahsia lelaki itu yang sepatutnya menjadi pelindung kepada kanak-kanak terbongkar selepas mangsa mengadu sakit di bahagian kemaluan kepada ibunya, Jumaat lalu, sebelum dibawa ke Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) untuk pemeriksaan.

Sumber berkata, hasil pemeriksaan doktor mengesahkan ada kesan koyak pada alat sulit kanak-kanak itu.

Ibu mangsa yang terkejut dengan hasil pemeriksaan doktor itu kemudian mendapatkan penjelasan daripada anaknya yang menceritakan segala perbuatan keji bapa saudaranya itu sejak enam tahun lalu.

Berikutan pengakuan kanak-kanak terbabit, ibu mangsa membuat laporan di Balai Polis Kuala Terengganu pada Khamis lalu.

Polis memberkas warga emas itu di kediamannya di Seberang Takir, kira-kira jam 11 pagi, Jumaat lalu. Pemangku Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Superintendan K Manoharan, mengesahkan kejadian itu.
anti rogol

Kajang, Malaysia

#8 Feb 13, 2011
aku benci pada manusia hati batu! Sepatutnya anak-anak kita jaga bukan dianaiya.tak kira korang dah kawin ke belum ke, suatu hari kita akan tempuh alam perkahwinan dan bakal dpt anak! korang suka anak korang dirogol....?nauzubillah! sama-sama kita jaga anak-anak kita,k
Skak Mat

Santa Clara, CA

#9 Feb 13, 2011
Namanya org tak suka dan dah benci ada kes rogol bilang Indon,..sikit sikit Indon,..hehehe fitnah tu dosa lon,..
sakit hati

Kuala Lumpur, Malaysia

#10 Mar 4, 2011
hai helo...ape la dia orang ni klu nk puaskan nafsu tu pargi la pusat pelacuran atau pun klu nak jimat pargi kedai runcit beli sabun buat melamcap.. tak la buat orang susah buna la otak tu jangan la guna kepala konit...

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
JAKARTA VS KUALA LUMPUR , Menurut agan Gimana ? (Jul '12) 7 min Garuda Indonesia ... 319
KENAPA SUKU JAWA BANYAK Yang KRISTEN? (Sep '09) 8 min Org Malaysia 665
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 13 min Wong Lie Eur 75,920
Malaysia Airlines flight MH17 shot down over Uk... 22 min Neville Thompson 1,125
SU-37 Terminator bakal ganti MiG-29 ---TNI-AU P... (Nov '09) 55 min rakyat indonesia 1,443
GAY JAKARTA, ayo berhimpun disini (Oct '11) 1 hr Richard 2,392
AKU GAY mau isap KONTOL/KOTE (Mar '10) 1 hr Gay bottom 9,420
Negara Terbaik Untuk Berbisnis: Malaysia Masuk ... (Oct '13) 3 hr malonjing 1,857
ALUTSISTA RAHASIA buatan INDONESIA (Aug '12) 5 hr malon 62,801
•••

Malaysia People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••