Malaysia
Feb 14, 2008
Indonesia To Host World Conference On Waste
Indonesia will host an international environment conference to address efforts to reduce exports of hazardous waste from industrialised nations to developing countries, local media reported.
Comments
Showing posts
1 - 8 of 8
|
“Micropreneurism is chic!”
Comments: 478
BalikPulau.org
ISP Location:
Perai, Malaysia
|
hehe... ada sebab ke cerita ni sesat masuk sini?
|
hnmm...kakakkakakkakakaka.kepa la wak satu mwcam jugak. |
|
|
Comments: 600
Kota Kinabalu
ISP Location:
Papar, Malaysia
|
ntah la...apasal end up p sini? aku salah tekan ke apa...tak kesah la kalau siarkan kat topix Indonesia/ South East Asia bukan diorang nak baca pun lagi pun berapa dama diaorang ni masuk sini hari2 kan?
|
|
indon mana nak ambik tau pasal SEA, tau nak tipu orang, rasuah orang.. tu je le dia orang tau
|
|
|
Comments: 1280
|
aku akan komen sesuai tajuk jer^_^:
tahniah!^_^ semoga konferensinya berlangsung sukses ya..^_^ |
|
JAYALAH INDONESIA!!!!!!
MARI KITA BUKTIKAN KALAU MALINGSIA BRENGSEK TENGIK ITU KALAH SAMA KITA!!!!! MEREKA PASTI IRI KARENA NEGARA MEREKA TAK DIJADIKAN TUANRUMAH KONFERENSI ITU. HIDUP INDONESIA!!! GANYANG MALINGSIA!!!! MALINGSIA BAJINGAN!!!!! |
|
|
Comments: 48
|
Eh!! RACIST!!! EMANG ORG DIATAS OMONGIN ELOE? KALO LOE JANTAN, DIA ORG DIATAS ITU BRENGSEK, TUNJUKAN DULU KEBRENGSEKAN DIA, JGN MAIN HANTAM KROMO BEGITU... ORG INDONESIA YA TERLALU BYK YG SUKA MAIN HANTAM KROMO, NGAK PERNAH TENTRAM... KALO KAMU JANTAN, TANTANG PARA KORUPTOR INDONESIA, JIHAD HABIS ITU KORUPTOR YG MERUGIKAN BANGSA DAN NEGARA, BERANI???? PASTI KAMU NGAK BERANI!@!!!!! DASAR PICISAN... |
|
Comments: 48
|
ATO ELO BENCONG????
|
Showing posts
1 - 8 of 8
Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.
| Topic | Updated | Last By | Comments |
|---|---|---|---|
| Nama KOTA di MALAYSIA :) | 1 min | kampret | 92 |
| suster gereja ngesex dg pendeta | 1 min | pope benedic... | 2 |
| Batu Puteh: S'pura tuntut perairan wilayah pula. | 1 min | inuYaSha | 9 |
| INDO DiMINTA JADI TIM SUKSES EKONOMI DUNIA | 4 min | aua aha | 8 |
| Menjaga kecantikkan lelaki | 6 min | lulu | 229 |
| Betul ker Lampe Berger tu main paksa2...... (from Aug '07) | 6 min | erin86 | 3204 |
| anti islam adalah pendeta tua.. | 8 min | pope benedic... | 13 |