Malaysia likely to meet deficit target

Sep 7, 2012 | Posted by: roboblogger | Full story: Business Times

KUALA LUMPUR: The Malaysian government should likely meet its deficit target of 4.7 per cent of gross domestic product this year and would be able to maintain this level for 2013 despite the challenges both externally and domestically.

Comments
221 - 240 of 277 Comments Last updated Nov 1, 2013
The Dead Execution

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#264
Sep 18, 2012
 

Judged:

2

2

2

ekek ekek ekek wrote:
S&P downgrade: Repercussions for the Malaysian budget deficits which will likely be in the range of 7% to 12 % ekek ekek ekek
SEDIH
jack sparrow

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#265
Sep 18, 2012
 

Judged:

2

1

1

indon kebuluran wrote:
geli hati baca komen indon yg tak paham apa yg ditulis. dahlah tu satu dunia baca pulak tu. berita tentang pengurangan bajet defisit (berita positif) jadi cerita standard & poors pulak.
memang bangang indon ni. buat malu RI je.
he he he
apasaja

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#266
Sep 19, 2012
 

Judged:

1

1

Desinura wrote:
<quoted text>
wakakaka..
sekarang malon tambah satu gelar lagi selain BODOH, yaitu MUNAFIK.
kau tak baca surat kabar kah, atau melihat siaran televisi? miskin sekali kah kau lon?:D
banyak produksi industri militer Indonesia dibeli malaysia.
wakakakaka..
=))
hahaha produksi militer ni lah yang aku maksudkan kau ditipu pak menteri.

Membeli teknologi senjata usang atas nama transfer teknologi.

Malaysia beli atas pembelian bersama yang hasil produk yang dipasang di Indonesia.

Asal motosikal Indon tak mampu kelurakan inikan senjata..guna logik akal kau don, jangan cuma suka angan2 dan terus ditipu pak menteri.
najib bin atang

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#267
Sep 19, 2012
 
apasaja wrote:
<quoted text>
hahaha produksi militer ni lah yang aku maksudkan kau ditipu pak menteri.
Membeli teknologi senjata usang atas nama transfer teknologi.
Malaysia beli atas pembelian bersama yang hasil produk yang dipasang di Indonesia.
Asal motosikal Indon tak mampu kelurakan inikan senjata..guna logik akal kau don, jangan cuma suka angan2 dan terus ditipu pak menteri.
http://m.youtube.com/watch... nih tipuan itu

Since: Aug 12

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#269
Sep 19, 2012
 

Judged:

2

2

1

apasaja wrote:
<quoted text>
hahaha produksi militer ni lah yang aku maksudkan kau ditipu pak menteri.
Membeli teknologi senjata usang atas nama transfer teknologi.
Malaysia beli atas pembelian bersama yang hasil produk yang dipasang di Indonesia.
Asal motosikal Indon tak mampu kelurakan inikan senjata..guna logik akal kau don, jangan cuma suka angan2 dan terus ditipu pak menteri.
Malon.. Malon.. Mari Kemari..

ini ada satu pisang, ditangkap ya, oopsss..

jangan lupa kulitnya dikupas dulu, jangan dimakan bersama kulitnya,

WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAK......... .

MALON, ASLI GOBLOk..
malon

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#270
Sep 19, 2012
 
kenapa sekarang semua yang berada di kuala lumpur mulai siap2 selamatkan assetnya tanya?

Since: Aug 12

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#271
Sep 19, 2012
 

Judged:

3

2

1

malon wrote:
kenapa sekarang semua yang berada di kuala lumpur mulai siap2 selamatkan assetnya tanya?
"capital flight" dalam jumlah besar-besar sudah dimulai sejak 3 bulan yang lalu, mereka tidak yakin UMNgok menang PRU 13.

Since: Aug 12

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#272
Sep 19, 2012
 

Judged:

3

3

2

tony fernandez saja sudah memindahkan assetnya ke Indonesia..

=))
ekek ekek ekek

Garden City, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#273
Sep 19, 2012
 

Judged:

3

3

2

Desinura wrote:
<quoted text>
"capital flight" dalam jumlah besar-besar sudah dimulai sejak 3 bulan yang lalu, mereka tidak yakin UMNgok menang PRU 13.
saham2 perusahaan besarnya satu persatu harga mula hancur ekek ekek ekek tanda2 krisis sudah masuk malaysia
apasaja

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#274
Sep 19, 2012
 
Desinura wrote:
<quoted text>
Malon.. Malon.. Mari Kemari..
ini ada satu pisang, ditangkap ya, oopsss..
jangan lupa kulitnya dikupas dulu, jangan dimakan bersama kulitnya,
WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAK......... .
MALON, ASLI GOBLOk..
Hhahaha ayat2 copy paste Indon kalah debat...

Neng aku tahu benar kau stress berat..ya udah pergi rehat asal makan panadol

Since: Aug 12

Tangerang, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#276
Sep 19, 2012
 

Judged:

1

1

apasaja wrote:
<quoted text>
Hhahaha ayat2 copy paste Indon kalah debat...
Neng aku tahu benar kau stress berat..ya udah pergi rehat asal makan panadol
Cepat kumpulkan TAIK LON, sebelum TAIK diambil ROSMAH..

WAKAKKAKA...

LOOOOOOOSSSSSEEEERRR....

MALON, ASLI GOBLOk..
apasaja

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#277
Sep 20, 2012
 

Judged:

1

1

Desinura wrote:
<quoted text>
Cepat kumpulkan TAIK LON, sebelum TAIK diambil ROSMAH..
WAKAKKAKA...
LOOOOOOOSSSSSEEEERRR....
MALON, ASLI GOBLOk..
Jangan stress sampai bunuh diri ya don....nak hilang sipenopix paling tolol.
najib bin atang

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#278
Sep 20, 2012
 
apasaja wrote:
<quoted text>
Jangan stress sampai bunuh diri ya don....nak hilang sipenopix paling tolol.
macam ni? http://m.youtube.com/watch...

Since: Aug 12

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#279
Sep 20, 2012
 

Judged:

1

1

apasaja wrote:
<quoted text>
Jangan stress sampai bunuh diri ya don....nak hilang sipenopix paling tolol.
Malon.. Malon.. Mari Kemari..

ini ada satu pisang, ditangkap ya, oopsss..

jangan lupa kulitnya dikupas dulu, jangan dimakan bersama kulitnya,

WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAK......... .

MALON, ASLI GOBLOk..

=))
ekek ekek ekek

Seattle, WA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#280
Sep 24, 2012
 
indon kebulur wrote:
<quoted text>
baca dulu beritanya don. pahamkan dulu beritanya .
petronas untung RM36 bil untuk 2012. pertamina macamana?
KELANTAN MINTAK MINYAK KEMBALI

Gabungan Profesional Menuntut Royalti, Pendaratan Minyak dan Gas ke Kelantan merancang untuk mengadakan konvoi Himpunan Aman ke Istana Kehakiman Putrajaya pada 2 hingga 4 Oktober depan bagi mendesak supaya hak hasil bumi mereka dikembalikan.
The Dead Execution

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#281
Sep 24, 2012
 
Masih deficit ya ^__^
be end

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#282
Sep 24, 2012
 
ekek ekek ekek wrote:
<quoted text>
KELANTAN MINTAK MINYAK KEMBALI
Gabungan Profesional Menuntut Royalti, Pendaratan Minyak dan Gas ke Kelantan merancang untuk mengadakan konvoi Himpunan Aman ke Istana Kehakiman Putrajaya pada 2 hingga 4 Oktober depan bagi mendesak supaya hak hasil bumi mereka dikembalikan.
this colonialist regime must be ousted
kah kah kah

Brazil

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#284
Sep 24, 2012
 
Kelantan sudah berani sita Menara Carigali Petronas buat bayar jaminan royalti 70% kah kah kah
ekek ekek ekek

Philippines

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#285
Sep 25, 2012
 
kah kah kah wrote:
Kelantan sudah berani sita Menara Carigali Petronas buat bayar jaminan royalti 70% kah kah kah
akhirnya Kelantan tambah pinter ikut Sabah dan Sarawak ekek ekek ekek
ekek ekek ekek

Philippines

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#286
Sep 25, 2012
 
kah kah kah wrote:
Kelantan sudah berani sita Menara Carigali Petronas buat bayar jaminan royalti 70% kah kah kah
benar ni ekek ekek ekek

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••