banyak cawek indonesia ke singapur melacur.

Posted in the Malaysia Forum

sabahan

Singapore, Singapore

#1 Feb 5, 2008
setiap malam ngak kira hujan atau ngak, mreka berbaris mau cari jantan yang menyewa pepet dgan hanya 35 doler..tua mudah masi ada yang melacur.apa pandangan kamu wahai indonesia..apa pandangan kamu wahai orang orangku ...
tak suke INDON

Skudai, Malaysia

#2 Feb 5, 2008
EH YER KER?
sabahan

Singapore, Singapore

#3 Feb 5, 2008
ya..aku tak bohong bro,memang depan mata aku ne yang tak rabun,nasib baik aku dlm bas..diaorang tu..klo ada jantan limpas,heee..habis ko d tariknya.mengelebah...kompius aku.sheatt..
vivi

Perai, Malaysia

#4 Feb 5, 2008
sabahan wrote:
setiap malam ngak kira hujan atau ngak, mreka berbaris mau cari jantan yang menyewa pepet dgan hanya 35 doler..tua mudah masi ada yang melacur.apa pandangan kamu wahai indonesia..apa pandangan kamu wahai orang orangku ...
heh ko bior betul nie ngapur ada tua pelacur isy kecian deh..isy isy dah tua tua nak main isy insaf la wahai indon.....
penang

Malaysia

#5 Feb 5, 2008
indon pelacur yang teriak pelacur
sabahan

Singapore, Singapore

#6 Feb 5, 2008
betul baa,ko p sini la klo ko tidak percaya...GEAYLANG LORON 1 hinggalah LORONG 30 mreka tetap ada tunggu jantan.klo tak percaya kamu tanya kawan saya c raja seberang.cari nama dia tu....
sabahan

Singapore, Singapore

#7 Feb 5, 2008
tapi sya minta maaf ya sma orang orang indonesia,yang lain baik baik saja koq,terlalu baik,tapi nyata kan apa yang ku bilang.kamu harua terima...jangan cari rezki yang tidak d berkati lo..yhaa,kmu harus keluarkan kepintaran kamu skrang,hentikan pelacur..pembawah HIV.
KIMAK INDON

Skudai, Malaysia

#8 Feb 5, 2008
ISH ISH ISG HUK SEDIH,KNAPE YEK MEREKA JADI GITU
sabahan

Singapore, Singapore

#9 Feb 15, 2008
KIMAK INDON wrote:
ISH ISH ISG HUK SEDIH,KNAPE YEK MEREKA JADI GITU
ITU NAMANYA SUNDAL.
remy

Singapore, Singapore

#10 Feb 17, 2008
waduh duh duh cawek cawek d lorong 12 geylang semuanya comel,ayu dan ghairah deh. biasanya bila dah masuk bilik, cawek cawek ini ada cerita seribu macam masalah keluarga.aneh,kenapa gitu deh? sungguh kesihan sekali. tapi cawek cawek ini penyelamat dari aku d masuk penjara.aku nak... masuk bilik... keluarkan air.... mari taubat sebelum mati. itu abg ahmad (bapak aym itik) udah tipu aku. awas!!
Fazri

Jakarta, Indonesia

#12 Feb 17, 2008
remy wrote:
waduh duh duh cawek cawek d lorong 12 geylang semuanya comel,ayu dan ghairah deh. biasanya bila dah masuk bilik, cawek cawek ini ada cerita seribu macam masalah keluarga.aneh,kenapa gitu deh? sungguh kesihan sekali. tapi cawek cawek ini penyelamat dari aku d masuk penjara.aku nak... masuk bilik... keluarkan air.... mari taubat sebelum mati. itu abg ahmad (bapak aym itik) udah tipu aku. awas!!
Di Jakarta juga banyak cewek2 Singapore yang jadi pelacur...,(sari etnis tertentu). Cuba tengok di daerah mangga besar, taman sari, beoz... dll. Tapi janganlah difikir itu akan membuat singapore jelek..., itu adalah masalah person saja dan bisns (haram). Ya dimana ada lelaki yang suka dengan hal2 seperti itu..., disitu akan ada pelacur2..., jangan masalahkan pelacur2 itu darimana... Intinya nanti kita jadi Munafik...
hampir diseluruh dunia ada masalah pelacuran2, dan itu sudah ada sejak zaman dahulu kala...
Di malay dan singapore tak ada pelacur2 yang dari singapore dan malaysia sendiri..? ato gak ada pelacuran2 gelap yang sembunyi2., yang dilakukan oleh bumi putera2 sendiri...? biar orang2 malay dan singapore yang menjawabnya... Atau memang malay n singapore Munafik...?
Fazri

Jakarta, Indonesia

#13 Feb 17, 2008
sabahan wrote:
setiap malam ngak kira hujan atau ngak, mreka berbaris mau cari jantan yang menyewa pepet dgan hanya 35 doler..tua mudah masi ada yang melacur.apa pandangan kamu wahai indonesia..apa pandangan kamu wahai orang orangku ...
Tanyakan saja kenapa hal2 itu terjadi pada Nabi2.., atau kalau perlu pada Tuhan..
BTW.., di jakarta ada juga pelacur2 asing termasuk dari Singapore ( dari etnis tertentu). Coba tengok di daerah mangga besar..,taman Sari.., Glodok dll.
Tapi hal2 itu tentunya Janganlah dikata akan membuat negeri2 pelacur itu menjadi jelek...,itu adalah masalah person atau masalah bisnis ( haram ). Utamanya dimana ada pelacuran.., kerana disitu banyak lah orang2 (laki2) yang suka. Jadi jangan dimasalahkan dari mana asal nya pelacur2 itu. Atau nanti kita memang Munafik.
Hampir di semua negara masalah2 yang umurnya sudah sama dengan dunia ini (pelacuran), pasti ada. Dan pastilah sudah banyak jalan untuk mengatasi masalah itu dilakukan.., tapi ya mau dibilang apa..?
Lalu.., apakah di malay dan singapore tak ada pelacur2 dari wanita2 bumi putera..? biar Malay dan singapore aza yang menjawabnya sendiri...
Munafik banget deh looo....!!
MALINGSIA KOTORAN

Jakarta, Indonesia

#14 Feb 17, 2008
OH YA, KALIAN PARA MALAY SADAR SEDIKIT, KALIAN ITU DARI HASIL PELACURAN IBU-IBU KALIAN DI NEGARA INDONESIA
vivi

Kuala Lumpur, Malaysia

#15 Feb 19, 2008
MALINGSIA KOTORAN wrote:
OH YA, KALIAN PARA MALAY SADAR SEDIKIT, KALIAN ITU DARI HASIL PELACURAN IBU-IBU KALIAN DI NEGARA INDONESIA
memang pun indon sedar lagi cian dech....
sabahan

Singapore, Singapore

#17 Feb 19, 2008
remy wrote:
waduh duh duh cawek cawek d lorong 12 geylang semuanya comel,ayu dan ghairah deh. biasanya bila dah masuk bilik, cawek cawek ini ada cerita seribu macam masalah keluarga.aneh,kenapa gitu deh? sungguh kesihan sekali. tapi cawek cawek ini penyelamat dari aku d masuk penjara.aku nak... masuk bilik... keluarkan air.... mari taubat sebelum mati. itu abg ahmad (bapak aym itik) udah tipu aku. awas!!
uiie..
betoi ke

Balik Pulau, Malaysia

#18 Apr 1, 2008
sabahan wrote:
setiap malam ngak kira hujan atau ngak, mreka berbaris mau cari jantan yang menyewa pepet dgan hanya 35 doler..tua mudah masi ada yang melacur.apa pandangan kamu wahai indonesia..apa pandangan kamu wahai orang orangku ...
betoi ke
KLite

Malaysia

#19 Apr 1, 2008
sabahan wrote:
setiap malam ngak kira hujan atau ngak, mreka berbaris mau cari jantan yang menyewa pepet dgan hanya 35 doler..tua mudah masi ada yang melacur.apa pandangan kamu wahai indonesia..apa pandangan kamu wahai orang orangku ...
Aku percaya, kat sini pun ramai, lorong haji taib, chow kit.. Indon jual puki
adi isa

Wan Chai, Hong Kong

#20 Apr 1, 2008
sabahan wrote:
setiap malam ngak kira hujan atau ngak, mreka berbaris mau cari jantan yang menyewa pepet dgan hanya 35 doler..tua mudah masi ada yang melacur.apa pandangan kamu wahai indonesia..apa pandangan kamu wahai orang orangku ...
loe kali yang jadi germonya..he..he..he...
orang indonesia di singapore sangat dihargai dibanding orang malay,

you know why? couse almost apartemen and big building on the city of singapore, people rich from jakarta were owner...
guoblok
overseas indonesian

Singapore, Singapore

#21 Apr 2, 2008
mungkin kamu salah tempat .. pelacuran masaalah global dan soal personal siapa yg mau melakukan nya... kalau di singapor, cuba jalan2 di orchard, ramai juga gadis malasya,,.. yg nunggu pelanggan, dari johor, perak, kelantan.. dan aku percaya di lorong2 geylang juga ada gadis2 dari johor yg mau $$ singapore secara singkat tapi padat .... jadi gimana ...???
aieshenona

Indonesia

#22 Mar 5, 2013
Jgn salah kan indon saja lah ,,,,
Org thailand jg bnyk kok melacur,,

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
nabi muhamad nabi palsu yang playboy (May '09) 57 min ackdos 1,229
Sriwijaya sudah terbukti berpusat dan bermula d... 59 min muhammad rafli 1,870
AIR ASIA VS LION AIR Pesawat INDON Tiada Kualiti! (Apr '13) 1 hr Tanpa nama 91
FPI SEKALi LAGI RIBUT, DAYAK AKAN PANCUNG MEREKA (Jun '10) 1 hr Tanpa nama 2,582
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 2 hr PRADITA 101,151
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 2 hr suka telan air mani 4,530
Dimanakah ditulis di Alquran, kalau Nabi Muhamm... (May '08) 3 hr Eddy 189
PESAWAT AIRASIA hilang hubungan di surabaya.. 4 hr Pemuda Pancasila ... 52
pesawat malon jatuh lagi dan lagi 6 hr gondrong 45
Ngaku-Ngaku Airasia Milik Indon - TAK TAHU MALU ! (Oct '09) 6 hr fazil 38
More from around the web