Mar 5, 2008
Barisan launches counter-attack at Penang's Rifle Range
Photos by K.T. GOH and ZAINUDIN AHAD PENANG: The battle for Penang has intensified as polling day draws nearer.
Comments
|
Undi BN bai..!!
;D |
|
|
Comments: 1667
|
Tidak berdosakah undi Barisan Nasional? Bangga sungguh Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Badawi menyatakan, Barisan Nasional (BN) ada banyak bukti kejayaan. Memang banyak. Antaranya ialah: 1. Harga barang naik mendera rakyat 2. Jenayah menjadi-jadi 3. Dr M gambarkan BN penuh tunggul mati yang korup 4. Dr M kata kerajaan BN jadikan Malaysia lembik dan bacul 5. Dr M kata PM suka bohong, kaki tidur, tak jujur, tak bijak 6. Dr M kata Khairy lebih berkuasa dari PM 7. Dr M seru rakyat Kelantan jangan percaya janji BN 8. Dr M kata 'Patrick Badawi' perintah Terengganu 9. ECER akan sapu tanah rezab Melayu 10. WPI untuk Singapura, gugat Islam 11. Dr M minta siasat PM kerana skandal minyak (Oil for Food) 12. PM langgar garis panduan JPM, lepaskan harta kerajaan 13. Dr M tanya macam mana Khairy jadi jutawan segera? 14. Anak PM juga jutawan segera 15. PM cakap tak serupa bikin dan halang isytihar harta anak menantu 16. Malaysia tercorot dalam senarai demokrasi terencat |
|
Comments: 1667
|
KITT buat apa undi BN...mending kau STMJ aja aku....hehehehe |
|
OI INDON !!!
INDON MEMALUKAN !!! apsal ada INDON di forum Malaysia ??? INDONESIA SUCKS !!! |
|
|
“Micropreneurism is chic!”
Comments: 483
BalikPulau.org
ISP Location:
Bukit Mertajam, Malaysia
|
fuyoh.... kampung aku masuk frontpage thestar, hehe... dua-dua Anwar ngan Pak Lah sama keras kat situ naa...
|
|
change this goverment veto for anwar ibrahim
|
|
|
change is need for our country we must say thanks to umno to push out anwar ibrahim but now rakyat and people malaysia have him thank you umno the people have are good leader vote for anwar ibrahim veto dap veto pas vote for pkr long live malaysia merdeka merdeka merdeka
|
Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.
| Topic | Updated | Last By | Comments |
|---|---|---|---|
| Ekonomi INDONESIA Hancur KaRANA China? | 11 min | Comando | 221 |
| perang kata-kata bijak (from Feb '08) | 12 min | BuRbErRy | 1709 |
| LaGu UnTuK HONEY............ | 15 min | BuRbErRy | 68 |
| Trader masuk sini!! | 16 min | Comando | 5 |
|
|
16 min | BuRbErRy | 3 |
| Burberry cayang...I LOVE U, I MISS U much much ... | 18 min | BuRbErRy | 1974 |
| Kenapa Perempuan Mudah Menangis? ~_~ | 20 min | BuRbErRy | 24 |