mengapa orang kristian suka bersetubuh dengan anjing

Posted in the Malaysia Forum

First Prev
of 2
Next Last
shahsukei

Malaysia

#1 May 30, 2008
pada masa dulu , aku pernah menonton cd lucah . ada satu babak tu ade sorang mat salleh tu kongkek dengan anjing . amat jijik sekali . memang tak salah orang tu adalah orang kristian . bukan setakat babak tu saja , ade juga babak lain spt kuda sedang kongkek dengan perempuan mat salleh dan lain2 . aksi org kristian kongkek dengan binatang
mingjun

Jakarta, Indonesia

#2 Sep 28, 2008
namanya juga cd,belum tentu itu adalah benar.bisa jadi itu cuma rekayasa aja.lagian ga ada hubungannya bersetubuh dengan binatang sama orang kristian.kalau memang benar ada orang yang kongkek dgan binatang itu masalah pribadi.bukan masalah dia orang kristian atau bukan.
Abdul Rahman

Kuala Lumpur, Malaysia

#3 Dec 23, 2008
Kenapa anda harus associate agama dengan peribadi. Perbuatan dia atau orang orang yang berbuat seks dengan binatang tidak ada kaitan dengan agama.

Begitu juga terrorism, tidak ada kaitan dengan agama. Ianya bersifat peribadi dan hanya peribadi mereka yang harus di kutuk dan di condem.

Orang orang yang berkelakuan demikian mempunyai penyakit di hati, dan ubatnya ialah bertaubat dan kembali ke jalan Allah dan Nabi SAW
beng

Jakarta, Indonesia

#4 Dec 23, 2008
shahsukei wrote:
pada masa dulu , aku pernah menonton cd lucah . ada satu babak tu ade sorang mat salleh tu kongkek dengan anjing . amat jijik sekali . memang tak salah orang tu adalah orang kristian . bukan setakat babak tu saja , ade juga babak lain spt kuda sedang kongkek dengan perempuan mat salleh dan lain2 . aksi org kristian kongkek dengan binatang
kenapa ko resah ?
apa ko cemburu ?

“BLOOD BOUND BRO”

Since: Jul 08

binaries

#5 Dec 23, 2008
Abdul Rahman wrote:
Kenapa anda harus associate agama dengan peribadi. Perbuatan dia atau orang orang yang berbuat seks dengan binatang tidak ada kaitan dengan agama.
Begitu juga terrorism, tidak ada kaitan dengan agama. Ianya bersifat peribadi dan hanya peribadi mereka yang harus di kutuk dan di condem.
Betul... betulll... Saya sokong...
bea

Kota Kinabalu, Malaysia

#6 May 11, 2009
jangan bangkit kan agama.....
ciky

Surabaya, Indonesia

#7 May 11, 2009
yg bikin pernyataan pertama tuh, pernah sekolah gak sih kok gak intelek blasssss
zockye moreno

Jakarta, Indonesia

#8 Sep 24, 2009
Hei Shahsukei, loe kayaknya ga ada Otak ya..pernah sekolah ga sih? orang kayak lo tuh itu adalah bibit teroris, suka bikin perpecahan... Allahmu juga ga suka sama kamu, Nabimu juga ga mungkin suka kalu lo suka memfitnah orang lain. jangan permalukan agamamu, emang kamu diajarin seperti itu ya?
Kristen is true

Santa Clara, CA

#9 Sep 25, 2009
Emang agama kalian tu yg paling bnr,anjing kalian semua,mending kmu urusin agama kalian yg suka zinah dan neror itu
christian

Tangerang, Indonesia

#10 Oct 16, 2009
ehm,.........
kyaknya yg ngomong gt orang gila ya, dari mana dia bisa tw kalo di cd itu agamanya apa,....
apa emang pas muter ada nama pemainnya, agama, alamatnya dll......???
nasehat aku sech, mending loe cari aja video orang" yg ngentot pake jilbab, n nanya ke mreka, agama mreka apa..?? jangan cuma diatas aja pke jilbab, tapi yg di bawah bugil,.......wueekkk.......

“mou jadi forumer baik..^-^”

Since: Oct 09

sydney

#11 Oct 17, 2009
shahsukei wrote:
pada masa dulu , aku pernah menonton cd lucah . ada satu babak tu ade sorang mat salleh tu kongkek dengan anjing . amat jijik sekali . memang tak salah orang tu adalah orang kristian . bukan setakat babak tu saja , ade juga babak lain spt kuda sedang kongkek dengan perempuan mat salleh dan lain2 . aksi org kristian kongkek dengan binatang
thread bodoh..knapa kau tgok video lucah..padahal itu haram disisi agama..
cicak tua bangka

Singapore, Singapore

#13 Dec 23, 2009
ada aku kisah??????????
siput sedut

Singapore, Singapore

#14 Dec 23, 2009
yg sebenarnya ko jeles kan ko x penah rase puki kan?? kan?? dan kan lg...... bab 2 ko hingap......
lipan kudung

Singapore, Singapore

#15 Dec 23, 2009
teh ais satuuuu!!!!!!! gelah besarrr....
Tengku Fahkry

Indonesia

#16 Dec 23, 2009
shahsukei wrote:
pada masa dulu , aku pernah menonton cd lucah . ada satu babak tu ade sorang mat salleh tu kongkek dengan anjing . amat jijik sekali . memang tak salah orang tu adalah orang kristian . bukan setakat babak tu saja , ade juga babak lain spt kuda sedang kongkek dengan perempuan mat salleh dan lain2 . aksi org kristian kongkek dengan binatang
Kotor dan Murtadnya ni manusia seekor ni.Ingat kamu tulisan ini,sebelum kamu tersadar akan kesalahanmu ini hingga nanti kau akan diberi sakit siksa pada tubuhmu tidak bisa berbuat apa2 lagi jiwa kau akan merasa salah dan minta ampun.Kau sekarang boleh menari dan ketawa zolim...kau akan menerima upah akan perkataanmu.
cicak tua bangka

Singapore, Singapore

#17 Dec 25, 2009
sesiapa toloong tumbuk aku bley????? taon ni x masuk hopital lagi ni......... plz...,..,.,.
cicakok

Singapore, Singapore

#18 Dec 27, 2009
nak maen..............
mamas_nono

Jakarta, Indonesia

#19 Jan 15, 2010
Kenapa kalian ini cuma saling menjelek jelek agama sebenarnya kalian ini beragama ngak sih,ingat,agamamu agamamu,agamaku agamaku... Heran..
fuckyou

Asia/Pacific Region

#20 Feb 9, 2010
Dangkal sekali yang nulis komen pertama! Orang kaya lo yang buat kristen dan islam pecah,mengadu domba! Senang ya liat orang rusuh ? Sebelum urusin urusan orang,mending lo urusin dulu diri lo,apakah sudah benar?dan apakah benar menghakimi agama lain disaat lo sendiri juga menikmati video itu !
mata ikan

Jakarta, Indonesia

#21 Feb 9, 2010
lu lagi ngomongin emak lu ya?lagi curhat emak lu main film porno sama kuda y?yauda lah jangan sedih, ini cuma cobaan kok. mak lu pasti bisa berubah. cuma lu jangan lemparin ke agama orang y sob.kan gw uda suka bilang jangan begitu. oke?:)

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 2 min Tangguh P 84,253
islam anjingggggggg keparat semua kalian!!!!! I... (Dec '12) 4 min islam 651
ATAS NAMA YESUS ANJING,PAULUS BABI DAN ROH TAIK... (Jul '12) 13 min BIKSU BERKEPALA K... 147
Saya mendoakan Indonesia terus miskin. Amiin. 27 min Haji Muhammad Abd... 51
Johari pejuang askar M'sia yang ditakuti dunia,... 27 min DomiNiC kenz 4
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 46 min teddy 3,843
GAY JAKARTA, ayo berhimpun disini (Oct '11) 48 min dicky ok 2,524
AKU GAY mau isap KONTOL/KOTE (Mar '10) 4 hr firdhan 9,576
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 4 hr bobo 13,210

Malaysia People Search

Addresses and phone numbers for FREE