Daging BABI, terlezat didunia,daging lain kalah jauh !

Posted in the Malaysia Forum

First Prev
of 13
Next Last
Ramadhan

Indonesia

#1 Jul 29, 2009
selezatnya udang, sapi, ikan,angsa,kepiting....tapi kalau dibanding dengan babi...semua jauh kalah. kerana daging babi lah yang terlezat di dunia...dah gitu...babi banyak manfaat...kalo pergi haji boleh disuntikan vaksin babi untuk menjaga badan supaya tetap sihat.memanng kesedapan daging babi tidak ada tandingan.

meskipun aku Muslim, aku tidak tahan nafsu untuk makan daging babi yang begitu berlemak dan gurih....palinglah aku suka...BABI BAKAR GULING . Uh dari bau asapnya aja perut aku dah lapar cium baunya.....nyam..nyam...yummy *telan ludah aku membayangkan babi bakar yang lezat)

Since: Nov 08

Location hidden

#3 Jul 29, 2009
Ramadhan wrote:
selezatnya udang, sapi, ikan,angsa,kepiting....tapi kalau dibanding dengan babi...semua jauh kalah. kerana daging babi lah yang terlezat di dunia...dah gitu...babi banyak manfaat...kalo pergi haji boleh disuntikan vaksin babi untuk menjaga badan supaya tetap sihat.memanng kesedapan daging babi tidak ada tandingan.
meskipun aku Muslim, aku tidak tahan nafsu untuk makan daging babi yang begitu berlemak dan gurih....palinglah aku suka...BABI BAKAR GULING . Uh dari bau asapnya aja perut aku dah lapar cium baunya.....nyam..nyam...yummy *telan ludah aku membayangkan babi bakar yang lezat)
daging anjing enak juga tak ?
besi berani

Kuala Lumpur, Malaysia

#4 Jul 29, 2009
untuk otakmu yang dungu..

Ramai juga non muslim yang udah berenti makan babi spesi pembuat thread ini.

Kenapa?

Coba ko hidang 1 slice daging babi yang masih fresh didalam mangkuk/pinggan etc..

Ambil 1 botol minuman berkarbonat (coke recommended!) lalu tuang ke atas daging mak mu itu oopss sori daging babi itu hingga tenggelam.

Dalam jangka masa 1-2 jam, coba perhatikan apa yang keliatan timbul ke permukaan daging babi tersebut? Ulat2 halus & sejenis cacing (Tapeworm)!
Camkan itu!

Health is wealth.

“hantu”

Since: Jul 09

hantu

#5 Jul 29, 2009
babi untuk kecergasan otak...cacing2 yang anda dakwa itu adalah..bakteria2 baik utuk perkembangan otak maksimum
Maksum

Indonesia

#6 Jul 29, 2009
aku muslim juga...aku dah banyak makan daging babai...memang sedap....tak bisa dibandingkan...dan tak bisa dilukiskan dengan kata2 kelezatan daging babi...dari aromanya saja sudah khas....wangi mengundang selera...apalagi kalo bawang putih terkena gorengan minyak babi...alamak semermak wangi lezat ! aku paling suka steak babi, kwetiaw yang ada babi, chap chai. yang dibakar2 guling juga sedap tuh....kambing domba...sih kalah jauh ! apalagi dimakan panas2...duh...netes deh liur aku..hahahaha
Ramadhan

Indonesia

#7 Jul 29, 2009
Lemot wrote:
<quoted text>
daging anjing enak juga tak ?
kurang enak....aGAK KUAT AROMA....daging babi aja yang sedang....jadi sate...soto,rendang,semur....y ang enak kulit babi macam krupuk untuk masuk kaldu....tak bisa dilukis dengan kata2
Aisyah

Indonesia

#8 Jul 30, 2009
bagi2 dong...kalau ada daging babi rebus bumbu pedas !jangan sikat sendiri aja !!!!!!!!ingat dengan aku ya...bagi2 dikit
tipah

Johor, Malaysia

#9 Jul 30, 2009
lihat di bali...punya muslim yang makan daging babi guling yg dibakar ma org hindu indon...indon semua takde otak...otak letak kat lutut...ya Allah ampuni lah dosa INDON2 bangsat sekalian ini...amin
liana

Johor Bahru, Malaysia

#10 Jul 30, 2009
geli gelemannya aku. semua agama langit mengharamkannya. tapi dek degil dan sifar syaitan, korang lantaklah
tipahtertipu

Bukit Mertajam, Malaysia

#11 Jul 30, 2009
tipah wrote:
lihat di bali...punya muslim yang makan daging babi guling yg dibakar ma org hindu indon...indon semua takde otak...otak letak kat lutut...ya Allah ampuni lah dosa INDON2 bangsat sekalian ini...amin
indon lapar.rezeki jangan ditolak.daging babi yang kelazatannya tidak terhingga harus dimakan.nak cuba?sekadar mengenyangkan perut tak salah.wakakakakui!^@^

“hantu”

Since: Jul 09

hantu

#12 Jul 30, 2009
itulah keburukan dan kekurangan dan kebangsatan islam...daging yang sedap dikata haram...taik bintang yang jatuh ke bumi...dikata dari syurgah...

membunuh orang murtad dihalalkan...dan banyak lagi yg pelik2 ada dalam islam
Saleh

Indonesia

#13 Jul 30, 2009
bolol wrote:
itulah keburukan dan kekurangan dan kebangsatan islam...daging yang sedap dikata haram...taik bintang yang jatuh ke bumi...dikata dari syurgah...
membunuh orang murtad dihalalkan...dan banyak lagi yg pelik2 ada dalam islam
makanya orang islam nggak ada yang negaranya maju dalam berbagai bidang apapun......semua serba ketinggalan...semua serba memprihatinkan....semua serba bodoh ! samp[ai detik inipun mereka masih belum sadar si penipu muhammad yang ngaku2 nabi itu siapa....mohammad itu tak lebih dari seorang gogolo
gol b

Indonesia

#14 Jul 30, 2009
iiuuu...!!

jijik bget aq byanginnya
klo ada yang halal napa pilih yang haram..??

“hantu”

Since: Jul 09

hantu

#15 Jul 30, 2009
bagi islam...yang halal itu membunuh manusia...
yang haram......waduh....babi yang sedap...

rugi kalian dilahirkan jadi islam...banyak lagi agama didunia...kalian bebas memilih..asalkan daging babi tidak haram....
bol bola tarak

Bayan Lepas, Malaysia

#16 Jul 30, 2009
bolol wrote:
bagi islam...yang halal itu membunuh manusia...
yang haram......waduh....babi yang sedap...
rugi kalian dilahirkan jadi islam...banyak lagi agama didunia...kalian bebas memilih..asalkan daging babi tidak haram....
pukimak ko nak makan babi makan lah!bising apa ko?
piring

Indonesia

#17 Jul 30, 2009
babi memang sedap.....aromanya wui......saya boleh makan sampai 2 piring kalau ada babi asap, babi rebus, babi goreng,apalagi babi panggang hmmmmm
Saiful Apek

Malaysia

#18 Jul 30, 2009
piring wrote:
babi memang sedap.....aromanya wui......saya boleh makan sampai 2 piring kalau ada babi asap, babi rebus, babi goreng,apalagi babi panggang hmmmmm
Tiada salah makan babi. Tapi janganlah coba menghasut pula....perangaimu kamu mungkin bisa menyinggung perasaan orang lain.
indonesiaman

Indonesia

#19 Jul 30, 2009
jijik banget gw sama babi, suka makan muntahannya sendiri, berkubang di kotorannya
hoeeek mikirin aja udah pengen muntah, hoeeeek
kalo boneka babi sih masih lucu, kalo babi buat konsumsi... hoeeeeek jijay mampus
Nurlela

Indonesia

#20 Jul 30, 2009
indonesiaman wrote:
jijik banget gw sama babi, suka makan muntahannya sendiri, berkubang di kotorannya
hoeeek mikirin aja udah pengen muntah, hoeeeek
kalo boneka babi sih masih lucu, kalo babi buat konsumsi... hoeeeeek jijay mampus
inilah tandanya kamu bego.....daging enak gak dimakan....bangsa negara yang maju dan modern..babi adalah hidangan utama
zainuddin

Indonesia

#21 Jul 31, 2009
hey...ada makanan enak ajak gua dong...masa gua cuman cium aromanya doang !

lagi lapar nih...tuh musik keroncongan bergema !

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 13
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
KESIAN, INDONESIA DIPIMPIN Oleh DEWA BADUT JOKOWI 4 min Mantan anti malaysia 2,537
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 6 min ISLAM TERORISME D... 92,658
Peringatan! ini musuh Indo-malay sebenarnya 6 min Mantan anti malaysia 2
GAY JAKARTA, ayo berhimpun disini (Oct '11) 1 hr Kevin 2,599
TUDM BELI 75 SU-35BM ...indon semakin takut !!... (Aug '10) 1 hr Paskhas 1,163
im gay,selangor,k.L saje. (Aug '10) 1 hr al-fazwan 36
AFF suzuki cup 2014 2 hr PrediktoR 38
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 4 hr pemuas mlm 27,854
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 5 hr faizal 4,143
Bagaimana Cara Ngocok Kontol Yg Nikmat ? (Dec '11) 10 hr zira 3,520

Malaysia People Search

Addresses and phone numbers for FREE