kenapa suami curang suka menipu isteri.....

Posted in the Malaysia Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of1,705
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
isteri kecewa

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Oct 9, 2007
 

Judged:

2

2

1

kenapa kah sang suami, jika dia berlaku curang, dia selalu cakap, suka berbohong, sang suami, tidak faham ke hati seoarang isteri, yang telah banyak brkorban untuknya, sanggup dia menganiayai,atau menyakiti hati isteri .sehingga hati isteri terluka,dan parah, samapi bila kah sang suami akan insaf............dgn kesilapannya, dah lah buat silap, tak mengaku salah pulak tu,,,,,,,,

“" my ride b16a "”

Since: Sep 07

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Oct 9, 2007
 
lihat pada diri sendiri..apa kekuatan yang ada...lepas tu bagi dia satu tandangan bruce lee...

* tak usah menangis atau sedih pada lelaki/perempuan yang mengkhianati pengorbanan kita...;)

“psst..aja aja fighting!!”

Since: May 07

Heart...

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Oct 9, 2007
 
yep, x usah menangis...be strong :)
Topeng Zorro

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Oct 9, 2007
 
.
.
.
Ada sebuah kes, yang mampu memberi pengajaran kepada suami. Ingat tak seorang suri rumah telah menyimbah asid ke muka suami... gara-gara si suami berhasrat nak kawin lagi satu?
.
.
.
Akibat dari kes ini.... ramai suami tak nak berbincang dengan isteri.... takut kena simbah beb!
.
.
.
.
Lagi satu kes... Ayah Pin mempunyai ramai isteri. Jadi.. tidak timbul isu suami curang.
.
.
daeng fathi

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Oct 9, 2007
 
isteri kecewa wrote:
kenapa kah sang suami, jika dia berlaku curang, dia selalu cakap, suka berbohong, sang suami, tidak faham ke hati seoarang isteri, yang telah banyak brkorban untuknya, sanggup dia menganiayai,atau menyakiti hati isteri .sehingga hati isteri terluka,dan parah, samapi bila kah sang suami akan insaf..........dgn kesilapannya, dah lah buat silap, tak mengaku salah pulak tu,,,,,,,,
ko salah pilih laki!!! tu je sebabnya.. hehe
mystery_line

Pasir Mas, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Oct 20, 2007
 
suami curang ? wow...memang ada suami curang... kalau tak mana datang istilah isteri curang...itu lah pasangan nya.
suka tipu ? ya! kalau dah wat benda salah tak berani lah cakap benar...curang <--- perbuatan salah nih...jadi makin bertambahlah perbuatan salahnya...dengan <tipu>.
sabarlah jenab ye...Allah itu maha adil! 1 hari nanti mesti kebenaran muncul! dibalik2 penipuan suami2 jenis itu..amin!

“Kangen sama mereka....... ”

Since: May 07

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Nov 27, 2007
 
untuk menjaga hati isteri...

Since: Nov 07

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Nov 27, 2007
 
Pak Mat adalah seorang penduduk sebuah pondok di Selatan Thailand. Pada pertengahan bulan Mei yang lalu isterinya yang bernama Maznah telah meninggal dunia kerana diserang penyakit jantung.

Pak Mat yang berusia menjangkau empat puluhan telah diperhatikan oleh jiran-jirannya agak luar biasa iaitu beliau telah pergi ke kubur isterinya sebanyak tiga kali sehari. Pak Mat pergi pada waktu pagi, tengah hari dan petang untuk menyiram kubur isterinya lebih dari dua
minggu secara berterusan. Ada setengah dari jiran dan penduduk tempatan beranggapan Pak Mat begitu cintakan isterinya.

Seorang saudaranya yang terdekat telah berkata,
"Awak ni terlalu sangat cintakan isteri sehingga sanggup berbuat demikian, yang mana tak ada siapa lagi di kampung ini buat begitu." Pak Mat menjawab, "sebenarnya sebelum Maznah hendak menghembuskan nafas yang terakhirnya, beliau telah berpesan kepada saya, kalau hendak kahwin pun tunggulah sehingga rumput di kuburnya tumbuh dahulu."

"Oleh yang demikian saya terpaksa siram kuburnya supaya rumput cepat tumbuh......"

“Kangen sama mereka....... ”

Since: May 07

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Nov 27, 2007
 
Mboh Lah wrote:
Pak Mat adalah seorang penduduk sebuah pondok di Selatan Thailand. Pada pertengahan bulan Mei yang lalu isterinya yang bernama Maznah telah meninggal dunia kerana diserang penyakit jantung.
Pak Mat yang berusia menjangkau empat puluhan telah diperhatikan oleh jiran-jirannya agak luar biasa iaitu beliau telah pergi ke kubur isterinya sebanyak tiga kali sehari. Pak Mat pergi pada waktu pagi, tengah hari dan petang untuk menyiram kubur isterinya lebih dari dua
minggu secara berterusan. Ada setengah dari jiran dan penduduk tempatan beranggapan Pak Mat begitu cintakan isterinya.
Seorang saudaranya yang terdekat telah berkata,
"Awak ni terlalu sangat cintakan isteri sehingga sanggup berbuat demikian, yang mana tak ada siapa lagi di kampung ini buat begitu." Pak Mat menjawab, "sebenarnya sebelum Maznah hendak menghembuskan nafas yang terakhirnya, beliau telah berpesan kepada saya, kalau hendak kahwin pun tunggulah sehingga rumput di kuburnya tumbuh dahulu."
"Oleh yang demikian saya terpaksa siram kuburnya supaya rumput cepat tumbuh......"
wakakakakah.. kojaq punya Pak Mat
isteri hampa_ kuching

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jun 24, 2008
 
isteri kecewa, kiranya kita punya masalah yg sama :-( lebih parah bila melibatkan teman baik sendiri ....

“Ph4nt0m, who?”

Since: Mar 08

Kuala Lumpur

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jun 24, 2008
 
Kasihan betul Isteri yang kecewa.

jikalau suami yang melaku curang di belakang puan adalah suami yang tidak boleh dipercayai! Diharap Puan akan memikir dengan dalam yang kemungkinan suami puan akan berbohong dengan puan sekali lagi kerana sekali bohong..mesti dia akan mencuba sekali lagi..

sebagai seorang suami, dia perlu menghormati dan menunai janji sebagai seorang lelaki yang sejati dan setia pada isteri

“Ph4nt0m, who?”

Since: Mar 08

Kuala Lumpur

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jun 24, 2008
 
isteri hampa_ kuching wrote:
isteri kecewa, kiranya kita punya masalah yg sama :-( lebih parah bila melibatkan teman baik sendiri ....
Lebih baik meninggal sahaja suami kamu jikalau kamu mendapati tahu yang dia tu melaku curang di belakang anda. Mencari kehidupan yang baru adalah lebih baik daripada hidup merana bersamanya
alya fatin

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Jun 24, 2008
 
emm..cm ne eh??
kite xkwin lg..
rasanya bwk dia g jmpa kaunselor..
mana la tau leh mbntu..=]

“zadababababababa”

Since: Feb 08

malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Jun 24, 2008
 
satu persoalan rumah tangga..
isteri kecewa..
adakah suami yg tak memahami..?

mungkin juga si isteri tak bagitau..camne suami nak paham..org kate lelaki nih lembab sket kalau korang dok bagi hint je..straight foward je cakap ngan depa..tak paham jugak..baru korang leh panggil dia bebal..

adakah suami curang?

kengkadang si isteri juga patut fikir balik nape si suami curang..kalau tiap hari berat naik 1 kg..suami sblum gi kerja tengok muke isteri sememeh tak gosok gigi..balik kerja tengok isteri selekh cam org gaji..( kengkadang org gaji lagi bergaya)..nak tido tengok muka isteri bertepek cam hantu..mana tak dierg terpikat tengok pompuan cun melecun kat luar tu yang oi..tapi kalau semua nya ok..si isteri jaga segalanya..tapi si suami curang jugak..sepak je suami tuh..(huh! dosa) sah dia mata keranjang..

“zadababababababa”

Since: Feb 08

malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jun 24, 2008
 
tapi mak aku pesan jangan masuk campor hal rumah tangga org..
hik hik hik

“Hello Mum”

Since: Jan 08

Hulu Langat

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Jun 24, 2008
 
.
jingger aka oghen wrote:
tapi mak aku pesan jangan masuk campor hal rumah tangga org..
hik hik hik
.
.
Kadang-kadang... pesanan begitu tidak mendatangkan kebaikan!
.
Kita kena ingat 'hak jiran tetangga'.
.
Yang silapnya.... sekolah ker... unversiti ker... RTM ker... tidak buat silibus 'Mewcampuri hal rumah tangga orang'!
.
Cuba buat silibus ini... amalkan... boleh jadi ada manafaatnya!.
.
.
.
Salam buat Oghen!

“Hello Mum”

Since: Jan 08

Hulu Langat

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Jun 24, 2008
 
.
Terima kasih..
VAT69 wrote:
kes emak sial lu gak usah di bawa-bawa ke forum.
Bodo!!
^_^
.
.
.
(Terima kasih kerana mendoakan ibu saya supaya selamat di dunia dan akhirat. Terima kasih sekali lagi!)

“Kangen sama mereka....... ”

Since: May 07

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Jun 24, 2008
 
kenape..suami tipu?
mickey muose

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Jul 5, 2008
 
yelahh.....sblm khwn semuanya betul benar...i baru 2 thn khwim tapi sejak kebelakangan ni i dah dpt rasa dia banyak MENIPU..... BL I TANYA 1001 ALASAN DAN MESTI MARAH2 I. TERTEKAN....
mickey mouse

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Jul 5, 2008
 

Judged:

1

I PUN BEKERJA JUGA DIA SUDAH TENTU BEKERJA....bl ada forum ni bolehlah i luahkan apa yg terasa... kadang2 yg i geram dia kerja uniform mmg jumpa org awam tp x perlulah nak layan2 pompuan lain. tak kan i nak ikut dalam poket dia pulak....lelaki ni mmg pandai bercakap sbb tu pompuan yang melayan akan menjadi...ish sakit hatilah....mcm mana nak sabar dah banyak kali i terjumpa sms dan no tel pompuan lain. bl dah jumpa automatik hati i yang lembut ni terus jadi keras ....i tak suka ditipu....

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of1,705
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••
•••
•••